هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

فال امروز (دوشنبه 10 مهر 1391 )


فال امروز (دوشنبه 10 مهر 1391 ) ویژه متولدین ماه اردیبهشت




تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.




همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.



--------------------------------------------------------------------------------



فال امروز (دوشنبه 10 مهر 1391 ) ویژه متولدین ماه مهر





به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.





به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.



نظرات 11 + ارسال نظر

اخ اخ من میمیرم واسه این جور شوخیا

منم میخوام شوخی کنم

شوخیه گاوی

یادم رفت چی میخواستم بگم

من که اردیبهشتی هستم بزار بخونم ببینم چی میگه در مورده اردی ها

خوندم خسته نباشه با این توصیه هاش

میتونس این توصیه ها رو به هرکس دیگه ای هم بکنه

این اواتار ژینوس به ادم مثل خنگا نگاه میکنه

اخه مگه من خنگم که اینجوری نیگاه میکنی

عه .....بچه پرو میزنم تو مختا برو گمشـــو(یادش بخیر،یادته چه فیلمی بود ؟؟

زیر اسمون این شهر چرا دشمنی چرا غم)

الی 1391/07/13 ساعت 21:45

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

الی 1391/07/13 ساعت 20:16

نه تولدم ۳۱ شهریوره

آره یادم اومدش. برای شهریور هم میذارم

این شوخیه از خرکی هم گذشته!

چه نی نی های خوشگلی داری مامی... خواهرام دو قلو ان؟؟؟

دوس ندارم فالو

یوسف 1391/07/12 ساعت 22:03

اگه دلت تنگ شد زنگ بزن09353528433

برات دعا میکنم . انشاالله خوب میشی

میگم این فال الکیه
الان این فال اردیبهشت الکیه
کجاشون معتدل و معقولن؟
معتدل؟
عمراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حداقل آقایونشون اینجورین
پول در اووردن هم اشتباهه
بیشتر به فکر خرج کردنن تا در اووردن

اینا سرگرمیه زیاد جدی نگیر

الی 1391/07/12 ساعت 13:28

چرا فقط اردیبهشت و مهر
منم فال وخوام
فالوم وگیری؟

الی مگه مهر نیستی ؟ تازگی ها تولدت بود که !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد