هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

جان ؟


طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه

بیا تو باهاش حرف بزن …

نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو :|

نظرات 16 + ارسال نظر

چرا بحث شیرین قلیون جمع شد؟
خیلی جای صحبت داره هااااا
تازه من میخواستم یه چند نوع دیگه به دوستان پیشنهاد بدم

نه قربونت . اینجا جای این کارا نیست

منشیم باهات هماهنگ کرد

الی 1391/07/13 ساعت 20:17

ساعت ۸ گلم بهت نگفته

گذاشت رو وبلاگش دیدم عزیزم

الی 1391/07/12 ساعت 13:30

امیر حسین
مجید جان دلبندم ساعتش هم بگو که همه تو یه ساعت جمع بشن

راست میگه دیگه . ساعت چند ؟

پنج شنبه شب یه بازی انلاین اسم فامیل داریم خبرت میکنم اون موقع باشی حتما

حتما باید همزمان باشه

بازی انلاین انجام میشه

ساعت چند ؟

ای دی دوستامو که دادم

به جونه خودم فرستادم برات

میخوای دوباره بفرستم؟؟

دیدم ممنون

نیستی شبنم خانوم؟

داری قلعتون رو میسازی؟؟

موفق شدی؟؟

بازی رو ول کردی ؟

پسرم آی دی دوستاتو بده دعوت کنم دیگه . لازم نیست بازی کنن . فقط من دعوت کنم کافیه برام . خیلی ممنون میشم

الی من اگه دستم به تو برسه

این کارست بابا هه هه . نتونستی جلوشو بگیری ؟

الی جان
شدیدا باهات موافقم
فقط دو سیب البالو
فقطططططططط

قلیونی های وبلاگ شناسایی شدن

الی 1391/07/09 ساعت 13:52

قلیون دوسیب البالو
ای که چه حالی وده

من با یه دونه سیب هم مشکل دارم . تو دوتا سیب با یه آلبالو ...

کرگدنی 1391/07/08 ساعت 15:25 http://fonex.blogsky.com

قلیون میکشی ؟
باهاش حرف هم میزنی؟

من ؟
قلیون ؟


نوچ من نکشیدم

این پسر اریایی از نویسنده هاتم حذف شد!!

چی شدش؟؟

نمیدونم والا

اینا نی نی هاتن؟؟

پس تو سایت سالی جون چیکار میکردن

اینقده خوشگلن عکسشونو همه جا زدن

کی قلیون میکشه؟؟

نچ نچ نچ

چه جوونایی پیدا میشن

استغفرالله

خب این از اول شدنم

مبارکه

بهت جایزه نمیدم چون به من جایزه ندادی


.
...فک کنم داره با یه تیر دو تا نشون میزنه

یا شایدم سه نشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد