هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

آبان روز


وبلاگم داره تبدیل میشه به تقویم !!!! وبلاگ به روز شده ها هم که .... !


بد نیستا . اما چون موضوعی برای پست ندارم فعلا همین روال رو ادامه میدم


دوست دارم این روزا رو که تو تقویم های اصلی کشور فراموش شده رو معرفی کنم . فرهنگ آریایی ها خیلی قشنگه . بهتره بشناسیم و بدونیم اون روزا چه مراسم هایی بوده . چه چیزایی رو خوب میدونستم . مظهر پاکی و مهربونی رو بشناسیم  و ...


امیدوارم مفید باشه




biah552495000

نظرات 9 + ارسال نظر

در این واپسین روز های سال...

اگر خوشبختی یک برگ است من درخت برایت آرزو میکنم...

اگر امید یک قطره است من دریا برایت آرزو میکنم...

اگر دوست سرمایه است من خدا را برایت آرزو میکنم...

پیشاپیش سال نو مبارک... سال خوبی داشته باشین....

آره با نظرت کاملن موافغــــم...

فرهنگ ایرونی اصیل کمرنگ شده...

موافغم که از آریایی ها هم بگی... من خودم زیاد اطلاعاتم بالا نیستش...

خیلی مشتاقم تا بدونـَـوَم...

درود بر ابجی شبنم گل!

ای ول دارد این همه حوصله و حس حضور

خسته نباشید!



از این شکلکا زیاد استفاده نمیشه خواستم صرفا ازش استفاده کنم و مصرف و منظوره دیگه ای نداره

هــــر هــــر




































































(اَ اَ اَ چقد رااااهه)

هووووووم

هرچند نفهمیدم ولی مبارکه شایدم تسلیت باد

شاد باش؟؟

تسلیت؟؟

الان ناراحت باشم یا خوشال؟؟

افتخار کنم یا حسرت بخورم؟

الان تکلیفه منو معلوم کن.
.
.
.
.
به غیر سه بار نوشتن از رو تصمیم کبری جون

حمید 1391/12/12 ساعت 10:37 http://hamidshams

سلام
من اومدم
خوش اومدم
شرینی برا عید خریدید
بوی شرینی به مشامم میخوره

سپاس .

fars 1391/12/10 ساعت 22:56 http://www.fars.eoo.ir

5632062518گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد