هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

تنها بودن یا نبودن ...


یه موقع ها که فکر میکنم ( فقط یه موقع هایی فکر میکنم ) به این نتیجه میرسم که تنهایی خیلی بهتر از با کسی بودنه . حالا اون شخص هرکسی میتونه باشه . کلا تنهایی بهتره . وقتی تنها باشی دیگه غم یکی دیگه رو نمیبینی . دیگه نگران کسی نمیشی . دیگه انتظار برات معنایی نداره . دیگه چشمت به گوشیت خشک نمیشه تا ازش خبری برسه . دیگه بحثی نیست . حسادتی نیست . دیگه از کسی انتظاری نیست . انتظار توجه ، انتظار محبت ، انتظار یه حرف قشنگ ...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاوه نوشت :


آدم هـا می آینـد
زنـدگی می کننـد
می میـرنـد و می رونـد ...
امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو
آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه
آدمی می رود امــا نـمی میـرد!
مـی مـــانــد
و نبـودنـش در بـودن ِ تـو
چنـان تـه نـشیـن می شـود
کـه تـــو می میـری
در حالـی کـه زنــده ای ...

نظرات 7 + ارسال نظر
علی؟ 1391/08/01 ساعت 20:47

یه سوال داشتم لطفا بزار تو وبلاگ!
(((اگر تو عشق شکست خوردی تو عاشقی شکست نخور!!؟؟؟)))
چه مفهومی داره؟؟؟

علی 1391/08/01 ساعت 20:43


سلام
کلا خیلی نظر نوشتم ولی بعد همشو پاک کردم!!!...
فقط یک جمله
به روی دنیا بخند تا دنیا به روت بخنده!
تازه یه تجربهی خیلی زیبا رو پشت سر گذاشتم و خیلی چیزا رو درک کردم که تا الان نمیدونستم و از این تجربه ی سخت و شیرین بسیار خوشحالم
و این نکته رو به عینه دیدم که با خندیدن به روی مشکلات میتونی خیلی از تخلی ها و سختی هار پشت سر بزاری!
آرزوی موفقیت...

آدم هـا می آینـد
زنـدگی می کننـد
می میـرنـد و می رونـد ...
امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو
آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه
آدمی می رود امــا نـمی میـرد!
مـی مـــانــد
و نبـودنـش در بـودن ِ تـو
چنـان تـه نـشیـن می شـود
کـه تـــو می میـری
در حالـی کـه زنــده ای ...

هر کدوم سختی های خودشو داره
ولی وقتی با یکی باشی سختی هاش هم بهت میچسبه
یه جورایی دوست داری انتظار بکشی
وقتی ازش خبر میشه ذوق مرگ میشی
ولی سختی های تنهایی تلخه

موافقم

اره چرا که نه

اتفاقا سی دی خام هم خیلی دارم

میریزم بهشون میدم

خیلی ها رو هم میشناسم که بدردشون میخوره

میدم بهشون

خوبه . پس درستش میکنم بهت میدم


ممنون

یه نگاه به ایمیل من بنداز خودت متوجه میشی

همه ی اینا تو من خلاصه میشه

نمیشه گفت خوبه یا بد

تنها بودن هم سختی ها خودشو داره ...

یکی تنهاستو از تنهایی بیزار یکی هم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد