هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

لینکدونی


نه مثل اینکه لینکدونیم نمیخواد درست بشه

گوگل ریده تو گوگل ریدر



به همین دلیل دوستانه با معرفتی که توی این پست نظر میدنو میلینکم

اگرم مایل نیستید بلینکم بگید نلینکم


... : من رفتم بخوابم ، بی سرصدا نظر بدید

ادامه مطلب ...

هردمبیلی


... : دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟

میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!


... : آیا میدانید پاک ترین و سالم ترین شهر ایران چه شهی است ؟


... : فهمیدید دیب چیه ؟


... : آدم دلش میخواد همش بره حموم

ادامه مطلب ...

آخیـــــــــــــــــــــــــــش راحت شدم


 

به به زندگی چقد زیباست


راحت شدم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

امتحانا تموم شد Reading a Book


دیگه از این به بعد همش ...

نمیشه بریم ف ی س ب و ک

حرکات منو سحر (دوستم) بعد از امتحان شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


اینم منو قاصدک


اینم حالت دیشب من و قاصدک


از همه چی دارم مینویسم


آها راستی تولد زینب بانو هم مبارک      من کیک میخوام


ولی تولدت مگه بهمن نبود آجی ؟



راستی


میخوام با معرفت ترین دوست وبلاگی رو معرفی کنم


محمدرضا       Unicorn   






Seven Stones


سلام علیکم


قالب عوض کردم دیگه هویج نبینید


اصلا دست نزدم و کدهاشو عوض نکردم


میترسم دست بزنم باز هویج کاشته بشه تو وبلاگ


اما بد هم نشد برام

کلی هویج بردم فروختم وضعم خوب شد


بی تو

 


قصد جان می کند این عید و بهارم بی تو

این چه عیدی و بهاری است که دارم بی تو


گیرم این باغ ، گلاگل بشکوفد رنگین
به چه کار ایدم ای گل ! به چه کارم بی تو ؟


با تو ترسم به جنونم بکشد کار ، ای یار
من که در عشق چنین شیفته وارم بی تو


به گل روی تواش در بگشایم ورنه
نکند رخنه بهاری به حصارم بی تو


گیرم از هیمه زمرد به نفس رویانده است
بازهم باز بهارش نشمارم بی تو


با غمت صبر سپردم به قراری که اگر
 هم به دادم نرسی ، جان بسپارم بی تو

 

بی بهار است مرا شعر بهاری ،‌آری
نه همیه نقش گل و مرغ نیارم بی تو


دل تنگم نگذارد که به الهام لبت
غنچه ای نیز به دفتر بنگارم بی تو

چرت نویسی


تا حالا شده نتونید بمونید اما نتونید هم برید ( چی گفتم !!!  )


شده الآنِ من


نه میرم نه میمونم


چه مسخره بازی ایه من راه انداختم آخه


ایییییییییییییییییییییییییش

:((


خب به سلامتی لینکام پرید


باید دوباره کدش رو بزارم تو قالب اما کدش ساخته نمیشه


هرچی تلاش میکنم نمیشه


اه اه اه


پس تا وقتی بتونم لینکارو درست کنم مجبورم فقط به اونایی که بهم نظر میدن سر بزنم

رزم Virus و رستم

به نام خداوند ویروس گارد کنون رزم Virus و رستم شنو / دگرها شنیدستی این هم شنو

که اسفندیارش یکی Disk داد / بگفتا به رستم که ای نیکزاد

در این Disk باشد یکی File ناب / که بگرفتم از Site افراسیاب

چنین گفت رستم به اسفندیار / که من گشنمه نون سنگگ بیار

جوابش چنین داد خندان طرف / که من نون سنگگ ندارم به کف

برو حال می‌کن بدین Disk، هان! / که هم نون و هم آب باشد در آن

تهمتن روان شد سوی خانه‌اش / شتابان به دیدار رایانه‌اش

چو آمد به نزد Mini Tower اش / بزد ضربه بر دکمه Power اش

دگر صبر و آرام و طاقت نداشت / مر آن Disk را در Drive اش گذاشت

نکرد هیچ صبر و نداد هیچ لفت / یکی List از Root دیسکت گرفت

در آن Disk دیدش یکی File بود / بزد Enter آنجا و اجرا نمود

کز آن یک Demo شد پس از آن عیان / با فیلم و موزیک و شرح و بیان

به ناگه چنان سیستمش کرد Hang / که رستم در آن ماند مبهوت و منگ

چو رستم دگرباره Reset نمود / همی کرد Hang و همان شد که بود

تهمتن کلافه شد و داد زد / ز بخت بد خویش فریاد زد

چو تهمینه فریاد رستم شنود / بیامد که لیسانس رایانه بود

بدو گفت رستم همه مشکلش / وز آن Disk و برنامه خوشگلش

 چو رستم بدو داد قیچی و ریش / یکی دیسک Bootable آورد پیش

یکی Toolkit، Hard اندرش / چو کودک که گردد پی مادرش

به ناگه یکی رمز Virus یافت / پی حذف امضای ایشان شتافت

 چو Virus را نیک بشناختش / مر از Boot Sector برانداختش

یکی ضربه زد بر سرش Toolkit / که هر Byte آن گشت هشتاد Bit

به خاک اندر افکند Virus را / تهمتن به رایانه زد بوس را

چنین گفت تهمینه با شوهرش / که این بار بگذشت از پل خرش

 دگر باره اما خریت مکن / ز رایانه اصلا تو صحبت مکن

قسم خورد رستم به پروردگار / نگیرد دگر Disk از  اسفندیار

هویج


Firefox => Web Developer => Character Encoding => Unicode (UTF-8


Ino Bezanid Dge Havij Nabinid

خبر خبر


بریزید تو این وبلاگ و تا میتونید با اسم های مختلف نظر بزارید


از اما حسین بگید و اگه شعری حدیثی چیزی دارید بزارید


مسابقه وبلاگیه


میخوایم تعداد نظرات و آمار وبلاگ بره بالا


آدرس وبلاگ و ایمیل نزارید نیاز نیست فقط هر چند تا تونستید نظر بدید


این هم آدرس وبلاگ http://ashoraye-hosseyni.blogsky.com/