هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاطرات کاری قسمت 11


بعضی ها خیلی خیلی نفهم هستن


یه روز وقتی رفتم پارک دیدم مامانم با یه خانمی بحثش شده . البته باید بگم مامان من مظلومه معمولا میشنوه تا جواب بده بعدش هم چون خیلی دل نازکه کلی ناراحت میشه

خلاصه ...

من آخر دعوا رسیدم نشد که دفاع کنم و چون نمیدونستم جریان چیه کلا دخالت نکردم . خانمی که دعوا کرده بود رفت روی صندلی نشست ، منم مخصوصا رفتم کنارش نشستم . بعد شروع کرد غر غر کردن و بد گفتن از مامانم . منم یهو جوش آوردم

خانم : ... خجالت نمیکشه ... راه انداخته اینجا .... ( شرمنده جاهای خالی مورد اخلاقی داره نمیتونم بگم چی گفت )

من : خانم خجالت بکش چطور راجب مامانم اینجور حرف میزنی .... بووووووووووووووق ( نپرسید چی گفتم بهش . مورد اخلاقی داره )

خانمه اینجا جا خورد نمیدونست من دخترشم . دیگه ساکت شد

بعد ازش پرسیدم خب حالا جریان چیه که اینطور گفتی ؟

واستاد تعریف کردن . تو یه جمله بخوام بگم چی بوده : گفته 1500 زیاده مگه سرگردنست . میخواسته 500 بده . یه مورد دیگه زمانش بوده . گفته بوده کمه . گفته 500 میدم بچم بزارید نیم ساعت بازی کنه . مامانم هم قبول نکرده این خانم بد دهن هم حرف بد زده به مامانم


خلاصه اینکه کل روز اعصاب منو مامان خورد بود

نظرات 5 + ارسال نظر

چه ادماااایی پیدا میشناااا

عجب...واقعا ما با کیا نمیدونم چند میلیون شدیمااا

آره واقعا .بعضی وقتها میخوام سرمو بکوبم به دیفال

SNIPeR 1392/04/15 ساعت 00:02 http://esnayper.blogsky.com

والا چه عرض کنم!
هر کاری سختی های خودشو داره، اینم اینطوری!
خدا سطح فرهنگی و شعوری هممونو ببره بالا ایشالا!

الهی آمین

عجب....
دیگه شعور و شخصیتش در همین حد بوده دیگه.

ببین نوشته هات خیلی جالبه.
هیچوقت با کسایی ک توی اینجور کارا هستن برخورد نداشتم, و به نظرم خیلی باهاله

اینجا تهران است ... !!!!!!!

برات از باحال تراش هم میگم

شبنم 1392/04/12 ساعت 14:58

چى بگم والا ، هرکسى با توجه به شخصیت و تربیت خانوادگیش رفتار میکنه دیگه

بهله درست میفرمایید

بهزاد 1392/04/12 ساعت 10:33 http://behi.fardblog.com

چه آدمایی پیدا میشه ها:|
پولش زیاده خب بچه ت و سوار نکن چرا توهن میکنی؟!!!!
بعدا همین بچه یاد میگیره همین حرفا رو یه روزی به مادرش میزنه:|

انشاالله همینطور بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد