هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

تاثیر ضریب کالا در محاسبه پورسانت


کالاهای تایید شده شرکت
 

انواع چای سیاه خارجه - انواع چای کیسه ای 25 عددی- برنج ایرانی- قند و شکر- انواع ماکارونی- کنسرو تن ماهی- انواع شکلات و تافی و آبنبات- انواع حبوبات- انواع ترشی و کمپوت و مربا و زیتون و خیارشور- انواع کیک و کلوچه- چیپس و اسنک چاکلز و کرانچیپس- رب گوجه فرنگی- انواع ادویه- کنسرو لوبیا- کنسرو ذرت شیرین- کنسرو مایع ماکارونی- کنسرو نخود طلایی- کنسرو باقالا- کنسرو قارچ- کنسروخورشت قیمه- کنسروخورشت قرمه سبزی - کنسرو عدسی - کنسرو نخود فرنگی- کنسرو بادمجان-.انواع سس- روغن سرخ کردنی- انواع بیسکوییت و ویفر- انواع آبمیوه تتراپک- انواع آدامس اونوو- انواع لواشک


حالا وقت آن است که با نحوۀ استفاده از ضرایب کالا آشنا شویم. آشنایی با نحوۀ استفاده از ضرایب کالایی باعث می شود تا شما بتوانید پورسانت خود را به درستی محاسبه کنید. (البته پورسانت های شما توسط نرم افزار به صورت اتوماتیک محاسبه می شود و این توضیحات فقط برای این است که شما از نحوۀ محاسبۀ پورسانت در سیستم شرکت مطلع شوید)

فرض کنیم کالایی مثل چای در گروه کالاییA ، لوبیا (حبوبات ) در گروه کالاییB و برنج در گروه کالایی C قرار دارند. شما در یک فاکتور از هر کدام از این اقلام، به میزان پنجاه هزار ریال فروخته اید. یعنی مجموع مبلغ فاکتور شما یکصد و پنجاه هزار ریال است. برای محاسبۀ پورسانت فروش مستقیم این فاکتور ابتدا ضرایب مربوط به هر گروه کالایی را در مبلغ کالای مربوطه و درصد پورسانت متعلق به این فاکتور ضرب می کنیم تا مبلغ پورسانت آن به دست بیاید:



بنابراین با توجه به اعمال ضرایب کالایی در این فاکتور، مبلغ پورسانت فروش مستقیم آن 9000 ریال می شود.

به روشی ساده و گویا، پلن درآمدزایی شرکت را برای شما شرح دادیم. اگر بخشی از این نوشته برای شما هنوز کاملاً قابل درک نیست، یکبار دیگر آنرا را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای درک بیشتر آن از بازاریاب هادی خود کمک بگیرید. البته با شروع کار و محاسبه پورسانت فاکتورهای خود و زیرمجموعه تان، این پلن کاملاً در ذهنتان جای خواهد گرفت.
نظرات 18 + ارسال نظر

اتفاقا دیروز داشتم به یکی از بچه محله هامون میگفتم این کارو گفتم من سفاش بدم تو ازم میخری؟

حالا صبر کن تا بهت بگم چطور بهشون بگی

باشه بیا بهم بگو

دانلود نکردم خودم گوش دادم

چطوری دانلود نکردیو گوش دادی ؟

اره اگه کاری باشه که از دستم بر بیاد به روی دو دیدهانجام میدم

اوکی میام بهت میگم که چی ازت میخوام

البته چیزایه دیگه هم هست که خودت بهتر از من میدونی

میدونم ؟

اخه من نمیتونم بیام تو این کار وگرنه حتما میومدم

چون 4 روز هفته رو که کامل دانشگام

فقط شبا خونم که اونم یا باشگام یا بیرون یا خونه

اصلا وخت نمیکنم

می مونه سه روز اخر هفته که اونم رو همش خوابم

خب منم مثل تو سرم شلوغه . این کار اصلا ازت وقت نمیخواد . فقط وقتی پای نت هستیو داری وبلاگتو چک میکنی میتونی مواد غذایی مورد نیاز خونتونو به قیمت کمتر از شرکت ما بخری . این خوب نیست ؟

مجتبی 1391/07/28 ساعت 00:47 http://loves20.blogfa.com

شب شما هم بخیر خوبی که انشا...

بله خوبم ممنون . شما چطوری ؟ چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنیدم تولدتونه

مجتبی 1391/07/28 ساعت 00:38 http://loves20.blogfa.com

سلام هستی؟

بله هستم

شبتون بخیر

عرفان 1391/07/28 ساعت 00:04

این وبلاگ سر و ته نداره و فقط به درد کسانی می خوره که از اول میدنستن چه کاره ای - خیلی بدسلیقه ساخته شده !
نا راحت نشو جنبه انتقاد داشته باش

سلیقش که مال بلاگ اسکای هستش چون قالبش مال اوناست و من اصلا توش دستکاری نکردم
راجب مطالب هم که معلومه چیه . مطالب کاری کاملا جدیده و فرقی نمیکنه منو و وبلاگمو از قبل میشناختی یا نه

فقط باید فیلم هارو ببینی تا کاملا برات روشن بشه چه کاره هستم

من که کلا عاشق وبتم

حالا هر جور که میخواد باشه

خلاصه اگه کاری از دستم برمیاد در خدمتم ابجی بزرگه

واقعا بگم ؟ میتونی برام یه کاری کنی ؟

دسته ما رو هم بگیریا

من که همش میگم توام بیا تو این کار . خودت گوش نمیدی

ارزو میکنم شبنم خانومه ما به اون بالا بالا ها برسه

از ته دل بود

ممنون بابای قاصدک

شبنم؟؟

راضی هستی؟؟

اخه منم تو یه کار میخواستم قبلنا برم

بد نبود یعنی برا من بد نبود

مجردی خوب بود

اینم امتحان کن . امتحانش مجانیه . اگه خوشت نیومد بیخیالش شو .

مامی همش که کاریه

فیلم هارو به بابات نشون بده خب

اصلا دانلود کردیشون ؟




من اومدم

خوش اومدی

ZiZoOo 1391/07/27 ساعت 13:54 http://shaloot.blogsky.com

عاشق این درآمد زایی توام ....
حالا به کجا رسیدوندیش ؟

داره به جاهای خوبی میرسه

!freaks 1391/07/27 ساعت 00:45 http://beatit.blogfa.com

سلام دوسته نازنین
میگم وقتی میخاستم بیام وبتون فک کمیکردم شدیدا ادبیه!!!!
اول گفتم شاید در مورده الویسه!
شاید دلربایی مانرو!
شایدم تو کاره فروغ باشه!
ولی میبینم که کاملا زدین تو کاره تجارت!
در هر صورت موفق باشین!
( متنم شوخی بود!!! به دل نگیرین!!!)
.....

بله فعلا وبلاگ تجاری شده اما باز به روزای قبلش برمیگرده



سلااااااااااااااااااااااااااااااام و اینکه خوش اومدید

جان ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد