هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

پست ثابت است !!!! برید پایین دنبال تازه ها ☺


اول بگم کار چیه و چطوریاست

ما یه شهر بازیه کوچیک داریم . تو یه پارک یه 200 متری از شهرداری اجاره کردیم و توش خودمون وسیله گذاشتیم ( شهرداری پوستمونو کند تا اجاره داد الآنم کلی کرایه میدیم )

4 ماه کاره اما کل 12 ماه رو باید کرایه بدیم

پول نگهبانو پول کارگرو پول بیلیط فروشو هم تو مخارج حساب کنید

اینارو گفتم که بدونید چه خبره


وسایلا هم :


1: سرسره بادی - 2: استخرتوپ بادی - 3: جامپینگ فنری ====» این 3 تا با هم میشه 1500 تومن برای یک ربع بازی

4: تاب برقی ( از اونا که میچرخه ) ====» 1000 تومن برای 5 دقیقه بازی

و بستنی قیفی که 500 تومن هستش


اینا همش برای بچه های کوچیکه . تقریبا زیر 10 سال

زمانی هم که نوشتم ، همیشه بیشتر براشون حساب میکنیم مثلا سر یک ربع پیاده نمیکنیم معمولا نیم ساعت بعضی وقتها بیشتر هم بازی میکنن


این شرح کار بود بعدا عکس هم میگیرم میذارم



خاطرات تو پستهای بعدی الآن باید برم کتابخونه درس بخونم باور نکردنیه !!!!



نظرات 21 + ارسال نظر
رسول شهبازی 1392/11/20 ساعت 22:20

سلام وب سایت ایوان کلهر افتتاح شد.ممنون میشم سربزنید. www.eyvan-kalhor.ir

ایشالا همیشه موفق باشی

هه....هه.....

علی 1392/07/10 ساعت 09:42 http://قدس

سلام بازم سلام خیلی عالیه همشهری عزیز ما البته تازه اومدیم اونجا از اینکه جایی رو نمیشناسیم هفته ای دو س شب اونجاییم داداش کوچیکه رو میاریم ما رازییم
www.alirezakhodapana@yahoo.com

سلام و مهر
تنهایی پرهیاهو بعد از دو ماه به روز شد
با احترام دعوتید[گل]

ali!? 1392/06/17 ساعت 14:35

saaaalam khateratet kheyli jaleb bud kolan khundam
movafagh bashid ba in melateh ahmagh!albateh khodamam jozeshunim digeh hey...

علی 1392/04/29 ساعت 14:22 http://alieslami.iran.sc

سلام وب خوبی داری خوش حال میشم بهم سر بزنی و با هم تبادل لینک کنیم.

سارا 1392/04/17 ساعت 22:58 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام ...
وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن و اگر با تبادل لینک موافقی منو با اسم
♥ آسمان پر ستاره ♥ آسمان شیراز ♥
لینک بکن و خبرم بده با چه اسمی لینکت بکنم. مرسی

http://sky-2012.mihanblog.com

http://oradoo.shoploger.com

[گل]

بلاگ اسکای نیستی خبرنامه لینک بقیه بلاگ هارو قبول نمیکنه

ma 1392/04/11 ساعت 06:02 http://0351.blogsky.com

sar nemizani . . kojaeeee
he he
vali man hanooz beyadetam
bia2me.blogsky.com

بی نتیبد دردیه انشاالله گرفتارش بشی

حسین(streetgroup) 1392/04/05 ساعت 10:41

اینجا وبلاگه یا اگهی تبلیغاتی؟هاااااااا؟؟
من میخام بیام تاب تاب

خب بیا داداش
البته اگه تو صندلی جا بشی خخخخخخخخ :))

ممنون از پاسخ نظراتت

سوالام رف تو حلقم

اصلا نوموخوام پاسخ بدم

saman 1392/03/07 ساعت 15:20

سلام چند بار پست میذارم یکش ثبت شد نمیدونم چرا....
بازم میام اینجا شاید خیلی وقت ولی من دستای خوبو فراموش نمیکنم ....

وبلاگ نداری دیگه ؟

saman 1392/03/07 ساعت 15:07

??

جان ؟

افرین بدو برو کتابخونه که دیگه عمرا بری درس بخونی.خخخخ

(مشبه به ،به من بود)

خب اینی که الان تو این پستت گفتی خاستی شکایت کنی؟؟

خاستی خاطره بگی؟؟

خاستی چی رو ثابت کنی؟؟

چرا مبهم میحرفی

(در ضمن خودم میدونم خواستن اینجوری نوشته میشه.حال نداشتم واوش رو بزارم)

اِوااااا تو چرا نظراتت رو این شکلی ج میدی؟؟

هوووومممم؟؟؟

اینجوری حالش بیشتره !! :))

سلااااااااااااااااااااااااام به به میبینم پستیدی بالاخره

(الان فک کنم پستای پایین رو کور بودم ندیدم)

ایول چه خوب چه خوب..اونوخ میشه ادرس بدی ما هم بیایم...بابا من 30 کیلو بیشتر نیستم.سنمم 5 سال بیشتر نیس....نصفمم تو زمینه بیام؟؟

توکه آره بدو بیا مخصوص سن شماست

جوابه آقا سامان 1392/03/06 ساعت 22:06

به به سلام آقا سامان _ راه گم کردى ؟ خوش اومدى - چه خبرا ؟ آدرسشونو وقتى رفتم کافى نت بهت میگم - البته تو لینکاى امیر برقى هست - تو پست پایینى میتونى پیداش کنى

saman 1392/03/06 ساعت 16:17

شبنم نتونستم وبلاگ زینب و نسیم جوجو رو پیدا کنم ... برام ایمیل کن بووووس

http://shaloot.blogsky.com/
http://earsplitting-silence.blogsky.com/

saman 1392/03/06 ساعت 16:01

سلااااام خانوم خانوما ....
منم سامان یادته هنوز ... قدیما یه وب لاگ داشتم
راستی از zizoo چه خبرا ?
من دوستای قدیمو یادم نمیره .... به جوجو هم سلام برسون

اونوقت این وسایل زیر ١٠ سال رو خودتم سوار میشی؟
آفرین دخترم

مگه من گفتم سوار میشم ؟ البته یک بار با نسیم سواره جامپینگ شدیم فنرش خراب شد . یه بارم سوار تاب شدیم نمیدونم چیش خراب شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد