هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاطرات کاری قسمت 9


مشتری ( آقا ) : بلیط چنده ؟

من : 1500 تومن . از 3 تا بازی هم میتونه استفاده کنه ...

آقا : چند دقیقه ؟

من : 15 دقیقه

آقا ( با افاده فراوان ) : پـــــــــــونــــــــــــــــــــــزده دقیقه ؟!!!!

من : بله اما اگه فکر میکنید زیاده میتونید زودتر بچه رو ببرید






البته باید بگم که آقای مشتری منظورش این بود که 15 دقیقه کمه . اما با جواب من دیگه دهنش بسته شد ادامه نداد


بقیه یک ربع بازی میکنه بازم میگن کمه . خب من نمیفهمم یعنی اینا تا حالا شهربازی ندیدن ؟ خب بقیه جاها که همش 5 دقیقس بازیاش

اصلا همین شهر خودمون چند تا پارک دیگه هم هست . اونجا هم 5 دقیقه یا 10 دقیقه است تازه خیلی گرون تر از مال ما هم هست

خلاصه اینکه خیلی میرن روی اعصاب


نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم 1392/04/08 ساعت 23:12

چه حالى میده اول شدن اونم تو وبلاگ خودم

عقده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد