هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

میز کارها توی پست پایینیه


با هر معیاری دوست دارید بسنجید تا بهترین میز کار رو انتخاب کنیم

♥♥♥ یلدا مبارک ♥♥♥

عِه عِه عِه !!!
پس این خوردنی ها کوشن ؟؟؟
خوردید تموم شد ؟ نوش جونتون

بازم بازی


حالا که صحبت بازی وبلاگی شده منم بازی میزارم

این بازی رو قبلا تو یه وبلاگ گذاشته بودن الان یادم نیست کدوم بود بعدا پیداش میکنم معرفی میکنم

خب این بازی این جوریه که شما از میزکار رایانه ی خودتون عکس میگیرید و آپلود میکنید و توی خصوصی برام آدرسش رو میزارید

فقط یه چیز مرتبش نکنید ، همونجور که هست عکس بگیرید

جر زنی هم نداریم

از خودم شروع میکنم



(((( اینم میز کاره یک ماه پیش ))))



بچه شیر

وبلاگ « ما »




مجتبی

وبلاگ « ♥♥♥ تا آخرین نفس ♥♥♥ »

(((( چی قایم کردی زیر این پنجره ها ؟ ))))




STREET GROUP

وبلاگ « STREET GROUP »

(((( چه خطرناک ))))




هادی ماریو

(((( خواننده ی پنهان ))))





کرگدنی

وبلاگ « دغـــدغهـ هـــــاے  کرگـــــدن ِ عاشق و تنها »

(((( زیر این پنجره چی بوده ؟ ))))

(((( اون پنجره که از صفحه خارجش کردی چیه ؟ ))))





Red beetlE

وبلاگ « آتش نشان »

(((( فرید کجایی که این هادی عکستو پخش کرد ))))





داوود خان

وبلاگ « مینی خان »

(((( به موضوعی که داوود خان اشاره کردن دقت کردید ؟ ))))





نیما

وبلاگ « کافه نیمه شب ... »

(((( هیچی رو میز کارش نیست ))))





سپهر

وبلاگ « ܓܨGreenDreamܓܨ »

(((( سایز آیکون ها از این بزرگ تر نمیشه ؟ ))))





یاس

وبلاگ « یاس بنفش من »

(((( ))))




زینب zizoo

وبلاگ « Power of Love »




(((( اینم یه عکس دیگه از میز کاره زینب ))))

من دیگه حموم نمیرم !!!!


اه اه اه ... !!!


من دیگه حموم نمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم


نشد یه بار مثل آدم برم حموم

یه حموم کردن درست حسابی « البته از وقتی اومدیم این خونه » به دلم مونده

یا آب قطع میشه

یا آب سرد میشه

یا برق میره

یا گاز قطع میشه

خلاصه به یه بهانه نمیتونم مثل آدم ...


تصمیم گرفتم دیگه نرم حموم





نمیدونم چرا !!!


نمیدونم چرا خدا هرچی بدبختیو مشکلو سختیه واسه ما دخترا و زنها گذاشته

دلم خونِ

» ترانه سرا: علی بحرینی
»
آهنگ ساز: شهرام شکوهی
»
تنظیم: میلاد ترابی
»
خواننده: شهرام شکوهی
»
آلبوم: مدارا
»
آهنگ: دلم خونه

پرم از درد دلتنگی واسم راهی نمیمونه
تو که خوب و خوشی بی من، بدون تو دلم خونِ

دلم خونِ، دلم خونِ، وجودم بی تو داغونه
دلم خونِ
نمی‌دونه نمی‌دونه کسی حالمو جز خدا نمی‌دونه
دلم خونِ

دلت قرصه که من هستم که دنیامو به تو بستم
که هر وقت مشکلی باشه برای تو دمِ دستم
ولی من چی کیُ دارم که مثل خود من باشه
که هر وقت عشق رو کم دارم مثل معجزه پیدا شه

دلم خونِ، دلم خونِ، وجودم بی تو داغونه
دلم خونِ
نمی‌دونه نمی‌دونه کسی حالمو جز خدا نمی‌دونه
دلم خونِ

تو که نیستی پریشونم، دلم خونِ
هراسونم و هیرونم و دیوونه

دلم خونِ، دلم خونِ، وجودم بی تو داغونه
دلم خونِ
نمی‌دونه نمی‌دونه کسی حالمو جز خدا نمی‌دونه
دلم خونِ

رویا

آرزوهایت بلند بود

                           دست های من کوتاه


تو نردبات خواسته بودی

                                     من صندلی بودم



با این همه فراموشم نکن ، وقتی بر صندلی فرسوده ات نشسته ای و به ماه فکر می کنی .

درخت

این جمله رو همین الآن تو فیس بوک دیدم

یکی تو گروه ... گذاشته بود

*

*

*

به درختان گفتم:
شما با این عظمت چرا از تکه آهنی به نام تبر می رنجید؟

گفتند:
رنجش ما از تبر نیست از دسته ی آن است که از جنس خودمان است...


*

*

*

هرچی به ذهنت میرسه در این مورد بگو

خبرنامه







سلام عزیزان
اسم و ایمیل آدرستونو اینجا ثبت کنید تا از به روز شدن هفت سنگ باخبر بشید

دروغ


چقدر زیبا بودی وقتی دروغ میگفتی