هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاطرات کاری قسمت 10


اگه یه راهی باشه تا اینا بفهمن اول باید بیان پول بدن بعد بچه رو سوار کنن عالی میشه


خب چند تا دلیل داره


1 : اول باید بچه رو بیارن ما ببینیم تا اگه زیادی بزرگ یا کوچیک بود سوار نکنیم

2 : باید بچه رو اول ببینیم تا براش زمان بزنیم . چون اسم نوشتن و بعد از روی اسم پیداشون کردن سخته . رنگ و مدل لباس رو مینویسیم

3 : خب اول باید پول بدن تا آخرش نگن نمیدونستیم پولیه یا نگن اصلا نمیدیم !!!!! ( زیاد پیش اومده )


حالا اینا این چیزا رو نمیفهمن

بچه رو میندازن تو بازی . حالا معلوم نیست ما کی ببینیم بچه جدیده . خیلی وقتها بچه یه ساعت بازی میکنه تازه ما میبینیمش . برای همین میگیم اول بیارید زمان بزنیم

نظرات 9 + ارسال نظر

یه بار بیام پیشت گریمم کنی....

حال خودت چطوره؟ خوبی؟ خوشی؟

خوبم شکر . تو پارک مشغولم . صورت بچه هارو گریم میکنم و عکس میندازم

شبنم خوبی مادر؟

سلام!

میگم... خو بشینید دم اونجایی که باید وارد شن؛ جوری که تا از شما رد نشدن نرن تو!

کلی فک کردم گفتمااا...

فکرت خوبه اما شدنی نیست دخترم

سلام !

چطوری عزیزم ؟
دلم برات تنگولیده بود

در عجبم از این مردم که هنوز هم 1500 تومن واسشون پوله سره 100 تومن کرایه تاکسی چونه میزنن ولی همه جا اوورت خرج میکنن..

البته وقتی برای پول زحمت میکشیم 100 تومن هم پول با ارزشیه . ولی با توجه به هزینه های امروز اگه بچه رو ببری شهر بازی 3 تا وسیله هم سوارش کنی 1500 تومن گرون نیست



خیلی باحال بود

تو وب لینکت رو گذاشتم

بسیار هم عالی
ممنون

کو این عکسااا از اونجا؟؟

هی میگه میزارم میزارم کووش پس؟؟هااان؟؟

پستش رو گذاشتم . زمانبندی کردم . فکر کنم 3 تا پست دیگه رد بشه نوبت عکس هاست

شبنم 1392/04/11 ساعت 00:15

خوش اومدى دوست عزیز
بله درستش هم همینه که شما فرمودید اتفاقا بلیط هم طراحى کردم چاپ هم شده اما بنا به دلایلى شدنى نیست
تو پست بعدى همراه عکس توضیح میدم

بهزاد 1392/04/10 ساعت 17:19

اشتباهی آدرس دوستم که اذیتش کردم و گذاشتم((=
آدرس اصلی اینه
behi.fardblog.com

عیب نداره با دوستت هم آشنا میشم

بهزاد 1392/04/10 ساعت 17:18 http://shadkami.blogsky.com

من دقیقا نمیدونم چجوریه طرز کار
اما پیشنهاد میکنم دو نفر بشین
یکی پول و بگیره و اسما رو بنویسه و بلیط بده
نفر بعدی هرکی که بلیط داشت رو سوار کنه و ...
باید بلیط طراحی کنید(یا هر نو نشانه که نشون بده طرف پول داده و...)

چون چندتا پست توی زمانبندی هست و فعلا عکس از پارک آماده نیست ، پستی که توش عکس قراره بزارم میوفته هفته بعد !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد