هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

متن آهنگ بیقرار از سیروان خسروی

روی دیوارا مینویسم تک تک خاطراتو از گذشته با تو
بدیاتو میسوزونم میکشم خوبیاتو تا بدونی با تو
زندم و زندگی میکنم من
بی قرار تو ام چشم انتظار تو ام
گفتی مال منی من تکیه گاه توام
اما احساس تو به دل عاشقم دل نبست
قلب سنگی تو شیشه عشقمون رو شکست
هر طرف عکس تو روبروی منه
چشمای آسمون واسه دیدن کمه
از توام بگذرم چی واسم باقی میمونه
لااقل با کسی بمون که قدرتو بدونه
بی قرار توام چشم انتظار توام
گفتی مال منی من تکیه گاه توام
اما احساس تو به دل عاشقم دل نبست
قلب سنگی تو شیشه عشقمون رو شکست



نظرات 8 + ارسال نظر
مجتبی 1391/10/09 ساعت 19:50 http://loves20.blogfa.com

چرا میخ اهنی در سنگ هم فرو میره اما راه داره

وقتی طرف اینجوری راحته به نظرش احترام بزار

اگه کسی چیزی رو بلد نباشه بخوای بهش اموزش بدی راحتر از اینه که چیزی رو به اشتباه یاد گرفته باشه بخوای دوباره بهش یاد بدی

چه آموزشی ؟ آخه مگه زوره ؟ خب من دوست دارم وبلاگمو اونجور که باهاش راحتم بسازم

منتقد بلاگستان 1391/10/09 ساعت 16:08

نرود میخ آهنین در سنگ
اما من میکوبم این میخ رو
هر چه بادا باد

باشه بهش میگم

مجتبی 1391/10/08 ساعت 21:56 http://loves20.blogfa.com

سفر کردم که از عشقت جدا شم


دلم می خواست دگر عاشق نباشم


ولی عشقت تو قلبم مونده، ای وای


دل دیوونمو سوزونده ای دل


هنوزم عاشقم، دنیای دردم


مثل پروانه ها دورت می گردم




سفر کردم که از یادم بری، دیدم نمیشه


آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه


غم دور از تو موندن، یه بی بال و پرم کرد


نرفت از یاد من عشق، سفر عاشق ترم کرد


هنوز پیش مرگتم من، بمیرم تا نمیری


خوشم با خاطراتم، اینو از من نگیری




دلم از ابر و بارون به جز اسم تو نشنید


تو مهتاب شبونه فقط چشمم تو رو دید


نشو با من غریبه مثل نا مهربونها


بلا گردون چشمهات زمین و آسمونها


می خواهم برگردم اما می ترسم، می ترسم ، بگی حرفی ندارم


بگی عشقی نمونده، می ترسم بری تنهام بزاری




تو رو دیدم تو بارون، دل دریا تو بودی


تو موج سبز سبزه، تو صحرا تو بودی


مگه میشه ندیدت، تو مهتاب شبونه


مگه میشه نخوندت، تو شعر عاشقونه

ممنون

مجتبی 1391/10/08 ساعت 21:55 http://loves20.blogfa.com

سلام
خوبی یابهتری؟

میبینم به شعر هم علاقه پیدا کردی

چه خبرها روزگار خوش میگذره؟

سلام . من خوبم ممنون
من شعر دوست دارم اما اینکه چه نوع شعری دوست دارم بستگی به حال اون لحظم داره

آهنگای سیروان خسروی رو دوست دارم

بعد میگم.......

ژینوس اواتارت تو حلقه خودت

آخ آخ یادم رفت نظرم رو راجب فیلمت بگم

مرتضی 1391/10/07 ساعت 18:05 http://kooris-6 .blogsky.com

قشنگه
آپم ...

آره آهنگاش خیلی قشنگه

نبینم ناراحتیتو

یه جوری گیجم اما نمیدونم چجوری . اصلا نمیدونم چیه .

اووووووومدییییییی

آره عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد