هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

چه کیکی دوست دارید

کیک شکلاتی
اگر کیک شکلاتی را می‌پسندید دست و دلباز هستید و همیشه برای کمک به دیگران آمادگی دارید. خلاقیت زیادی در شما موج می‌زند و فردی ماجراجو ، بلندپرواز و در پاره‌ای موارد احساساتی هستید. ممکن است در ظاهر فردی سرد و خشک به نظر برسید اما در باطن خونگرمید. از ریسک کردن در زندگی نمی‌ترسید و دوست دارید زندگی شما از حد متوسط بالاتر باشد. محبت به دیگران رضایت خاطر زیادی را برایتان به همراه دارد.

نظرات 6 + ارسال نظر
مینو 1391/09/08 ساعت 12:16 http://suncity2000.blogsky.com

سلام شبنم جون خوبی؟ ببخشید نتونستم برات کامنت بذارم راستی اگه موافق باشی باهم تبادل لینک کیم

اااااوووه ه ه ه ه کیک شکلاتی!!وای خدای من
مخصوصا دست پخت مامان

مریم 1391/09/02 ساعت 15:51 http://love-courage.blogfa.com

واقعن؟؟؟

الان اینی که گفتی منم؟؟؟؟؟

ایول...

خلاق و کمک به دیگران و دست و دلبازو ماجرا جو بلد پرواز و ..... اوووووووووووووووووووو... خیلی زیادن...

اینا منم؟؟؟؟

ایوللللل......

حالا جدی به روحیاتت میخوره ؟

منتقد بلاگستان 1391/09/02 ساعت 14:22

امیدوار بودم حداقل پاسخ دیدگاه های مخاطبینت که اتفاقا نه چندان مرتبط با پست بچه گانه ات هست رو بدی
متاسفانه از فاکتورهای یه وبلاگ موفق،تنها صداقت رو داری که البته مهم ترین فاکتوره
اگه از روی عادت تند حرف میزنم ببخشید
فقط خواستم به عنوان یه دوست ایراداتتو بهت گوشزد کنم تا بهتر بتونی بنویسی
نوشته هات رو از ماه های قبل دنبال کردم
نوشته هات فرقی نکردن،پخته تر نشدن،خیلی راحت تحت تاثیر اتفاقاتی که دور و برت میوفته قرار میگیری و این استقلال فکریت رو زیر سوال میبره
سعی کن محیط پیرامونت رو نه از دید یه انسان عادی،بلکه از دید یه نویسنده،با دقت تر و ظریف تر ببینی و همیشه استقلال فکریت رو حفظ کن،وقتی موفقی که چیزایی رو ببینی که بقیه ندیدن
اولین قدم اینه که دوربینت رو برداری و راه بیوفتی توی سطح شهر
یه مدت تمرین دیدن کن،فقط ببین و عکس بگیر،دیدت که قوی شد،حالا بشین و در مورد دیده هات و عکس هات بنویس
حتما توی پست هات عکس بذار،عکسی که از دریچه ی لنز دوربین خودت دیده شده
بازم بهت سر میزنم
موفق باشی
"ک.صفایی"

جوابتون رو توی یه پست میذارم .

منتقد بلاگستان 1391/08/30 ساعت 15:49

وبلاگ مزخرفی داری،هیچی از خودت نیست
اگه یه چیزایی هم از خودت نوشتی هیچ کدوم از قوانین نوشتن رو رعایت کردی
نوشته هات بیشتر شبیه درد و دل های خاله زنکه تا یه وبلاگ نویس
وبلاگت هیچ موضوع خاصی نداره،جهت فکریت معلوم نیست،خواننده رو گیج میکنی،داری تبلیغ میکنی بعد یهو سیاسی مینویسی بعد فال میذاری
مخاطبینت هم افراد ثابتی هستند که یا از روی دوستی واست نظر میذارن یا واسه اینکه بری بلاگشون نظر بدی
فعلا به اینا فکر کن
باز بهت سر میزنم

بهار 1391/08/30 ساعت 15:00 http://bahar91.blogsky.com

من عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق کیک شکلاتیم
همین الان هوس کردم
نمی شه با فالش خودشم بدی

نه من فالش رو میذارم شما کیکش رو بذار

مجتبی 1391/08/30 ساعت 12:18 http://loves20.blogfa.com

سلام
چطوری یا بهتری؟
چه خبرها؟

من کیک میوه ای دوست دارم اونم با کلی مربا

سلام

ممنون من خوبم . تو چطوری ؟ خوش میگذره ؟

کیک میوه ای !!! خوبه . اما اصلا دوست ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد