هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاطرات کاری قسمت 7


بازی های ما برای بچه های 3 سال تا 10 ساله . البته بیشتر از 10 هم سوار میکنیم ( اگه زیاد تپل نباشن )

حالا من نمیفهمم بعضی ها چرا اینجوری هستن ...




یه خانم اومد برای بچه ی ( تقریبا ) 10 سالش بلیط گرفت

بچه سوار شد . خانم هم اون یکی بچه که حدود 4 ساله بودو بدون اینکه چیزی بگه انداخت تو بازی


من : خانم این بچه کوچیکه هم میخواد بازی کنه ؟

خانم : بله بازی میکنه

من : پس تشریف بیارید حساب کنید

خانم : این که بچه است . برای اینم باید پول بدم ؟

من : بله خانم . سوار اتوبوس واحد نشدید که میخواید برای بچه پول ندید . این بازی ها مال همین سنه . یعنی دقیقا همین بچه کوچیک باید به ما پول بده

خانم : نه من پول نمیدم . این کوچیکه . برای بچه ها پول نمیدن که !!!

من : خانم گفتم باید بلیط بگیرید باز شما حرف خودتو میزنید ؟

خانم : نمیدم

من : بچه رو بیار پایین

خانم : نمیارم

من : ( خودم رفتم بالا بچه رو آوردم پایین گذاشتم تو بغلش )

خانم :

من :






یه مورد مشابه قبلی هم بود ...


خانم با دوتا بچه یکی دوروبر 10 یکی هم 4 یا 5 سال ...


من : دوتا بچه هم سوار میشن ؟

خانم : بله

من : میشه 3000 تومن

خانم : مگه برای این بچه کوچیکه نیم بها حساب نمیشه ؟

من :  بلیط قطار نمیگیرید که نیم بها بشه . دارید برای بازی های بچه پول میدید . این بازی مال همین سنه پس پولو کامل باید بدید

خانم : باشه




نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم 1392/04/02 ساعت 18:26

خودم که نت ندارم تبلیغ کنم ؛ امیربرقى جان تو حداقل تو وبلاگت بنویس بقیه بیان بخونن با کیا شدیم (نمیدونم) چند میلیون . دنبال نظر جمع کردن نیستم همین که بخونن کافیه

ایوووووووووووووول بابا خوشم اومد به این میگن جَنَم
ایول شبنمی
.
.
.
بزن قدش
.
.
.بزن دیگه با تو ام اوووووووویی

نخیر ( اخم ) تو نامحرمی :))

بهزاد 1392/04/02 ساعت 16:19 http://behi.fardblog.com


پیشنهاد میکنم یه کاغذ چاپ کنی در اندازه A2 :دی بنویسی برای بچه های 1 ماهه تا 16 ساله
x تومن و برای بزرگسالان نیم بها حساب میشود

بازم نمیفهمن !!! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد