هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سلام


بخاطر آقایی وبلاگو از استراحت درآوردم


میگه هفت سنگو دوست داره و میخواد که باز باشه


منم که حرفشو زمین نمیندازم


پس پر انرژی ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

نظرات 16 + ارسال نظر

نه بابا
ازدواج چیه
به کسی افتخار نمیدم که؛)
حالا داستان غیبت طولانی ام رو تعریف میکنم
اندازه ی تمام عمرم تو این یه ماهه خراب کاری کردم
و البته اندازه ی تمام عمرم بهم خوش گذشته
راستی
رشتمو عوض کردماااا
رفتم معماری که همیشه عاشقش بودم
یادمه از رشتت خوشت نمی اومد
بهت پیشنهاد میدم رشتتو عوض کنی
خیلی حس خوبی داره کاری رو انجام میدی که دوست داری

رشتم دوسش ندارم

اما عوضش نمیکنم

پست بالا:

نظر شما :

من تو این بازیم ....دارم یه چیزایی از ش میفهمم

باحاله

باید حمله کنم

جانشینم تویی...یعنی چی؟؟

کلا نفهمیدم

تو جانشین منی . یعنی دسترسی به شهر های من داری

ایول بابا دمت قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ

خوشالم که برگشتی عزیزم.خیلی دلتنگت بودم










کلا با وبلاگتم با تو که نیستم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام

اینم سلام پر انرژی من

علیک سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

کرگدنی 1391/07/02 ساعت 12:40 http://fonex.blogsky.com

٦ تا استکان رو شیرین با ٢ تا دستم میتونم نیگه کنم

کرگدنی 1391/07/02 ساعت 12:38 http://fonex.blogsky.com

سلام شبنم جان
اومدم به خاطر بد قولی ام ازت عذرخواهی کنم
یه مدتی کلا نبودم و یه اتفاق هایی که بعضی هاشون خوب و بعضی هاشون خیلی بد بود برام اتفاق افتاد
اما حالا پر انرژی مثل همیشه برگشتم
سر قولم هم هستم
آهنگات رو دانلود کردم
امروز شروع میکنم میکس کنم
هرچند که هم یه کم سخته و هم اینکه منم آماتورم
حالا دلیل بدقولی ام رو تو یه پست میذارم
بعدا
فعلا برو پست جدیدم رو بخون ببین چه جوریه
نظرت رو میخوام بدونم
ای خدا یکی منو از برق بکشه
نتونستم جلوی خودم رو بگیرم باز رفتم سراغ خوراکی قدیمیم؛)
بازم برمیگردم سرت خراب میشم
این اقا رو درست و حسابی باید بهم معرفی کنی

به سلام ببین کی اینجاست کرگدنیه خودمون . کجا بودی تو . نگران شده بودیم که


آره حتما بتعریف چرا نبودی . ناقلا نکنه ازدواج کردی

خوراکی قدیمی ؟ بابا نخور این چیزا رو . ضرر داره

آقا رو یه روز کامل معرفی میکنم

چرا اینجا فقط ما دوتایم؟
همه رفتن چنین بی کس شدن در باور ما نیست
ما هم فعلا میریم
بای اباجی

خب بقیه خوابن . ساعتو ببین

گل به شبنم خندید شبنمش عاشق شد

بی خبر از کارش که چرا غافل شد

شبنمک دل می بست گل در ناز نشست

تا که گل بی مهر شد زد و پیمانه شکست

آفتاب داغ و تموز زد سیلی بر آن

شبنمک خشک شد و رفت جای خالی ماند از آن

گل آرام خشک شد از وداع آن یار

رفت بر باد فنا یاد آن گل در باد

یاد شبنم باقیست مانده در دل از یاد

سرخی گل از اوست سببش شبنم عاشق باشد

عمر شبنم کوتاهِ

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی بگیره منو!!!!!!!!!!!!!
مردم چه شانسی درن
یتو نسوزش طفی گناه داره
ولی توی چایی ش فلفل بریز فقط حواست مادرش اون چایی رو برنداره

فلفل


ایول خیلی فکر خوبیه

حتما امتحان میکنم

خب نمگی اقایی میاد اینجااینو میخونه بد فقط عکس ش رو میفرسه خواستگاری؟

آقامون حاضره بسوزه اما منو داشته باشه

ببخشید پس کاربرد سینی چیه؟

فقط برای اینکه بزاریش زیر قیلیان؟

یا هم مجلس خواستگاری

و گذاشتن غذا برای استا بنا

برای مراسم خواستگاری برای اینکه استکانا خوب چپ بشه رو خواستگار

بازم خودم میتونم ۲۰ تا استکان چایی با د دستم حمل کنم البته با کمک سینی

البته یک سوال واقعا را از سینی استفاده نمی کنن؟

با کمک سینی ؟ خسته نباشید



این آقا فکر کنم 15 تا رو بدون سینی برد

از این جواب کامل دقیق خیلی سپاسگذارم

الآن دقیق فهمیدی ؟

من خودم هنوز دقیقشو نفهمیدما

گفته بودم از ماشین خوشم میاد اما نه قرمز

راستی ترم جدید دانشگاه تون از کی شروع میشه؟

برای من غیر حضوریه . شروع شدنش بستگی به درس خوندن خودم داره . فردا میرم دانشگاه کتاب میگیرم

ببینم کی شروع میکنم به خوندن

مجتبی خان 1391/07/01 ساعت 21:19

چطوری یا بهترتری؟

کجا بودی؟

اقایی کیه؟

خوش به حالش اینقدر حرفش برات مهمه

راستی اول

سلام . من خوبم اما آقایی امشب حرفای غمناک میزنه منم غمناک شدم

همین دورو برا بودم اما وبلاگ رفته بود مرخصی

بالاخره یه روز آقایی رو بهتون معرفی میکنم

معلومه که حرفاش برام مهمه . خیلی هم مهمه .



اینم جایزه ی شما :
http://aks.roshd.ir/photos/169.44950.medium.aspx
http://s4.pcocdn.net/gp/photo.search-bfe00f33-b-as8p65qaej.jpg

http://s3.pcocdn.net/gp/photo.search-bfe00f33-b-si3smbe5cy.jpg

http://s6.pcocdn.net/gp/photo.search-bfe00f33-b-3t8naf1hmj.jpg

http://image.motortrend.com/f/auto-shows/electric-love-renault-dezir-ev-sports-coupe-coming-to-paris/28319393+w527+st0/renault-dezir-concept-front.jpg


http://www.fd3s.net/lights/c-west_red_car1.jpg

http://s7.pcocdn.net/gp/photo.search-bfe00f33-b-x3ric5iuyf.jpg



امیدوارم خوشت بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد