هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

درس !!!


این ترم تصمیم گرفتم که درس بخونم  20 واحد هم برداشتم که یهویی بترکونم ( شایدم خودم بترکم )


من ترم 7 هستم اما الآن تقریبا اندازه ترم 4 واحد هارو پاس کردم . هر ترم درسارو برمیدارم آخر سر نمیرم امتحان بدم . نمیدونم به چه امیدی باز ترم بعدو شروع میکردم . نه کلاسارو میرفتم نه امتحاناشو میدادم


اما این ترم دارم کلاسارو شرکت میکنم  البته از 7 تا کتابی که برداشتم 3 تاش کلاس دارن ، 4 تای دیگشو باید خودم بخونم

سخته اما شدنیه . فوقش میخوان بهم بگن خر خون دیگه . بدتر از این که نیست !


این ترم درسای سختی رو هم برداشتم . نه به نخوندنم نه به این ترمم که میخوام ...


خدایا حس درس خوندنم رو بیدار کن بذار تمومش کنم . دیگه خسته شدم



نظرات 11 + ارسال نظر
nemigam 1391/07/27 ساعت 20:14

darket mikonam...
manam termaye aval hadaksar14 ta pas mikardam onam ba moadel 12...ama termaye akhar 20-24 ta varmidashtam moadelam 17-18mishod..
tanha dalilesh omid be rahae az uni bod...
ama termae aval kheyli hal midada..

وای وای این که میگی حسم نمیاد درس بخونمو میفهمم چی میگی... حالتی ست از منگی! انگیزه درس خوندن داری، حسشو نه

من انگیزه هم ندارم

دارم بهت امیدوار میشم

داری مسیر ادمیت رو طی میکشیا

واقعا ؟

hamidreza 1391/07/25 ساعت 14:59 http://labkhand2.blogsky.com

نگران نباش،بابا درس خوندن که دیگه کاری نداره...
اگه با تبادل لینک موافقی،تبادل لینک کنیم...
راستی به وب منم سر بزن،حتما نظر بدیا....یادت نره

شبنم جان
این طبیعیه
خوب میشه
اولای ترم همه همین جورین
یه جویه به تدریج خوب میشه

دقت کردی؟
شماره ‏Site02‏ تغییر کرده.
قبلا" شمارش این ‎6506515206517‎‏ بود حالا شده این 84965324028 .




هعی
من هیچ انرژی ای واسه درس خوندن ندارم.
کتاب میاد جلوم احساس تهوع ‎‏ بهم دست میده.
چکار کنم؟

! 1391/07/21 ساعت 12:01

بهار 1391/07/21 ساعت 06:56 http://bahar91.blogsky.com

چقدر کم ترم برداشته بودیاین ترمتم به نظر سخت میادبه هر حال موفق باشی

مجتبی 1391/07/20 ساعت 20:29 http://loves20.blogfa.com

سلام سلام
خوبی یا بهتری؟
چه خبرها بچه درس خون ؟

site02 1391/07/20 ساعت 18:54 http://www.site02.sub.ir

84965324028آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد