هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

قدم به قدم تا ...


اینقد تند نرو . بذار منم بهت برسم





بهت : ****** به احساست ******

نظرات 19 + ارسال نظر

بزار اینقدر تند بره احساساتت. آخر دیگه بعد نمیتونه جایی بره.

دروغ نگو من میدونم متولد مهره

نخیرم

آره دیدم

فدات

مجتبی 1391/06/27 ساعت 00:31 http://loves20.blogfa.com

اول من بگم منظورم ازدواج سریع بود نه ازدواج

حق میدم بهت و البته بیشتر به پدر و مادرت

هر کاری هم بکنی نمی تونی منکر نیاز دختر و پسر به جنس مخالف بشی

خب این رابطه ها هست و خانوادههایی که ۱. مسایل رو انکار میکنن ۲. تنبیه میکنن ۳. کنترل میکنن ۴. براشون اهمیت نداره
موفق اون خانواده ای هست که بتونه این روابط رو کنترول کنه

ایا تمام این این رابطها به ازدواج ختم میشه؟
چند درصد شون به ازدواج میرسن؟
و باز چند درصد شون ازدواج موفقی خواهن داشت؟
و چه ضربه هایی به روحیه افراد میخوره

همه چیز بسته با شناخت و اانتخاب درست داره

بله ازدواج اگه سریع و بدون فکر باشه کاملا اشتباهه

نیاز هست . درسته . اما اینکه چطور به این نیاز پاسخ بدیم مهمه .
مشکل هم اینجاست که جونامون بدترین راه رو برای جبران این نیاز انتخاب میکنن

خانواده ها هم آموزش کافی و درست نمیدن و همیشه یه چیز در گوش بچه ها میخونن ، اینکه رابطه با جنس مخالف بده . و کلا اینو توی ذهنمون جا میندازن که نباید با جنس مخالف حرف زد و همیشه این ترس تو وجودمون میمونه و باعث میشه جونا برن سمت رابطه های پنهونی

من هنوز با این شناخت مشکل دارم . چطور میشه شناخت ؟

دستت درد نکنه عزیز... مرسی

فدات عزیزم . برات خصوصی گذاشتمش . دیدی ؟

مجتبی 1391/06/27 ساعت 00:13 http://loves20.blogfa.com

مطمعا ازدواج راه درستی نیست
این که ما توی ایران یک و چهل کلاغ میکنیم شکی توش نیست و همین امر به پدر و مادرها اجازه نمیده بزارن فرزندان شون رابطه ی طولانی با جنس مخالف داشته باشن البته در مورد دخترها سختگیرانه تر عمل میشه

اما امروز موسسه های مشاوره ای زیاد شده خب این خیلی کمک میکنه به طرفین فکر کنماگه توی مدارس بیان اموزش همسر داری رو یاد بدن امار طلاق اینقدر بالا نمیره

خانواده ها سخت گیر شدن چون سوءاستفاده خیلی زیاد شده . چون پسرا اکثرا دنبال ازدواج نیستن و خیلی ببخشیدا فقط دنبال دختربازیو ... هستند .

منم اگه دختر داشتم همینقد که پدر مادرم نگرانم هستن نگران میبودم و نمیذاشتم با پسرا رابطه ی طولانی و بیخود داشته باشه .
خانوادم به من خیلی اعتماد دارن اما به اون آقا پسری که قراره با من باشه که اعتماد ندارن


بعد یه مسئله دیگه هم اینه که شما پسرا میگید مگه چی میشه حالا رفاقت میکنیم دیگه . حالا بر فرض اینکه رفاقت سالم و درست باشه اما نه به قصد ازدواج . بعدش آقا پسر میره برای انتخاب شریک زندگیش . خب به نظرت چیکار میکنه ؟
معلومه . میره دنبال دختری که با هیچ پسری دوست نشده باشه
این ظلم نیست ؟

در مورد آموزش همسر داری و مشاوره موافقم . من برای ازدواج سعی میکنم با یه مشاور مشورت کنم و همچنین کتاب هایی راجب همسر داری بخونم

وای اینجا چرا این جوری شده؟! قبلیه قشنگ تر بودا...

آواتارو میگی ؟ چیز دیگه ای که تغییر نکرده

فال؟!

بله فال . کجاش تعجب داشت دخترکم ؟

مجتبی 1391/06/26 ساعت 23:33 http://loves20.blogfa.com

سلام
متولد چه ماهی بود شاید روی بعضی خوصیات فردی تاثیر بزاره اما چیزی که خیلی مهمه ذات هر انسانی که مثل اثر انگشت خودش منحصر به فرده

البته مکان زندگی هم تاثیر گذاره
و محیط خانواده

تمام این عوامل رو جمع کنی میشه شخصیت انسان
مهمترین چیزی که توی شخصیت افراد مهمه نحوه ی برخود با مشکلات دید به زندگی ارتباط با دیگران و کنترل احساسات

اگه میخوای با کسی زندگی کنی باید رفتار و شخصیت ش رو بشناسی
چون اینها چیزهایی نیستن که عوض بشن

سلام
این طالع بینی ها که بیشتر جنبه ی سرگرمی داره . نمیشه روش 100 % حساب کردو با توجه به گفته هاش برای زندگی تصمیم گرفت . اما همچین بی راه هم نمیگن

برای من که تقریبا یعنی حدود 50 % درست بوده . از شخصیتم چیزایه زیادی رو درست گفته

اما راجب ازدواج و ارتباط متولدین 2ماه نمیدونم چقدرش درسته

در این که شرایط زندگی و محیطو اینجور چیزا شخصیت رو میسازه شکی نیست و اینکه شخصیت رو نمیشه تغییر داد هم قبول دارم ، اما میشه به مرور جنبه های منفیه شخصیت هرکسی رو پاک کرد و چیزای خوب شخصیتش رو پر رنگ تر کرد


بله باید اول شناخت بعد تصمیم گرفت اما چطور ؟
نمیشه

شناخت قبل ازدواج توی ایران شرایط دیگه ای داره

من توی خانواده ی روشن فکری هستم با این وجود بیشتراز چند بار دیدار و صحبت جواب میخوان و اجازه ی ارتباط بیشتر رو نمیدن

به نظرت با دو سه بار ملاقات و صحبت میشه شخصیت رو شناخت ؟

خب با این وجود راه حل چیه ؟

مجتبی 1391/06/26 ساعت 20:01 http://loves20.blogfa.com

سلام
خوبی؟

اینو از خودم میپرسیدی جواب میدام
طرف متولد چه ماهیه؟

سلام
مرسی

چیو میپرسیدم ؟


یه ماهِ خوب

مگه نشادر مصرف کرده ؟!!!

یعنی چی ؟ نشادر چیه ؟

مگه طرف نشادر مصرف کرده که مثل ملانصرالدین و خرش تخته گاز میر ه؟!!!

اینی که گفتی حرف بد بود ؟ یعنی چی ؟

سلام
ممنون از حضور و نظر خوبتون

سلام
خوش اومدید

دوباره سلام

میگم احیانا این متولدین(...)متولدینه مهر ماه نیست؟؟

سلام دوباره

نوچ

اون دیگه تقصیر خودشه باید همیشه تو نت تلپ باشه تا همیشه همه جا اول شه

من خیلی دوسش دارم میدونم درگیره وقت نمیکنه

نه بخاطر اول شدن نگفتم به خاطره خوده خودت گفتم چون به قول زینب

وبلاگ با نظراتش و جواب نظراش شیرینه

اصلا میخوای من هیچوخت اول نشم؟؟

باور کنی به خاطر این نگفتم؟؟

جدی ؟

نه اول شو . فقط باز نونوچه میاد میگه ایش باز این خیابون اول شده



ببخچید....اقای محترم ارام تر برو بگذار شبنم خانوم هم به شما برسد

اصلا اگه دوست نداری تند برو.....اصلا من غلط بکنم حرف بزنم

هر کاری که خودتون صلاح میدونید انجام بدید

آقا ببخشش . بچگی کرد


من پا در میونی کردم وگرنه میخواست بیاد با ناخونگیر بکشتت

با توعه میگه انقد تند نــــــــــــــــــــــــــــرو

وایسا با هم برید

با توووووووووووووووووووووعه

اوووووووهووووووووی

تو نه شما باهاش درست صحبت کن من رو این موضوع تعصب دارما

بیا دیدی چقد خوبه....اول شدم

دیدی

اوووووووووووووووووووول

وختی نظرارو فعال میکنی ما هم اول میشیم دیگه

پس فقط به ذوقِ اول شدن خواستی نظراتو فعال کنم ؟ منو باش فکر میکردم بخاطر خودم میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد