هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سرنوشت ... (۲)

خلاصه چند ماهی بود که ازشون مراقبت می کردم .

علی آقا از سربازی برگشت . وقتی از ماجرا باخبر شد خیلی عصبانی شد ، با پدر مادرش دعوا کرد و از اینکه بدون اطلاع اون این کارو کرده بودن خیلی ناراحت بود .

رفتارش با من خیلی خوب بود .

همش معذرت خواهی می کرد .

می گفت شرمندم ...

می گفت اگه میفهمیدم نمی ذاشتم ...

می گفت حلالش کنم ...

خلاصه ...

چند روزی گذشت

تا اینکه علی آقا گفت وسایلمو جمع کنم ...

ادامه دارد ...  

 

... : تلخ یا شیرین ؟ 

سرنوشت ... !!!

این داستان ازدواج همسایمونه . حتما داستانهایی شبیه اینو شنیدید ...

امثال این آدما توی جامعه ی ما کم نسیتند

.

.

.

تازه همسایه ما شدن

زود باهامون رابطه برقرار کرد ( چون خیلی تنهاست )

چند روز پیش داشت باهام دردو دل میکرد ...

ادامه مطلب ...

نون بربریه ... !!!

نونی بربریه بدوووووووووووووووووووو !!!

زنگ تفریحه بیاین عصرونه بخورین

زیاد به مختون فشار نیارین یه وقت ... میشه !!!

معمارو ولش زیاد روش فکر کردین


 

... : چقدر سبک نوشته های منو زینب شبیه همه ...

... : میدونم وقت درسو مدرسه دیگه حالو حوصله و وقته وب گردی ندارین ...

... : خیلیاتونم مثل من اینترنت ندارین ...

... : دارم یه داستان آماده میکنم ...

... : میخواستم بگم هنوز زندم ... 

... : خداوند لبخند زد و از لبخند او دختر آفریده شد 

لبخند زیبای خداوند , روزت مبارک

ادامه مطلب ...

دکتر حسابی

کدوم هفت سنگی میتونه 1000 تومن رو از دل این مسئله بکشه بیرون؟ 

 

3نفرباهم میرن ساعت فروشی ساعت  30000 تومنی بخرن. یعنی نفری 10000 تومن دادن. صاحب مغازه به شاگردش میگه قیمت ساعت 30000 تومن نبوده 25000 تومن بوده. برو 5000 تومن بهشون برگردون. شاگرد مغازه از این 5000 تومن 2000تومنشو واسه ی خودش برمیداره .

 3000 تومن دیگرو میده به اون سه نفر. (نفری 1000 تومن). پس با برگشت 1000 تومن نفری، اونها هرکدوم 9000 تومن دادند. حالا سوال اینجاست اگه  9×3= 27

2تومنم که شاگرد مغازه برداشته ، میشه 29 تومن پس اون 1000 تومنه کجاست؟

 

طراح سوال : پروفسور حسابی