هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

☺☻☺ بازی ☺☻☺



کیا اهل بازی آنلاین هستن ؟


من که خیلی خوشم میاد .

من عصر پادشاهان بازی میکنم


برای آی دی اونایی که توی نظراتم بود دعوت نامه ارسال کردم . اگه دوست داشتید بیاید دور هم یه امپراطوریه قوی بسازیم


اونایی که دوست دارن آی دی بدن براشون دعوت نامه ارسال کنم



----------------------------------------------------------------------------------------


شبنم بعداً نوشت :



برای کم کردن روی دشمنام حتی اگه بازی نمیکنید فقط ثبت نام کنید .

آی دی بدید


----------------------------------------------------------------------------------------



شبنم بعداًتر نوشت :


اینجاست که آدم میفهمه چند تا دوست داره .

من انگاری فقط 2 تا رفیق داشتم اما فکر میکردم ...

نظرات 30 + ارسال نظر

دوست داشتم بیام
حیف که حالش نیست
نه حالشه نه وقتش
نمیام که گند نزنم بهش
یه ماه پیش میگفتی با سر میومدم
حسابی هم فعال بودم
ولی الان دنبال یکی ام سرمو بخارونه
تازگی ها کار میکنم
کلی هم خوشحالم که شغل مورد علاقه ام رو پیدا کردم
راستی؟
تقبل میکنی؟
سرم خیلی می خاره

الی 1391/07/07 ساعت 19:12

اخیش خیالم راحت شد که سو تفاهم حل شد
میترسیدم بیام وبلاگت

خیلی از دعواها و مشکلات مخصوصا بین زن و شوهرا همین سوءتفاهماست . خیلی بده

هوووووووررررررررااااااا
بازییییییییییی .
منم دعوت نامه می خوام شبنم جون .
بهم میدی لطفا" ؟
ممنوووووون .

برات دعوت نامه دادم عزیزم

الی 1391/07/06 ساعت 00:23

امیر چه سوتی؟
فکر کردم تک تیر انداز داداششه
اخه اون زده بود عمه اش فوت کرده منم فکر کردم اگه این خواهر اونه پس عمه ی اینم فوت کرده
به خاطر همین تسلیت گفتم
یعنی داداشت نیست؟
من چرا گیج شدم؟

ببخشید اگه ناراحت شدی به خدا منظوری نداشتم

سوءتفاهم شده عزیزم . من فکر کردم خود تک تیر انداز رو میگی واسه همین شاکی شدم

بله عمه ی بابامون فوت کرده ( پارسال )
خیلی دوسش داشتیم . بیشتر از عمه های خودمون . بهمون خیلی نزدیک بود . صمیمی بود

تک تیرانداز یا همون فرید داداشمونه

چی میگی؟؟(اون بعدا تر نوشتت رو میگم)

میگم فقط 2 نفر ثبت نام کردم . خوبه واقعا . یادم باشه دیگه رو کمک دوستای اینجا نباید حساب کنم

هعـــــــــــــــــــــــــــــی

الی چه سوتی ای داده

هرهر

واقعا نمیدونسته

نه میدونی چی شده . سوءتفاهم شد

الی منظورش پستی بود که داداشم راجب عمه نوشته بود . من فکر کردم خود داداشمو میگه بهم برخورد

الآن حل شد دیگه

بهار 1391/07/05 ساعت 19:38 http://bahar91.blogsky.com

بازیه چجوریه؟
دیگه رفتم دبیرستان وقتم کم شده
به هر حال برام دعوتنامه بفرست

بازیش جالبه . حالا بعضی وقتها موقع استراحت میتونی بهش سر بزنی . برات دعوت نامه ارسال کردم . ثبت نام کن

site02 1391/07/04 ساعت 23:08 http://www.site02.fa3t.com

56060658547آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.fa3t.com

ای بابا

احسان 1391/07/04 ساعت 23:07 http://ehsan-hp.blogsky.com/

خوشحالم که اینجا پا برجاس!

منم خوشحالم { که دوستامو هنوزم میبینم ( نظرات دوستام ) }

وبلاگت زیادی رفته توی سیاست . یکم بیا بیرون

کدوم سرور مشغولی؟؟؟
من هم فعال و معتادش شدم بببببببببدجور....

از سرور 3 تو بازی هستم . رفتم 4 یه مدت بودم بعد حذفش کردم 5 و 6 هم باز یه مدت بودم اما حذف کردم

الآن 7 بازی میکنم . اما سرور 3 هنوزم فعالم

مجتبی 1391/07/04 ساعت 21:10

سلام
چطوری؟

خوبی ؟

چه خبرها؟

سلام

خوبم ممنون

بله خوبم ممنون .شما چطوری ؟

خبر سلامتی . خبر دانشگاه . کتاب درس کلاس

ZiZoOo 1391/07/04 ساعت 20:30 http://shaloot.blogsky.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام


آخیش دوباره درست شد اینجا . چی بود اون قبلانیه ؟! فقط میشد وبلاگتو نگاه کرد .




خوبی خوشی خانومی ؟


منم بازی میخوام ولی تو کوچه ... هفت سنگ ، فوتبال ، کش بازی ، لی لی
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا من بازی میخواااااااااااااااااااااااااام



سلام . دل خودمم براش زودی تنگ میشه . نمیتونم ببندمش . سخته برام


من خوبم شما چطوری ؟ خبری نمیگیری !!!!

از این بازیا که نام بردی فقط لی لی رو بازی کردم دلم لی لی خواست

پس من رو طعمه ی دشمنات کردی ها؟؟

نامـــــــــــــــــــــــــــرد

طعمه چیه ؟ نه بابا این حرفا نیست .


نامرد هم خودتی دیونه

همینجا یه کامنت دادم ولی نمیدونم اومد یا نع!!!!!

اومده دوست جونی

میگماااااااااااااااااااا


میدونی؟؟؟

من بازی کامپیوتری اصا دوس ندارم....

نه اینکه کلا نخوامااااااااااااااااا

میخوام اما برام هیجان نداره... فقط بازی های دست جمعی هیجان دار دوس دارم...


راستی شبنمی دوس بشیم؟؟؟

منم اصلا با کامپیوتر بازی نمیکنم . اصلا بازی روش نصب نمیکنم . اما این بازی منو جذب کرده . ازش خوشم اومده



دوستیم دیگه عزیزم

مامی اون موضوع که تموم شد، برسیم به اون موضوع قبلیه؟
شـ ـ ـ ـ ــوهـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـر (الان با خجالت گفتم مثلا که نگی دخترم بی حیا ست

شنیدم کسی چیزی گفته، به مامی جون من بر خورده
آدرس بده خودم برم از صحنه ی نت محوش کنم

نه عزیز . الی شوخی کرد . اما شوخیش اصلا جالب نبود

الان هی حسرت اون روزای بیکاریمو میخورم

آخی نازی

سوال واسم پیش اومد

همیشه باید موقع ارتقا دادن 10 دقیقه یا هر چند دقیقه ای که طول میکشه صب کنم تا ارتقا پیدا کنه؟؟

بله باید صبر کنید

اگه سکه بخری میتونی اتمام فوری بزنی ، دیگه صبر لازم نیست

الی 1391/07/03 ساعت 18:54

عزیزم تک تیر انداز واقعا داداشته؟
اگه واقعا داداشته بهت تسلیت میگم خدا رحمتش کنه
انشاالله اون دنیا هم لبخند رو لبش باشه

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا الی جون این چه حرفیه


خدا نکنه

زبونتو گاز بگیر

بازی؟؟ وخت نمیکنم

آره واسه بیکارایی مثل منه

میشه ادرس بازی رو بدی ؟؟

یادم رفت

اوکی

الی 1391/07/03 ساعت 14:48 http://elaheb.blogfa.com/

سلام عزیزم ممنون...انشاالله غم نبینی

داری میگی انشاالله زود بمیرم ؟

شبنم؟

الان تو هم جانشینه منی؟؟

منم جانشین تو ام؟؟

خب چیکار کنیم؟؟

اگه جانشینم کنی کامل یادت میدم

الان من دارم کارگر مارگر جمعمیکنم الان باید به کجا حمله کنم دقیقا ایا چگونه؟

الآن تو شهر منو دیدی ؟ با شهر خودت مقایسه کردی ؟

منو جانشین کن تا بهت یاد بدم خب

گفتم که چطور باید جانشین کنی

چه خبرها؟
از بانو زیزو چه خبر؟

امیدوارم هروز مثل امروز برات خوب باشه

زینب جون هم خوبه . خبر جدیدی ازش ندارم .


حیف نمیتونم توضیح بدم . اما امروز برای من قشنگ بود

یک سوال فنی؟
از کجا فهمیدی من نت ام ؟؟؟

امشب سنت شکنی کردم زودتر اومدم

اومدم به وبلاگم سر زدم دیدم نظر گذاشتید جواب دادم .

علم غیب ندارم . نمیدونستم

سلام
خوی خانوم خانوم ها؟
چه خبرها؟
من بازی میخوام

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

من خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی حالم خوبه
امروز برام روز خوبی بود
احساس خوبی داشتم



به ایمیلت دعوت نامشو ارسال کردم . بیا بازی

peyman 1391/07/02 ساعت 19:14 http://4pictures.r98.ir

سلام وبلاگت عالیه.
اگه خواستی تبادل لینک کنیم یک سر به وبلاگم بزن

سلام . ممنون نظر لطف شماست

سایت شما چیز جالبی نداشت

peyman 1391/07/02 ساعت 19:14 http://4pictures.r98.ir

سلام وبلاگت عالیه.
اگه خواستی تبادل لینک کنیم یک سر به وبلاگم بزن

سلام . ممنون نظر لطف شماست

سایت شما چیز جالبی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد