هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

اینم یه جورشه

نظرات 7 + ارسال نظر

چت؟؟؟

اهلش نیستم

بهله بهله کاملا مشخصه ، یه نمونشو دیدم



خوب الی رو گیر انداختی هاااا


---------------------------------------------------------------------------------


قاصدک ( نسیم ) : من این وسط سبب خیر شدم

دمت ممنون

واقعا من چیکار میکردم ساعت شیش صبح

دستت درد نکنه

خواهش میکنم قابلی نداشت

مگه اینکه من مامانتو نبینم... :-w

معلوم نیست تا اون موقع با کی چت میکنی

کــــــــــــــــــــــــمکم کن

فقط هم تو فایرفاکس اینجوریه ها

فک کنم یه تنظیماتی رو بهم زدم

اگه این قاصدک به من هم اجازه ی استفاده از کامپیوترو بده کمک میکنم


عصبانی شد











فرررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررر

شبنم یه مشکلی دارم تو میتونی کمکم کنی

صبح که داشتم پستِ رو میزاشتم نمیدونم چیکار کردم از بس خوابم میومد

نفهمیدم چی شد که اینجوری شد فقطم وبلاگه من اینجوری شد

انگار کوچیکش کردم وبلاگای بقیه رو بزرگ و خوب نشون میده

فقط وبلاگ من اینجوری شده خودت ببین:
http://s3.picofile.com/file/7506757090/09_21_2012_03_23_38_%D9%82_%D8%B8.jpg

کاری میتونی بکنی

فایر فاکسه

معلوم نیست تا اون موقع صبح چه کارایی میکنی خجالت بکش بچه . بچه به سن تو ساعت 9 شب باید بخوابه




ctrl و + رو بزن درست میشه

شبـــــــــــــــنم این دیگه چه جورشه؟؟

خیلـــــــــــــــی لوسی

بی ادب لوسی یعنی چی ؟

آقامونو صدا کنم بیاد از بالا بکوبتت زمین ؟

شبنم 1391/06/31 ساعت 13:47


آواتارمو ببینید


از دوریه شما داره اشک میریزه

دلش تنگیده

شبنم 1391/06/31 ساعت 13:45


دوست جونی ها . به دلایلی وبلاگم مدتی رو در استراحت سپری میکنه و بازم به دلایلی نمیتونم از استراحت درش بیارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد