هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

عید غدیر خم

وَ


نظرات 15 + ارسال نظر

نمیـــــــــــــــــــــــشه

یعنی میشه؟؟

نمیشه؟؟

چی میشه؟؟

اگه بشه چه میـــــــــــــــــــشه

mishe . mishe

آپ نمیشه؟؟

mishe

خیله خوب

اوکی شدم فردا که بانکا بستس

ای بابا

کِی برم

میرم

یکشنبه

اوکی . هروقت حساب باز کردیو کارت گرفتی . شماره حسابو شماره کارتتو بدی بهشون برات عوض میکنن

یعنی من برم حساب باز کنم؟؟

اونوخت حساب خودت بنام خودت بود ایا؟؟

کبری خانوم کی بودن العان؟؟

بله شما برو حساب باز کن

اینکارو کردن که کسی نتونه سوءاستفاده کنه

بخاطر همین اکانت به اسم هرکسی باشه حساب هم باید به همون اسم باشه

بله من شماره حساب خودمو ثبت کردم
اون حسابی که بهت دادم مال مامانم بود . موقت دادم تا بری حساب باز کنی و عوضش کنی

در مورد اون 90 روز کارکرده من اشتباه کردن و اینو دادن:

با سلام

پیرو ایمیل ارسالی، ضمن عرض پوزش به استحضار می رساند حذف جایگاه در این ماه مشمول کسانی است که از 1 تا 30 مرداد ماه ثبت نام کرده و فعالیتی نداشته اند؛ و حذف بازاریابان غیرفعال شهریور، در آذرماه صورت خواهد گرفت.

پس در 25 آبان جایگاه کسانی حذف خواهد شد که در مرداد ماه ثبت نام نموده و تاکنون فعالیتی نداشته اند.

در صورت داشتن هر سوال یا ابهام در این زمینه با روابط عمومی تماس بگیرید.

به جون خودم اوشکولم کردن

بهت که گفتم . تا 3 ماه اگه اصلا فعالیت نکنی غیر فعالت میکنن . خب منطقیه . نمیتونن پول مفت بدن که . مثلا بعد 3 ماه یه دونه آدامس هم بخری فعال میشی

نگران این چیزا نباش
حالا بهت میگم چیکارا کنی

اینی که به من دادی:

4033756344

شبنم؟

دیدی چی شد؟؟
.
.
.
شوخی کردم

از نیوشانیک زنگم زدن گفتن شماره حسابت اشتباهه

گفتن زنگشون بزنم شماره حساب درست رو بدم

اشتباه به من دادی؟؟؟؟؟؟؟

نه شماره حساب اشتباه نیست . فقط منظورشون اینه که باید حساب به اسم خودت باشه
مگه قرار نبود اونو موقت بزنی تا حساب باز کنی ؟ حساب که باز کردی بهشون میگیم تغییرش بدن واست

نوشته 90 روزه ثبت نام کردی؟؟!!!

من کی نود روزه ثبت نام کردم؟؟

فیلم چی شد؟؟

درگیری؟؟

کامپیوترم خراب شده بود . ویندوز جدید نصب کردم . فعلا نمیتونم فیلمش رو درست کنم . چند روز دیگه درست میکنم




حالا تا 3 ماه فعالی . نگران نباش

عمه 1391/08/16 ساعت 11:02 http://tooshkeh.persianblog.ir

سلام.الا ای همنشین دل که یارانت برفت ازیاد
مراروزی مبادآن دم که بی یادتو بنشینم حافظ

این ایمیل واسم اومده


بازاریاب عزیز، با سلام احتراماً با عنایت به گذشت بیش از 90 روز از ثبت نام جنابعالی در تارنمای این شرکت و با توجه به عدم فعالیت شما در طول این مدت، بدینوسیله اعلام می گردد چنانچه تا تاریخ 25/8/91 فعالیت خود را در این شرکت آغاز ننمایید بر اساس بند 7 مندرج در مبحث پورسانت قوانین و مقررات شرکت، جایگاه شما به حالت تعلیق در آمده و هیچ پورسانتی از زیرمجموعه ها به شما تعلق نخواهد گرفت . ماده 7 : چنانچه بازاریابی ظرف مدت 90 روز هیچ فروش مستقیمی نداشته باشد، شرکت جایگاه وی را معلق خواهد نمود و تا زمانی که جایگاه این بازاریاب از سوی شرکت فعال نگردد پورسانتی از زیر مجموعه به وی تعلق نخواهد گرفت.

3 ماه خرید نکنی موقتی غیر فعال میشی . حالا کو تا 3 ماه بشه

همون که حسین گفت

دستش درد نکنه حرفه دله منو زد

دلتون عجب حرفایی میزنه ها

عیدتون مبارک.

ممنون

عید شما هم مبارک

عیدتون مبارک
انشالله هر روزتون عید باشه

سلام
خوش اومدید

عید شما هم مبارک

سلام
روز تسخیر لانه ی مبارزه با تبعید امام توسط دانش اموز از ایران به استکبار جهانی (ره) مبارک!هوررررررا

دستــــــــــــــــــــــــــــــو جیـــــــــــــــــــغو هورررررررررررررررررررررررررررا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد