هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سلام علیکم

حالتون چطوره ؟ 

دلم واستون تنگیده بود 

یه مدت نبودم ( نه که نبودم ) ولی کمرنگ شده بودم !!! ( الآن پررنگ شدم !!! ) 

ببخشید که بهتون سر نزدم 

دلایل : 

۱ - یه مشکلی تو دانشگاه داشتم که اعصابم خط خطی بود 

۲ - روزای امتحان و ...  

۳ - یه مشکل کوچولوی دیگه هم بود که ... ( خداروشکر حل شد ) 

حالا برگشتم

به همتونم سر میزنم ( سرمو به همتون میزنم ) !!! ( کلمو به وبلاگتون میزنم ) ( وبلاگتونو به کلم میزنم ) !!! دقیقا نمیدونم قراره چیکار کنم

ولی هنوز زندمو به این زودیا ولتون نمیکنم

به قول حمید : ما از این شانسا نداریم تا مارو نکشی نمیمیری

... : حتما به آموزشگاه زینب سر بزنید ( دانلود کنید ) همین پایینه

... : رئیس جمهور خوشگلو خوشتیپمون که ایشاالله ننه جعفری قربونش بره خیلی حرفا زده که مفید و مؤثره ولی ربطی به وبلاگ ما نداره

... : بالایی رو فقط جهت اطلاع گفتم

... : خب دیگه چی بگم ؟ ؟ ؟

آموزش زبان یزدی

سلامی  

 

 به پاکی و خنکی و سفیدی برف تو محلمون 

 از خدا به خاطر این نعمت زیباش مچکرم که باعث خوشحالی ۲چندان من تو فصل زمستون مخصوصا ماه بهمن میشه. 

  

خوب میریم سر اصل مطلب هفت سنگی های عزیزم  .

به کلاس آموزش زبان زینب بانو خوش امدین  .

این بار براتون از یزد سوغات آوردم . 

زیاد نگران نباشین . 

هزینه آموزش هم قبلا پرداخت شده . 

 شما فقط باید هزینه ی دانلودش رو بدین . 

امیدوارم ازشنیدنش لذت ببرید .

دوست

سلام هفت سنگی های عزیز  

یه موضوعی اتفاق افتاده که می خوام نظرمو راجعش بگم: 

 

من یه چند روزی وقت اضافه ، بهتر بگم وقت خالی پیدا کردم ُ ترجیح دادم مثل آبجی شبنم بیام وب گردی. 

تو این گردش "

 وبلاگ خیلی خوب کم بود ولی وبلاگ خوب زیاد بود .(مثل هفت سنگ که تازه اول راهشه. ایشالله عالی هم میشه)  

مطلب طنز هم که هرجا دیدم تایید کردم و لذت بردم.

 در ضمن متوجه شدم که وبلاگ نویسی سن وسال نداره ماشالله از ۱۵ سال بگیر تا ۹۹ ساله  

(به جان خودم زده بود ۹۹ سالمه ) 

که نکته جالب ترش این بود که اکثر لینک های هفت سنگ هم  مدیران زیر۲۰  سال هستن. 

که بیشتر حرفم با اوناست. 

 

آخه بابا . نه! آخه بابا  

دوست دختر دوست پسر یا همون GF & BF امروزی (میدونین چه میخوام بگم دیگه ...)که نظر خاصی راجعش ندارم . فقط و فقط یک پنجره از خونه زندگی ماست . 

اوه چی گفتم  

منظورم همون یک دید از دید های زندگیمونه. 

اولا مگه دوست خالی چه شه ؟  

ها ؟ خیلی هم شکیل تره . 

دوما خیلی درگیر این موضوع شدن مثل هر موضوع دیگه ای خانمان سوز جوونیمونه. 

همیشه گفتن کم باشه ولی همیشه باشه. 

خلاصه کلام : 

نمیگم این کارا بده یا خوبه . انتخاب با خودتونه ولی :  

میگم زیادی شورش نکنیم  

هرجا میریم نقل محافاش نکنیم  

نذاریم تو طاقچه، قابش نکنیم 

وقتی که نیست آخر دنیاش نکنیم 

شاخه به شاخه ش نکنیم 

 

آخه تو مملکت ما حرف زدن یه دختر با یه پسر آخرزمونه که فقط و فقط مدد امام زمان(عج) رو می طلبه. درسته زیاده روی ها و سوء استفاده هایی هم شده ولی ولی ولی 

نمیشه همه رو بایک چوب زد که .

 

همین دیگه مرسی که به نظرم گوش دادین و نظر میدین

آرمین 2afm

قلبم میمیره بی تو

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

گریم میگیره بی تو

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

سردن دستای من

هردم غمهای من

بیشتر میشه بی تو

عــــشق من

آخ اگه میشد بشی مال من

میذاشتمت رو چشام عــشقم

آخ اگه میشد بشی مال من

یعنی بازم میشه بشی مثل قدیما

و رو هم نداشته باشیم هیچ حس بدی ما

توی مشکلات هم بکنی منو آروم

با وجودت به زندگیم بدی سرو سامون

طاقت نداشته باشی ببینی منو داغون

ناراحت شی اگه باز ببینی منو با اون

با من سر چیزای بی مورد دعوا کنی

حساب منو بازم از بقیه سوا کنی

هرجایی که رفتم یا هستم باشی

توی مشکلاتم عصای دستم باشی

و با گفتن حرفایی که دلنشینه

نذاری که کشتی های من به گل بشینه

می دونم بهتر از همه صدامو میشنوی

خب به تو محتاجم چرا دلمو میشکنی

کمکم کن که خیلی دلم تنگه واسه واسه

تو بیا به زندگیه من بده رنگ تازه

قلبم میمیره بی تو

گریم میگیره بی تو

سردن دستای من

هر دم غمهای من

بیشتر میشه بی تو

عــــشق من

آخ اگه میشد بشی مال من

میذاشتمت رو چشام عــشقم

آخ اگه میشد بشی مال من

اگه هنوزم تو یکم دوسم داری پس

بیا واسه تو تو قلب من یه جایی هست

بیا با من بمون که دیگه بی آزارم

بیشتر از هر کسی الآن به تو نیاز دارم


دانلود

باور نکردنی

سلام هفت سنگی های عزیزممممممم 

 

میدونین چی شده ؟ 

امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم با خودم برنامه ی کاری و درسی رو  که امروز باید انجام بدم  رو مرور کردم. 

 

قبل انجام دادن اولین کار بی هوا پرده ی اتاق رو زدم کنار ... 

باورتون نمیشه که چی دیدم.  

ادامه مطلب ...

دیل کارنگی

اینکه چه داشته باشی ، چه کسی باشی ، کجا باشی یا مشغول به چه کاری باشی تو را خوشبخت یا بدبخت نمی کند ، فکر تو ، تو را خوشبخت یا بدبخت می کند ...



ادامه مطلب ...

کابینه زندگی مشترک

کابینه زندگی مشترک:  

 

زن = وزیرسلب آسایش.  

شوهر= وزیر کار .  

مادرزن = وزیرجنگ .  

مادرشوهر= وزیراغتشاشات .  

خواهرزن = جاسوس دوجانبه .  

خواهرشوهر= وزیراطلا عات وبازرسی .  

پدرزن = وزیرارشاد .  

پدرشوهر= رییس تشخیص مصلحت

بگو چه می بینی ؟



شرلوک هلمز کاراگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرا نوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند.

نیمه های شب هولمز بیدار شد و آسمان را نگریست. بعد واتسون را بیدار کرد و گفت: «نگاهی به آن بالا بینداز و بگو چه می بینی؟»

واتسون گفت: «میلیون ها ستاره.»

هولمز گفت: «چه نتیجه ای می گیری؟»

واتسون گفت: «از لحاظ روحانی نتیجه می گیریم که خداوند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم. از لحاظ ستاره شناسی نتیجه می گیریم که زهره در برج مشتری است، پس باید اوایل تابستان باشد. از لحاظ فیزیکی نتیجه می گیریم که مریخ در محاذات قطب است، پس ساعت باید سه نیمه شب باشد.»

 

شرلوک هلمز قدری فکر کرد و گفت: «واتسون تو احمقی بیش نیستی. 

 نتیجه اول و مهمی که باید بگیری این است که چادر ما را دزدیده اند!»

اعصاب نذاشتن بمونه که ... با این دانشگاشون

اینم دانشگاهه من میرم !!! 

واقعا دارم عمرمو تلف میکنم 

هر روز یه جور دارن اذیت میکنن 

ناسلامتی مثل دولتیه 

آره ارواح ...   

امروزم تا آخرین لحظه من کارت ورود به جلسه نداشتم  

وای دلم میخواد اون رئیس ریزه میزرو زیر پام له کنم 

از وقتی رئیس عوض شد دانشگاه شیر تو شیر شد 

ترم قبل خوب بود ولی این ترم ... 

اول که کلاسامون خرتو خر بود 

بعدشم که مثلا برنامه ریزی هاشون درست شد هی حرفاشون عوض میشد 

اول اندیشه خودخوان بود  

ما که رفتیم شهریه رو ریختیم 

بعد گفتن برین عادیش کنین قراره کلاس بذاریم براتون . ما هم عادیش کردیم ۲۱.۰۰۰ تومن شهریه اضافه شد . خیلی ها رفتن ریختن خیلی ها هم مثل من نه ... 

یه مدت گذشت دیدیم از کلاس خبری نیست گفتن برید خودخوانش کنید نشد کلاس بذاریم خلاصه با خودخوان کردن واسه من شد ۱۲.۰۰۰ تومن شهریه اضافه (رفتم ریختم)

آخر ترم فهمیدم یک جلسه کلاس گذاشتن  آخه یک جلسه به چه درد میخوره ؟؟؟ 

واسه همینم ۵.۰۰۰ تومن شهریه اضافه شد  

سایتمون بسته شد گفتن تا نریزید کارت بهتون نمیدیم 

خلاصه ما ریختیمو هر چی صبر کردیم سایت باز نشد کارت بگیریم تا ساعت ۱۳:۳۰(واسه منو بعضی ها باز شد) . که ساعت ۱۴ امتحان بود 

تازه واسه بعضی ها هنوزم باز نشده  

یه اتفاق بده دیگه هم واسم افتاد که دیگه آخر بد شانسیه 

نمره ی یکی از دروس ترم قبلم نمیدونم چرا شده ۶  

آخه ترم قبل قبول بودم ولی الآن زده مردود 

هر چی هم رفتم گفتمو شکایت کردم هیچی به هیچی 

شانس ندارم که 

معلوم نیست چه جوری نمرم یهو کم شده . اونم الآن . بعد از ۴ ماه 

 

 

... : ببخشید طولانی نوشتم  

... : دلم پر بود دیگه  

... : جمله هامم زیاد جالب نیستن ( دارم با عصبانیت مینویسم ) ببخشید دیگه

آموزش زبان مشهدی

سلام سلام ۱۰۰ سلام  

خووووووووووووب  

 الوعده وفا  

مژده ی آموزش زبان مشهدی رو داده بودم که وقتش رسید. 

خیلی جالبه اگه تابحال گوش نکردین حتما دانلودش کنید. 

البته سانسور نشده . تقصیر منم نیست .

تبلیغات

اول از همه ی دوستایی که بهم سر میزنن ممنونم

همه تونو دوست دارم

مخصوصا اونایی که لینک کردم

اول آبجیه گلمه که خیلی دوستش دارم ( سکوت گوش کر کن  )

بعدش داداش فرید خوشگلم که عاشقشم ( یه دونه تیر خالی کن  )

دادا مجتبی هم که دیگه ... ( عشقولانه ) ( عشقولانه )

ثریا خانومی که عزیز دلمه ( پیش هم خوشیم )

آقا آرمان گل گلاب داداشیه خوبم ( دزد آب )

حمید جونم دوست خوب من ( روزانه نوشت )

یه دوست جدید هم دارم ( هفت سنگ ) و ( میکده )

چقد حرف زدم !!!

چقد دوست زیاد دارم

خوش به حالم

خوب بازم هست

خوشه چینم خوشه ای چیدم بیا و ببین !!!

جنگجو ها 

راه طولانی 

همیشه برای هیچ وقت

خط فرمان

عملیات 125

مخلص

عروس خانم

در شهر خالی بند ها

آندرانیک

شوخیه ذغالی

مینی نی نی

پسر < دختر


رو اسمشون حتما کلیک کنید بهشون سر بزنید



... : خوب شد داداش مجتبی ؟ 

... : از اسماتون خوشتون اومد ؟


ادامه مطلب ...

به دلیل اینکه من به کاره همه کار دارم

یه سری به نسیم بزنید چون یه وب جدید زده  

. 

قضیه داره  

.

اصلا برید از خودش بپرسید به من چه !!! 

.

آیاشر وجود دارد ؟

سلام هفت سنگی عزیز شاید این داستان رو شنیده باشی اما ارزش یادآوری رو داره 


روزی یک استاد دانشگاه تصمیم گرفت تا دانشجویانش را به مبارزه بطلبد
اوپرسید : آیا خداوند هر چیزی را که وجود دارد ، آفریده است ؟

دانشجویی شجاعانه پاسخ داد : بله

استاد پرسید : هر چیزی را ؟

پاسخ دانشجو این بود : بله هر چیزی را

استاد گفت : در این حالت ، خداوند شر را آفریده است . درست است ؟
زیرا شروجود دارد

برای این سوال ، دانشجو پاسخی نداشت و ساکت ماند
استاد از این فرصت حظ برده بود که توانسته بود یکبار دیگر ثابت کند
که ایمان و اعتقاد فقط یک افسانه است

ناگهان ، یک دانشجوی دیگر دستش را بلند کرد و گفت : استاد ، ممکن است که
از شما یک سوال بپرسم؟

استاد پاسخ داد : البته

دانشجو پرسید : آیا سرما وجود دارد ؟

استاد پاسخ داد : البته ، آیا شما هرگز احساس سرما نکرده اید ؟

دانشجو پاسخ داد : البته آقا ، اما سرما وجود ندارد
طبق مطالعات علم فیزیک ، سرما عدم تمام و کمال گرماست . و شئی را تنها
در صورتی می توان مطالعه کرد که انرژی داشته باشد و انرژی را انتقال دهد
و این گرمای یک شئی است که انرژی آن را انتقال می دهد
بدون گرما ، اشیاء بی حرکت هستند ، قابلیت واکنش ندارند
پس سرما وجود ندارد. ما لفظ سرما را ساخته ایم تا فقدان گرما را توضیح دهیم

دانشجو ادامه داد : و تاریکی ؟

استاد پاسخ داد : تاریکی وجود دارد

دانشجو گفت : شما باز هم در اشتباه هستید ، آقا
تاریکی فقدان کامل نوراست . شما می توانید نور و روشنایی را مطالعه کنید
اما تاریکی را نمی توانید مطالعه کنید. منشور نیکولز تنوع رنگهای مختلف را
نشان می دهد که در آن طبق طول امواج نور ، نور می تواند تجزیه شود
تاریکی لفظی است که ما ایجاد کرده ایم تا فقدان کامل نور را توضیح دهیم

و سرانجام دانشجو پرسید : و شر ، آقا ، آیا شر وجود دارد ؟ خداوند شر را
نیافریده است . شر فقدان خدا در قلب افراد است ، شر فقدان عشق ، انسانیت
و ایمان است . عشق و ایمان مانند گرما و نور هستند . آنها وجود دارند
فقدان آنها منجر به شر می شود
و حالا نوبت استاد بود که ساکت بماند

نام این دانشجو آلبرت انیشتین بود  

 

**مژده مژده آموزش زبان مشهدی تو راهه**