هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

تولد تولد تولدش مبارک


امروز تولد یکی از دوستان گل به نام آقا مجتبی هستش



اینجور که من حساب کردم تولد 27 سالگیشونه

آقا مجتبی پیر شدیا

نه شوخی کردم



الآن دیر وقته مجبورم برم . بابام دعوام کرد . این پست خیلی هول هولکی شد  فردا میام درستش میکنم



تولدت مبارک

--------------------------------------------------------------------------------------------


شبنم بعدا نوشت :


خواستم جمعه این پستو درست کنم اما نشد . بیرون بودم وقتی هم که برگشتم خونه حالم خوب نبود . امروز هم ( شنبه ) همچنان حال خوبی نداشتم و همچنین وقت نداشتم

الآن یعنی ساعت 20:38 که اومدم دیدم دیگه واسه تغییر پست دیر شده و قشنگیش به همینه که همینجوری دست نخورده بمونه

مهم نیت بود و مهم آرزوی سلامتی برای آقا مجتبی بود




نظرات 13 + ارسال نظر
ZiZoOo 1391/08/05 ساعت 01:47 http://shaloot.blogsky.com

تولدش مبارک . . .
اینجا دیر گفتم . وگرنه قبلا تبریکاتو فرستادم

درمعرفت همتا نداره این آقا مجتبی !

چه خب از زیر کیک دادن فرار کرد

حالا کیک نخواستیم(کنایه از پیتزا خواستن)

آقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا مجتبی ببین امیر برقی چی میخواد

تولدش مبارک
انشالله 150 سال عمر کنه

ممنون

دلم باران میخواهد و چتری خراب و خیابانی که هیچگاه به خانه ی تو نرسد …


سلام
خوبی شبنم جان؟!

به به سلام آقا کاوه . چه عجب از این طرفا

ممنون خوبم . شما چطوری ؟

این آقا مجتبی کجاست بریم وبش کیک بخوریم؟؟

وبش خبری نیست

بی مایه فطیر است
کیکش کو؟!

کیکشو برداشت برد

تولدش مبارک!

ساعت 1 شب داری مینویسی؟؟!!!

خیلی از وقت خوابت گذشته برو بخواب!

میری یا دعوات کنم

چه خشن

کاکتوس تنهایی 1391/07/28 ساعت 22:38

سلام،تولدشون مبارک انشالله ۱۲۰ ساله بشن

آقا مجتبی با شما هستن کجایید پس ؟

بهار 1391/07/28 ساعت 17:33 http://bahar91.blogsky.com

تولدش مباااااااااااااااااااااااااااااارک
خیلی وقته خبری از خودش نیست حالا خبر تولدش اومد

بعضی وقتها یه سری به اینجا میزنه

هااااا این فردایی که گفتی یعنی جمعه یا شنبه؟؟

الان منو شیفهم کن

منظورم جمعه بود که بیرون بودم نشد . شنبه هم باز وقتم پر بود نشد

کووووش پس؟؟

وبش کوووو؟؟

خیله خوب

منم از همین جا با صدای بلند تولدش رو تبریک میگم

خوبه تازه اوله جوونیشو

حالا تازه رسیده به اون زمانی که من بار اول مُردم

تو نظرات پست قبلی نظر داده . اما هنوز اینجا نیومده
آدرس وبشو نزدم چون آپدیت نمیکنه . متروکه شده

اولیه

دومیه

و ...

سومیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد