هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

مفهوم این جمله ... ؟؟؟


اگر تو عشق شکست خوردی تو عاشقی شکست نخور !!!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


منبع : نظر علی آقا




نظرات 11 + ارسال نظر

عضویت شما هنوز فعال نگردیده است، در صورت نیاز به راهنمایی لطفا با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
"اینو واسم نوشته بود"
فک کنم فعال نشدم؟؟

ثبت نام کردم تموم شد گفت موفقت امیز بود

پوله منو بده بیاد!!!

الان چون عجله داری فیلمه رو بسازی
میگم برنم به حساب خودت
میشه الان بزنم به حساب خودت بعدش تغییرش بدم
چون شنبه نمیتونم برم حساب باز کنم
یکشنبه میتونم.....چیکار کنم شبنم خانوم؟

ZiZoOo 1391/08/05 ساعت 01:45 http://shaloot.blogsky.com

دستش در نکنه دقیقا شبیه آواتار ستوده شدم ...
چنی خندیدیم

باشه من این کارو میکنم

ولی حساب بانکی ندارم

چیکار کنم؟؟

میخوای حساب خودت رو بده

از استادی پرسیدﻧﺪ :ﺁﯾﺎ ﻗﻠﺒﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻮﺩ؟
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ.
ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ :ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﯾﺪ؟
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ :ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺳﺖ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺍﯾﺪ؟

به جونه خودم اصلا نمیخواستم تائید کنم

ندیده تائید شد نظری که نباید تائید میشد

فک کنم دو تا بود

یکیش رو پیدا کردم پاکش کردم

اون یکیش رو پیدا نکردم

در ضمن من از نظر زیادم خوشم نمیاد

بیخودی تهمت نزن

محمد 1391/08/02 ساعت 16:45 http://manotosis.mihanblog.com

وبلاگ خیلی خوبی داری
به وبلاگ منم بیایید
خوشحال میشم

ستوده 1391/08/02 ساعت 08:38

یک راه کار بکر دارم اگر تو عشق شکست خوردی معطل نکن بگرد دنبال یک کس دیگه .
این تز منه نباید عمر را بیهوده طی کرد بایار شیرین تره

ستوده 1391/08/02 ساعت 08:37

آقا حالا ما که هر دو راداریم یعنی هم عاشقیم وهم عشق را داریم چه کنیم .

سلام دوست من
در فضایی گرم و بامحبت دور هم جمع میشویم تا ساعاتی درچت روم ققنوس
با فراغ بال و ارامش با هم گپی زده به گفتگو بنشینیم برای هم از شادی و نشاط بگوییم
راز موفقیت را باهم جستجو کنیم به ما بپیوندید
www.ghoghnooschat.com
www.ghoghnooschat.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد