هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

تــــــــــرس ...

رفته بودم خونه ی دوستم ، توی هال نشسته بودم که یه سوسک دیدم .

دوستم توی آشپزخونه بود .

توضیح ۱ : من از سوسک نمیترسم ، کلا از هیچی نمیترسم .

توضیح ۲ : دوستم خیلی خیلی خیلی زیاد از سوسک میترسه .

منم توی این فکر بودم که چجوری بترسونمش یکم بخندم . به این فکر افتادم که وقتی میاد تو اتاق یهو جیغ بکشمو بگم سوسک ، سوسک ...

خلاصه توی این فکرا بودم که دوستم پشت سرم جیغ کشیدو فرار کرد .

توضیح ۳ : من متوجه اومدن دوستم نشدم .

توضیح ۴ : از صدای جیغ اون من چنان ترسیدم که باهاش فرار کردم .

آخرش اینکه میخواستم اونو بترسونمو خودم بخندم از ترس اون خودم ترسیدمو سوژه اون شدم .

اینا همش یه مقدمه بود که بگم ما توی این نیا از چیزایی میترسیم که خودمون باعث ترسشون میشیم مثل سوسک ، موش ، که وقتی یه آدم میبینن خودشون میترسن در میرن .

پس چرا ما باید از موجوداتی که خودمون براشون ترسناکیم بترسیم ؟

اونوقت از چیزی که واقعا باید بترسیم نمی ترسیم ... !!!

میدونم منظورمو فهمیدید ...

آره منظورم خداست .

توضیح ۵ : البته ترس با وحشت خیلی فرق داره . منظور من ترسه

تو این ماه که همه ( چه اونایی که اعتقاد ندارن چه اونایی که معتقدن ) توی یه حالو هوای دیگه ایمو میریم مسجد وقت خوبیه فکر کنیم

به این که واقعا باید از چی بترسیم

ازموجودات موزی ؟

یا از خدا ؟

ترسیدن یا نترسیدن ، مسئله این است !!!

... : به دلیل ژیگولی بودن قالب توی این ماه موقتا قالب عوض شد .

... : با اجازتون منو آجی زینب یه مدت نیستیم .

۱-  واسه آجی زینب بلاگ اسکای مشکل پیدا کرده .

۲- موقع امتحاناستو نمی تونیم بهتون سر بزنیم ( همین الآن کتاب زبانم داره صدام میکنه میگه بیا منو بخون ! )

۳- شرمنده دیگه ...

... : ولی نظراتونو میخونیم و بهتون جواب میدیم .

... : ۲ تا پست گذاشتیم براتون  .

... : حتما به هردوشون نظر بدین .

... : پایینیه رو خوندین ؟

3معادله

معادله 1


 انسان = خواب + خوراک + کار+ تفریح 


 الاغ = خواب + خوراک


 پس

 انسان = الاغ + کار + تفریح


 وبنابرین 
 تفریح – انسان = الاغ + کار


 بعبارت دیگر 
 انسانی که تفریح ندارد = الاغی که فقط کار می کند
***** 


 معادله ۲


 مرد = خواب + خوراک + درآمد


 الاغ = خواب + خوراک


 پس 
 مرد = الاغ + درآمد


 و بنابرین  

 درآمد – مرد = الاغ


 بعبارت دیگر

 مردی که درآمد ندارد = الاغ


 *****    
  معادله 3 
  
 زن = خواب + خوراک + خرج پول


 الاغ = خواب + خوراک


 پس


 زن = الاغ + خرج پول


  وبنابرین


 خرج پول – زن= الاغ


 بعبارت دیگر


 زنی که پول خرج نمی کند = الاغ


*****  


 نتیجه گیری:


 از معادلات ۲و۳ داریم: 
 مردی که درآمد ندارد = زنی که پول خرج نمیکند


 پس:


 فرض منطقی ۱: مردها درآمد دارند تا نگذارند زنها  تبدیل به الاغ شوند..


  و


  فرض منطقی ۲: زنها پول خرج می کنند تا نگذارند مردها تبدیل به الاغ شوند.


 بنابرین داریم ...


 مرد + زن = الاغ + درآمد + الاغ + خرج پول

> و ازفرضهای۱و۲ نتیجه منطقی میگیریم که:  


 مرد + زن = ۲ الاغی که با هم بخوشی زندگی میکنند!

تست روانشناسی

زینب : 

 میبخشید که دیر به نظرها جواب دادم . ولی بخاطر نظرات خوشگلتون از همتون ممنونم . 

هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى، از روان‌ پزشک پرسیدم شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانى به بسترى شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟

روان‌پزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخورى، یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالى کند.

من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگ‌ تر است.

روان‌پزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد...  شما دوست دارید تختتان کنار پنجره باشد یا دور از آن؟

مهریه ...

اینقدر بحث مفصلیه که نمیدونم از کجا باید شروع کنم ... 

الآن یه جمله اومد تو ذهنم  « دخترا فروشی نیستن  »

اصلا بهتره از شما بپرسم 

چقدر مهریه ؟ 

اگه دختری چقدر میخوای ؟ 

اگه پسری چقدر میدی ؟ 

 

 

... : الآن دخترا میگن ...۱۳۶ 

... : پسرا هم میگن ۵ تا به نیت ۵ تن 

... : اینا جواب نمیشه نه تاریخ تولد نه ۵ تا یا ۱۴ تا 

... : یه جواب منطقی

هرکی نظر نده باهاش قهر میکنم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آموزش زبان ترکی در 30 ثانیه


۱- هرگاه حرف ب ساکن قبل از ر بیاید جای آنها عوض می شود

 کبریت = کربیت 

 تبریز   =   تربیز

 

۲- حرف گ در اول کلمه ق و در سایر موقعیتها ج ادا میشود:

 گازوئیل   =  قازوئیل    

  تگرگ   =  تجرج

 

۳-هرگاه حرف ه در آخر کلمه به ی و در برخی انواع گویش به صدای او تبدیل میشود:

 گوجه فرنگی  =  قوجی فرنجی (یا همان گیرمیز بادمجان)   

 ماهی تابه     مایتابو

 

۴- صدای ق به صدای گ و حرف گ در اول کلمه با صدای ق ادا می شود. در برخی موارد ق حذف میشود:

 قند   =    گند             

گلابی =       قلابی

آقای رئیس   =  آی رئیس

 
۵- گاه حرف ی بعد از حرف با صدای کسره با صدای و تلفظ میشود:

 

مدیر    =    مدور

 

۶- بعد از حروفی که در کلمه با صدای کسره ادا میشوند یک ی اضافه میشود:

 مثال   =   میثال

ابتدا =    ایبتیدا

چراغ    چیراگ

 

۷- حرف ک هیچگاه با صدای ک ادا نشده و بسته به موقعیت حرف در کلمه، موقعیت کلمه در جمله و نوع وضع عصبی گوینده، محل تولد گوینده، وضع آب و هوا و ...  با صداهای(ش خ چ ق) ادا شده و گاهی اصلاً ادا نمی شود:

من به تک تک سوالات شما پاسخ خواهم داد  =   من بی تش تچ سوالات شما پاسخ خواهم داد.

 مرتیکه کثافت درست رانندگی کن      =  مرتیچه چثافت درست رانندجی قن  

سلام آقای دکتر  =              سلام آی دتر

زبان بیسیک   =       زبان   بیسیخ

چکار می کنی؟        =      چخار موقونو ؟

 

۸- معمولا افعال در حالت اول شخص به صورت دوم شخص بیان میشوند.

من با شما نبودم      =         من به شما نبودی

۹- ضمیر ملکی متصل دوم شخص به صورت سوم شخص بیان میشود:

حالت خوبه ؟       =      حالش خوبی