هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

پست با طعم تاریخ فرهنگ‌و‌تمدن اسلام

صبح بخیر

بریم سر اصل مطلب


تقریبا همه از تاریخ فراری هستن ، از اول هم همینطور بوده ، یا زنگ تاریخ رو‌پیچوندیم یا فقط برا ترم حفظ کردیم و الکی ازش گذشتیم

امروز با استاد تاریخ فرهنگ و تمدن همراه شدم تا دانشگاه ، یجورایی برای درس تاریخ دلم سوخت ، حس میکنم بهش ظلم شده

چقد تاریخ مظلومه ، چقد استاد تاریخ مظلومه ...

همیشه کنج کتابخونه زیر همه کتابا جاش بوده ، کمتر کسی از دوستام دیدم که تاریخ رو دوست داشته باشن ( البته سر کلاس قصه گوش دادن رو همه دوست داریم ) ، همه از امتحانش فراری هستن

کاش از دوره دبستان بهمون میفهموندن چرا داریم تاریخ میخونیم ، اول تفهیم میشد چرا بعد بهمون ارائه میشد ...

حالا که دبستان و‌دبیرستان گذشته و‌ما از تاریخ دور شدیم ، حالا دیگه دیره 


فقط دارم به این فکر میکنم که چند سال دیگه معلم شدم چیکار کنم بچه ها به تاریخ علاقمند بشن


پ.ن : شما تاریخ دوست داشتین ؟ حستون نسبت بهش چطوری بوده و‌چطور هست ؟


پ.ن : بنظرتون باید چیکار کرد حس بد تو‌دبستان از بین بره ؟