هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاطرات کاری قسمت 2


خب توی قسمت 1 گفتم که کار چیه و چیا داریم

حالا میخوام از مردم بگم

از خیلی ها که میگن پول نداریم لطفا بچه رو سوار کنید اصلا پول نمیگیریم . عیب نداره

اما بعضی ها که اذیت میکنن و با زرنگ بازی پول نمیدن اعصاب آدمو داغون میکنن

چند روز رفتم اونجا کار کردم اینا اتفاق افتاد




یه بچه کوچولو اومد پرید بالا و شروع به بازی کرد . گفتم خب الآن بزرگترش هم میاد . 2 دقیقه بعد یه بچه بزرگتر اومد و مواظب اون شد . ازش پرسیدم پس بزرگترت کوش نمیاد ؟ گفت مامانم داره میاد آبجیم صبر نکرد . گفتم باشه بازی کنه تا مامانت بیاد . خلاصه اینا کلی بازی کردن تا اینکه وقتشون تموم شد . هیچی نگفتم . صبر کردم تا یه بزرگتر بیاد ببره . اما نیومد . بچه بزرگتره غیب شد . از بچه کوچیکه پرسیدم پس مامانت کوش ؟ یه خانومی رو که خیلی دور بود نشون داد گفت اونه . رفتم طرف خانم گفتم این بچه مال شماست ؟ گفت نه مال من نیست . منم بیخیال شدم گفتم بچه برو دیگه مثل اینکه صاحب نداری . بچه که رفت نگاه کردم ببینم میره سمت کی . دیدم دقیقا رفت پیش همون خانمی که گفت بچش نیست !!!!

خلاصه با کلک و دروغ بچه رو مجانی سوار کردن خجالت هم که نمیکشن !!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
عمه 1392/07/25 ساعت 21:43 http://bashoo.persianblog.ir

سلام.میبینم نمیای بهم سربزنی پس سرت شلوغه .خب دم در یکنفراول ورودی روبگیره راه ورود را یک صندلی بذارید که تاپول نگرفتین نتونن بیان تو

خخخخ اول بگم ایول به اون مادر و بچه هه خیلی کاره باحالی کردن کلی خندیدم...چه ماده پایه ای بوده خخخ
.
.
.
.
اهم اهم.
.
.
.
دوم بگم که واقعا متاسفم واسشون با این کاراشون
خجالت هم نمیکشن... نچ نچ بچه از الان این باشه وای به حاله بعدش

چه با حال

کجاش باحاله الآن ؟


عه چرا تو پاسخ شکلک نداره ؟ !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد