هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

جذابیت


تو این دنیا ، تو این زندگی چی براتون جذابه ؟

چی شما رو هر شب به امید فردا میخوابونه ؟

دلیلتون دلخوشیتون چیه ؟

یه نگاهی به دورو بر بنداز

ببین چی توجهت رو جلب میکنه . چی همیشه خنده به لبت میاره ؟


میدونم اولین چیزی که به ذهنتون میرسه خانواده هستش

اما من منظورم به جز خانواده هستش

نظرات 9 + ارسال نظر













( این کامنت صرفا برای گذاشتن آی دیمان بود که بجای آی دی قبلیم اد کنی... قبلی رو فراموش کن ینی پاکش کن...)

rasti shbnam, gofte boodi ye khahare koochiktar dari k diabet dare, alan halesh chetore?

diabetesh raf shode?

enshallah k hal hamatooon khoobe khoob bashe...

سلام


من یه دوست دارم که هر دفه که فک میکنم زندگیم دیگه جذابیتی نداره، با اون حرف میزنم... شاید دلخوشیم همین دوستا باشن...

حسین(streetgroup) 1391/12/21 ساعت 22:54

الان که چیزی به ذهنم نمیرسه!!!
بزار فک کنم بعدا جوابشو میدم....

حمید 1391/12/21 ساعت 10:25 http://hamidshams

سلام
برا من یکی که شرینی از همه چی جذابتره

چـــی!!

آفرین سوال خوبی بود... تا حالا بهش فک نکرده بودم...

ولـــی... فک میکنـــم آینده م... خوش بودش لحظه لحظه ش برام مهمه.... حالا چه آینده ی خودم چه اطرافیام...

اینده ای که براش تلاش میکنم...





(تلاش کهـــــــ نـــــــــــــــه ولی خب دارم یه فکرایی براش می کنـــم...)

قیافه خودم

بذا فک کنم...
هیچی به خدا
هر چی پیش بیاد
خیلی به این چیزاش فک نمیکنم
چون حوصلمو سر میبره
اصلا نبایدم فک کرد
یه چی میشه دیگه
مهم اینه که بهت خوش بگذره و از همه مهم تر حداقل یه اتفاق هیجان انگیز تو اون روزت اتفاق بیوفته
این میشه یه زندگی ایده آل از نظر من البته

سلام وب خیلی ناناسی دارین من این که یه روز بتونم یه بالرین بشم شبیه کارتون جدید باربی دوستام دوستام دیگه نشد این یکی رونگم مامان وبابام خوشحال میشم به وبم بیاین بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد