هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

یادش بخیر





تو فیس بوک دیدمش

یاد خاطراتم افتادم

من خیلی از این بستنی ها دوست داشتم

همیشه جاشو نگه میداشتم

میگم گرممه برم اونورتر


آفرین به شما   !!! 


اونور تر واستا گرمه


سلام


اینم از جواب ها 


۱) کلمات زیر را معنی کنید . ( ۲/۵ )

از یاد کردم : یادم رفته ، فراموش کردم

به من کار نگیر : کاری به من نداشته باش

سَردی : وِل دی : ول کن

یاد ندارم : بلد نیستم

آموخته شدم : عادت کردم


۲) مفهوم بیت زیر را بیان کنید ( ۱/۵ )

با پِلَخمونِ نِگاهت                چُقُکِ دِلِمو زِدی !!!


پلخون : تیروکمان

چقک : گنجشک

۳) امتحان امروز برگرفته از چه زبانی است ؟ ( ۱ )

قوچان

 

منم مثل تو تنهام ...

هفت سنگ و من مثل همیم

تولد امسال منم هیچ کس یادش نبود

کوچولویه من ازم ناراحت نباش ، منو ببخش که ازت دور بودم ، منو ببخش که روز تولدتو فراموش کردم

14 مرداد تولدت بود که ................

چرا باهام حرف نمیزنی ؟ میدونم ازم ناراحتی !!! میدونم دلت شکسته !!! میدونم ازم انتظار داشتی !!! حتما روز تولدت منتظر بودی ...  . منتظر من و اونایی که فکر میکردی براشون عزیزی ...  . ولی کسی یادش نبود . فدات شم ببخشید .

شاید سال دیگه روز تولدت خوشحال باشی

ولی کو تا سال دیگه ...  . شاید تا اون روز ....................

مهم این روزاست که تنهایی ...

مهم این روزاست که ناراحتی ...

مهم این روزاست ، آره مهمه ...

ولی دیگه این تویی که مهم نیستی ، شایدم این فقط فکر تو باشه ، شاید هنوزم کسی پیدا بشه که بگه براش عزیزی

...

...

...


اصلا بهم خوش نگذشت !!!


سلام ................

اینکه چرا خوش نگذشت داستان داره که بعدا میام تعریف میکنم ............





این 6 تا عروسک شانس رو از مشهد براتون آوردم .

از یکیش خوشم میاد ( اگه گفتین کدومی )



... : جلب شما ، هدف رضایت ماست


اینم از چوپان دروغگو


آخ جووووووووووووووون خونه

فردا برمیگردیم تهران



میخواید داستان چوپان دروغگو رو از زبون خودش بشنوید ؟

بیچاره غمگینه !!!


کلیک کنید

ادامه مطلب ...

دیگه دیگه !!!!


... : هفته دیگه بر میگردم تهران

... : نماز روزه هاتون قبول ( برای خواهر کوچولوم هم دعا کنید )

گله ای نیست

اگر چه بین من و تو، حصار و فاصله ای نیست

دلت نبوده کنار دلم، ولی گله ای نیست


تو همچنان ، گل زیبای باغ عشق منی، آه!

تو سبز باشی و من زرد، هیچ مسئله ای نیست

 

هزار بار پیاپی، به روی خود شدم آوار 

یقین،نگاه تو بوده و گر نه زلزله ای نیست

 

دلت به قیمت جانم تمام گشت و بدان که

سزای عاشق زارت، چنین معامله ای نیست

 

برای یاری ام اینجا ، جواب " نه" چه فراوان

و در میان صداشان، بشارت " بله" ای نیست


و لحظه لحظه عمرم، سیاه و شب ز پی شب

تباه و تیره تر از این ، مخواه! سلسله ای نیست


دوباره تیشه شیرین و. . . باز، تارک فرهاد

خبر رسید به شهر و نشان زغلغله ای نیست

__________________________

**********علی محمد محمدی********