هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خیلی زود بود

بابا بزرگ مهربونم

برای رفتنت خیلی زود بود

خیلی درد کشیدی . چشم به راه بچت بودی

نمیدونم چی بگم

اصلا باورم نمیشه دیگه نیستی

نظرات 11 + ارسال نظر

من فقط قصد و نیتم از اینکه گفتم غمه اخرتون باشه واسه این بود که ایشالا دیگه کسی رو از دست ندید که غم ببینید
.
.
.
بازم چشم هر چی شما بگی

خدا رحمتش کنه.
مارو هم تو غم خودت شریک بدون آبجی.

ممنون . یه چیز بگم همه بخونید : به کسى نگید غم آخرش باشه . فقط وقتى براى یه نفر غم آخره که خودش بمیره . براى مردم آرزوى مرگ نکنید . نمیشه که زندگى بدون غم باشه

سلام شبنم

خدا بابا بزرگت رو رحمت کنه خواهر

ایشالا غمه اخرت باشه

منو تو غمتون شریک بدونین

کـ-ـوروشـ-ـ 1392/02/31 ساعت 12:00

خدا رحمتش کنه شبنم

ممنون داداش کوروش
غافلگیرم کردی
فکر نمیکردم منو یادت باشه !!!

Lهام 1392/02/27 ساعت 01:19 http://‎چندلحظه

خدا رحمتش کنه

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه عزیزم :(

چه بد که با تولدت هم زمان شد
نمیتونم تبریک بگم
تسلیت میگم بهت شبنم جان
امیدوارم همیشه تو زندگیت شادی باشه

آره اصلا نفهمیدم امسال تولدم چی شد بابام که کلا یادش رفت اصلا تبریک نگفت . مامانم هم چون دید آبجی هام تبریک گفتن یادش اومد
با غم گذشت

روح پدر بزرگ عزیزتون شاد و دل شما آروم

تولدتون مبارک
با بهترین آرزوها

ممنون . امسال دیگه یادم رفت تولدمو بزارم تو وبلاگ الآن دیدم شما گفتی حسابی غافلگیرو خوشحال شدم

تسلیت میگم عزیزم
منو توغمت شریک بدون

ممنون عزیزم :(

خدا رحمتش کنه شبنم جان

خدا رفتگان شما رو هم ببخشه و بیامرزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد