هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

اگه امروز تموم فرصتت باشه




به این فکر کن اگه امروز تموم فرصتت باشه

اگه امروز نخواد دیگه واسه تو رنگ فرداشه


دلت می خواد کجا باشی تو این دنیای دیوونه

با تنهایــی و تاریکــی تک و تنهـا تـوی خونه


یا دست تو دستای عشقت زیر بارون رگباری


برای آخرین لحظه


کدوم تصویر و دوست داری ؟!



biah552495000










اگه همین امروز آخرین روزه دیگه نزار بازم دلت بسوزه

نگو فرداهای روشن از دست تو دوره
چرا روز و شبت باشه پُر تردید و دلشوره ؟؟؟

به این فکر کن که هر روزت می تونه روز آخرشه
بدون هیچ فردایی می تونه عمرمون سرشه
بگو حالا تو این روزی که واست زندگی بخشه
دلت مغرور می مونه یا هرچی هست و می بخشه ؟؟
تموم لحظه های تــو تا وقتی دست تقدیره

همین حالا همین لحظه ام واسه تصمیم تو دیره



نظرات 29 + ارسال نظر

بهله

ZiZoOo 1392/03/27 ساعت 22:42 http://shaloot.blogsky.com

خیلی دوست داشتم لحظه آخر تنها باشم ...
تنها دور از چشم مردم ولی درواقع درکنار بهترین حقیقت زندگیم ....

منظورت مامانته ؟

بد فرم گیر دادی به ایناااا

خوب خوشم اومده دیگه :)

نام ببرم؟؟

خونوادم

اوووممممم

اوووم

و اوووم

خخخخ الان فهمیدی کیا رو میگم هرهر

رضا 1392/03/05 ساعت 17:55

سلام
من از وبلاگتون خوشم اومده
ادرس وبلاگ منم
flamingoo.blogsky.com
امیدوارم شما هم از وبلاگ من خوشتون اون باشه
اگر خوشتون اومده ما رو لینک کنید و بهمون بگید تا ما هم شما رو لینک کنیم
راستی اگر از قالب ما هم خوشت اومده باشه بهتون میدیمش (کدشو)

من دوتاشو دوست دارم بستگی به حال اونموقم داره

سلام
اخری وجود نداره ک دلم چیزی بخواد
اخه این زندگی تموم شه ی نوع دیگه رو میبینیم ک فرقیم با این دنیا نمیکنه

اهاااان اون خطه بالاشو نخوندم خخخخ

هرهر باشه...الان پرسیدی برای اخرین لحظه چه تصویری رو دوس دارم ببینم؟

اووومممممم....اگه قراره زود بمیرم اونی یا اونایی رو که دوسشون دارم کنارم باشن که واسه اخرین بار ببینمشون

واقعا که خل و چلی پسرم . همین کارارو میکنی هرجا میریم دختر نمیدن از خونه بیرون میکنن . آخر باید بمونی پیش خودم


مثلا کیا کنارت باشن ؟
نام ببر

الان من نفمهمیدم تو چه تصویری رو میگی؟؟

کوووو تصویر؟؟

چیزی اینجا نیس شبنم!!

نمیری الهی


تو کافی نت برای خودتون نظر بذارید ببینید چه کیفی میده . خوشم اومد









ببینم چرا جواب پستو ندادید ؟ ناسلامتی سوال پرسیدما














میخوام خاطرات کاری براتون بزارم ببینید کارما یعنی کار بابا مامانم چطوریه و چه داستانایی داره . من 2 روز رفتم اونجا یه گوشه ای داستانارو دیدم




















الآن کارامو انجام بدم اگه فرصت شد پست میزارم




اینم آدرس آخرین نظرات امیر برقی و حسین بی برقی که رفتم خونه بتونم بهشون نظر بدم

http://streetgroup.blogsky.com/Comments.bs?PostID=175

http://fonex1.blogsky.com/Comments.bs?PostID=13

نمیخواى ازدواج کنى ؟ بدبختیه جواناى مارو نیگا تورو خدا . اونایى که پولدارن و میتونن خانواده تشکیل بدن قصد ازدواج ندارن اونوقت بى پولا و بیکارا را به را میرن خواستگارى !

داداش کوووروووش نه بابا چرا فراموش کنم ! فقط نت ندارم - چه خبرا ؟ کى عروسیتون میگیرید ؟ منو هم دعوت کنیا

کیارش-کوروش 1392/03/04 ساعت 12:44

میگم ابجی شبنم دیگه احوالی از ما نمیگیری؟؟
نکنه یادت رفته؟
کوروش-کیارش-قهوه تلخ
یهویی گذاشتی و رفتی

anonymouss.lvl8@yahoo.com

شبنم جک میگی؟
هر کی تنهاست مگه میخواد ازدواج کنه؟
من غلط بکنم بخوام کسی رو پیدا کنم
راستی
مامانو خوب اومدی

جوابه حسین بى برقى 1392/03/03 ساعت 23:32

نگو اینجورى پیدا میشه فقط چشم بینا میخواد . توکه بچه پولدارى باید یکى تو سطح خودتون که فرهنگش بهت بخوره پیدا کنى . میتونى از مامانت هم کمک بگیرى .

شبنم جان
اولا که من برقی بودم
الان همون بنا ام
البته معمارش
بعدشم عشق بخوره تو اون سرم
عشق کیلویی چند؟
دریغ از یه آدم حسابی

آفرین به حسین بى برقى که جواب پستو داد . خب دوست من هرکسى لیاقت عشق و محبت تورو نداره باید حسابى حواست باشه . بعضى وقتها تنهایى بهتر از وجود شریکه بده . انشاالله زودتر عشقتو پیدا کنى بهمون شیرینى بدى

تو که کلا تو هنگى یه سوال آسون پرسیدم جواب بده ، بعدشم حالا میمردى سنمو نمیگفتى ؟ پیر شدم توأم جار بزن همه بفهمن ! استغفرالله ! تولدم رد شد صداشو درنیوردم کسى نفهمه اما مگه میذارید !

منشى چیه کلاس کارو پایین میارى ؟ نا سلامتى حسابدارما ! پس حسابدارت میشم پولتو میزارم تو جیب خودم . من مهندس تو دهنم نمیچرخه همین مسعود معمار قشنگتره . اعتراض نکن که میگم اوس مسعود

مسعود 1392/03/03 ساعت 13:11

البته من مهندس هستما مدرک که برسه دستم دیگه معمار نگیا

مسعود 1392/03/03 ساعت 12:59

شغل آبدارچی بدم بهت میترسم چیز خورم بکنی و خودت بشینی پشت میز مدیریت:)) به تو همون منشی دفتری رو میدم تا خیالم از خورد و خوراکم راحت باشه

مسعود معمار هم خوبه موافقم . مسعود قول داده بیاد تهران شرکت بزنه منو هم به عنوان آبدارچى استخدام کنه . اینقد بیکارى سخته حاضرم شغل شریف آبدارچى رو قبول کنم

مسعود 1392/03/03 ساعت 12:22

هرچی دوست داری صدا کن ، دوستام که زیر دستم کار کردن بهم میگن معمار مسعود

روز مرد رو به آقایون محترم تبریک میگم خواستم اسم ببرم دیدم زیادن ممکنه کسى جابیوفته آقایونه تو این نظر : امیر برقى و حسین بى برقى و مسعود بنا ! مسعود چى صدات کنم ؟ اوستا بنا ؟

با تشکر فراوان از مسعود عزیز که آدرس این صفحه رو بهم داد بدون نت دق میکنم آخر با گوشى وحشتناک سخته سونى اریکسونه W395

یعنى اگه الآن بزنم این گوشى له بشه بازم کمشه یک ساعت نوشتم میخوام ارسال بزنم هنگ کرد پرید یادم رفت چیا گفتم حالا پاسخ به نظرات بعدا

اینو فقط میدونم که دلم نمیخواد آخرین تصویر از زندگیم جوری باشه که الان هستم
دلم میخواد حداقل یه نفر که میدونم واقعا دوسم داره کنارم باشه
نه اینجوری تنها...:((

راستی شبنم؟؟

یچیزی میخواستم بگم

البته قبلا میخواستم بگم ولی نته کوفتیم قطع شد

میدونستی تولدت بود؟؟؟(اخه اینم سوال بود من کردم)

تولدت با یکوچولو تاخیر مبارک باشه

23 ساله شدی حالا.....ایشالا هر سالت بهتر از پارسال باشه

با ارزوی موفقیت و اینکه به هر چی میخوای برسی

هووووومممم؟؟؟

هنگ کردم...چی چی میگی شبنم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد