هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سال نو مبارک


هرچند که برای من چیزی نو نشد . فقط عدد سال تو تقویمم تغییر کرد


سال نو مبارک باشه دوستای گلم


من حالم خوبه خدارو شکر فقط اینترنت ندارم که بیام

نظرات 4 + ارسال نظر

نت نداری دیگهه

پس هر وخت وصل شد ما منتظریم

از دسته تو شبنم

من که میدونم چته شبنمی

از دسته توووو واقعا

بچه ها دروغ میگه شبنم!!خیلی هم حالش خوبه

فقط دلش گرفته همیـــــــــــــــن

ناراحت میشویم وقتی خوش حال نبودنتان را میبینیم....

حتمن نباید چیزی تغییر کنه هااااااااا

مهم اینه که هستیمو با وجودِ مثبتــمون اطرافیامونو خوشحال میکنیم....

الان که حالت خوبه و هستی به همه چیز می ارزه...

سال نوت مبارک شبنمی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد