هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاطرات کاری قسمت 8


این پست راجب بستنی خریدنشونه !!!!


داستان شماره 1 :


مشتری ( پسر ) : یه بستنی بدید

بابام : بفرمایید ....

مشتری : آقا بستنیتون که آب میشه ...

بابام : مگه بقیه بستنی ها آب نمیشن ؟ !!!!




داستان شماره 2 :


مشتری ( خانم ) : آقا بستنی چنده ؟

بابام : 500 تومن

مشتری : سالمه ؟ تمیزه ؟

بابام : بله خانم خیالتون راحت . دخترم همین الآن داره از همین بستنی میخوره

( نسترن که آبجیمه همون موقع داشت بستنی میخورد . اما چون مرتب باید جوابگوی مشتری میشد به جای قیفی لیوانی ریخت تا آب شد زمین نریزه بتونه بخوره )

مشتری : پس چرا قیفی نمیخوره . این که لیوانی میخوره

بابام : خانم چه فرقی میکنه بستنی توش یکیه

مشتری خطاب به نسترن : بستنی که میخوری سالمه ؟ چرا تو قیفی نخوردی ؟ چرا لیوانی ؟

نسترن : چون دستم بنده نمیتونم زود تمومش کنم آب میشه

مشتری : نه آقا من قیفی نمیخوام برای منم لیوانی بریزید !!!!




داستان شماره 3 :


مشتری قیمت بستنی نپرسید فقط 2 تا گفت بدید 5000 تومن پول داد . چون دستش بستنی بود بقیه پولشو چک نکرد رفت نشست رو صندلی . بعد از چند دقیقه اومد پیشم گفت :

مشتری : خانم فکر کنم بقیه پولمو اشتباه دادید . من 5000 تومن دادم شما 4000 تومن برگردوندید !! بقیش رو زیاد دادید . مگه بستنی چنده ؟

من : درسته دیگه . بستنی 500 تومنه .

مشتری : جدی ؟ همش 500 تومن ؟ چه ارزون . من فکر کردم بقیه زیاد دادید بهم !!!





نظرات 9 + ارسال نظر
آناهیتا 1392/04/14 ساعت 21:14

جماعت خود درگیر :)))
اونکه گف لیوانی بریزید خیلی باهال بود.
حالا انگار اون نون بستنی می تونه مشکل داشته باشه :))

آره به خیالش بستنیش سالمه اما نونش مشکل داره !!!
از این جنبه به موضوع نگاه نکرده بودم !!!

mrknowitall 1392/04/14 ساعت 21:01 http://mrknowitall.blog.ir

bastanitun arzune amma in vasayela yekam gerune :D

جدی 1500 تومن برای 3 تا بازی به نظر شما زیاده ؟

m 1392/04/14 ساعت 00:56

ممنون خوبم . شما چطوری ؟

شبنم 1392/04/06 ساعت 22:12

امیر برقى بگم خدا چیکارت کنه ! آخه چرا تو اینقد نظراتت زیاده ؟ یک ساعت واستادم تا صفحه نظراتت باز بشه تازه بعدش کلى طول کشید برم پایین نظرات تا نظر بزارم ، خوب که رسیدم آخرش بخاطر نظرات زیاد جاى نظر گذاشتنش باز نشد برات نظر بزارم ! آدرس صفحه آخرین نظراتت رو بده بهم

وااای چقده من این داستانا رو دوس دارم خیلی خیلی باحال بود....ولی اون اخریه خیلی با بقیه متضاد بود

ایا این داستان حقیقت دارد؟؟

بلی 100% حقیقت دارد

اووووف چقد خود شیفته گی داری شبنم بببین چقد نظر گذاشتی خخخخ با این گوشیت هرهرهر

به خودت بخند ( عصبانی ) !!!!

شبنم 1392/04/06 ساعت 13:29

چرا با گوشى نظر میزارم هر نظر 10 بار ارسال میشه ؟ به خدا من خوددرگیرى ندارم خودش چندبار ارسال میشه

شبنم 1392/04/06 ساعت 13:26

یکى از شهرستاناى غرب تهرانیم . نزدیک استان البرز

نازنین 1392/04/05 ساعت 21:36

سلام
ببخشید شهر بازیتون توی کدوم شهره؟

یکى از شهرستاناى غرب تهرانیم . نزدیک استان البرز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد