هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاطرات کاری قسمت 3


بچه : خانم تورو خدا قبول کن دیگه فقط 700 تومن دارم 

من : باشه عزیزم برو بازی کن عیب نداره 


بعد از چند دقیقه ...


یه خانم همراه یه بچه : خانم فقط 500 دارم میشه دخترم بازی کنه ؟

من : نه خانم باید 1500 بدی

خانم : یعنی نمیشه ؟

من : نه نمیشه خانم . قیمت همینه !

خانم : پس چرا اون بچه با 700 تومن داره بازی میکنه ؟

من :  و باز من : نه خانم اون بچه پولشو کامل داده 

خانم : عه !! اون بچه ی منه خودم بهش 700 دادم گفتم بیاد !!!

من :  

بابام : 



خلاصه اینکه با کلک جفت بچه هاشو سوار کرد . برای بچه دومش هم همون 500 رو قبول کردیم !!

جالبه دیگه . اول بچه رو فرستاد تا التماس کنه سوار کنیم بعد خودش اومد جلو

چه کنیم دیگه . دلمون نمیاد ردشون کنیم . سوار میکنیم


نظرات 4 + ارسال نظر

فداتون بشم..

خدانکنه دخترم

میبینی؟
عجب دوره زمونه ای شده
این مدلیشو دیگه ندیده بودم
طرف چقد موزمار بوده

تازه کجاشو دیدی !!!
عجیب تر از اینم هست
بعدا تعریف میکنم براتون




آقای بلاگ اسکای من شکایت دارم . چرا تو جواب نظر شکلک نیست آخه ؟

ایشالا انقد داشته باشه واستون که خیلیا که دست تنگن مجانی سوار کنید و رونق بگیره کارتون

والا به خدا سوار میکنیم . میبینیم ندارن میگیم باشه برو بازی کن
اما اینایی که پول نمیدن به معنای کامل از شام شبمون کم میکنیم
چون واقعا برامون نمیمونه
همشو شهرداری به بهونه عهای مختلف میگیره
همین امروز مامان رفت شهرداری گفتن 600 هزار تومن نمیدونم برا چه کوفتی باید بدید !!!!

هر چند روز یه بهانه ای برا پول گرفتن دارن به علاوه کرایه که هرماه میگیرن

12 بار حوصلت سر رف؟؟؟

خب یه لیوانی چیزی زیرش بگی پر شه

انقد بیخودی و بی جهت سر نره حوصلت

به قول خودت خخخخخخخخ

با گوشی بود قاط زده بود چند بار ارسال شده بود
پاکیدمشون دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد