هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

نظر سنجی

آهای پسرا ...

اگه بخواید دخترارو با یه جمله ( یا کلمه ) توصیف کنید چی میگید ؟

دخترا شبیه چی هستن ؟




آهای دخترا ...

اگه بخواید پسرارو با یه جمله ( یا کلمه ) توصیف کنید چی میگید ؟

پسرا شبیه چی هستن ؟


عیبه بچه نکن این کارو !!!

این چرت میگه

اینقد حال میده جلوش باشی بعد با کنایه عیباشو بگی

بعد هی گیر بدی بگی اینجوری اونجوری

حرسش دربیاد

بعد گریه کنه

آخرش واسه اینکه دیگه نتونه از خونه دربیاد بری پیش همه بگی فلانی رو دیدی این عیبو داره ...


ادامه مطلب ...

پرنده ...


چرا همش منتظری یه پرنده بیاد تا تورو به اوج برسونه ؟ !!!
واسه پرنده شدنه خودت تلاش کن
بزار با تلاش خودت به اوج برسی ( به موفقیت برسی )

بد میگم بگو بد میگی !!!


مجبور که نیستی اینهمه حرف بزنی !!!

هر چی کمتر حرف بزنی کمتر اشتباه میکنی ( مگه نه ؟؟؟ )

تازه اگه بیشتر روی حرفات فکر کنی اینقد دوستات نمیپیچوننت ( مگه نه ؟؟؟ )

خدا واسه همین بهت عقل داده دیگه ( مگه نه ؟؟؟ )


 


... : ابن سینا میگه من در میان موجودات از گاو خیلی می ترسم ، زیرا عقل ندارد


همینه که هست میخوای بخوا نمیخوای هم مجبوری بخوای !!!

( مقدمه چینی )


میاد میگه اگه عیبی دارم بهم بگو تو دوستمی اشکالامو بهم بگو
شبنم در حال فکر
بگم ؟
نگم ؟
بعد که میگم آره این عیبو داری اصلاحش کن ناراحت میشه قهر میکنه میره !!!



... : مردم حتی زمانی که از شما میخواهند معایب شان را آشکارا به آنها بگویید ، انتظار ستایش و تحسین دارند !!!  

نسیم جون تولدت مبارک



تولدت مبارک آبجی کوچولو


دوستت دارم عزیزم


انشاالله تولد 100 سالگیتو واست جشن بگیرم ( یعنی میخوام اونقد عمر کنم )


خیلی با عجله شد نتونستم یه پست درست حسابی برات بزارم آجی

الآن مهمونا میرسن من هنوز آماده نشدم

خودشم که الآن ...



... : اگه آهنگ شاد رقص دار دارین با picofile همین الآن برام آپلود کنین و آدرسشو بهم بدین ( فوریه )




ادامه مطلب ...

واسه پست قبلی کسی نظر خاصی نداد بیخیال شدم

آیا میدانید هر فرد بطور متوسط یک سوم عمر خود را در خواب می‌‌گذراند

شبنم : جهت اطلاع مردم  ایران اکثرا ۲و نیم سوم عمرشون در خوابند….


*******************

آیا میدانید خنده موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود …


*******************

آیا میدانید سرعت گریز براى زمین ۱۲ کیلومتر در ثانیه و براى خورشید ۶۱۸ کیلومتر بر ثانیه است

شبنم : خدایی اینا رو باچه وسیله ای اندازه گرفتن ؟ من میگم ۶۱۹ میشه ….کی میتونه حرفی بزنه!!!!


*******************

آیا میدانید جرم هریک از سیاهچاله ها بین ۱ میلیون تا ۱ بیلیون جرم خورشیدی است…

تبصره : کدوم ترازو اینو وزن کرده خدایی !

*******************

آیا میدانید بعد از مهبانگ دمای جهان در حدود ۳۰۰میلیارد درجه کلوین رو به نزول گذاشت …

شبنم :این دما رو کی اندازه گرفته ؟؟؟؟ اگه انسان بوده جنس بدنش از چی بوده ؟؟؟؟اخه انسان در دمای بالای ۱۰۰ درجه و منفی ۱۰۰ درجه سلب حیات میشه !!!


*******************

آیا میدانید کودکانی که بیشتر از گیاهان و سبزیجات و مواد خام غذایی می خورند از دیگران با هوش ترند …


*******************

آیا میدانید کلمه عشق از گیاهی به نام عشقه گرفته شده که دور جفت خود می پیچد و بالا می رود ..

شبنم : به احتمال زیاد در نهایت با پیچیدنش به دور عشق و جفتش ازش سلب حیات میکنه …. جوانان عزیز اینو باور نکنین ….عشق همان حس بین لیلی و مجنونی هست که کلهم افسانه ای بیش نیست…


*******************

آیا میدانید مغز خیلی بیش از آنچه که به نظر می‌رسد توانایی دارد

شبنم : زحمت کشیدید از بیان این مورد


*******************

آیا میدانید کهکشان راه شیری ، کهکشانی مارپیچی است که شامل حدود ۵۰۰ میلیارد ستاره است

شبنم : چرا ۶۰۰ میلیون نه …. اصلا بگید کی شمرده اینو ؟ هاهاه؟؟


*******************

آیا میدانید حالات صورت انسان در شرایط احساسی مختلف، موروثی است

شبنم : شما یه چیزی بگو که موروثی نباشه !!


*******************

آیا میدانید پهنه مغز انسان به مانند کامپیوتر دیجیتال از مبنای باینری استفاده میکند

درود بر علم آی تی که پزشکی را نیز به زیر کشیده است ….لبیک یا آی تی



*******************

آیا میدانید بدن انسان برای دویدن و تعقیب شکار ساخته شده است …

شبنم : حالا دیگه همین مونده بدویم دنبال گوسفندان و…تو کوه و دشت و بیابون …


*******************

آیا میدانید گردو با چربی های ناسالم می جنگد

شبنم : ( زیتون هم همینطوره حتی چربی حیوانی )


*******************

آیا میدانید مصرف بادام انسان را لاغر می کند


*******************

آیا میدانید در کوبا عده زیادی از مردم بیش از ۱۰۰ سال عمر می کنند.

شبنم : بیچاره کسی که مادر شوهرش صد سال عمر کنه …


*******************

آیا میدانید ضریب هوشی مردان از زنان بالاتر است

شبنم : این جمله فقط برای ازدیاداعتماد بنفس آقایونه جدی نگیرید…


*******************

آیا میدانید مورچه ها متخصصان برجسته علم ژنتیک هستند

شبنم : مورچه ها دو میلیون سال متمدن تر از انسانها هستند …فک کنم دومیلیون سال پیش از وایر لس استفاده می کردن !!!


*******************

آیا میدانید اندازه قلب هر کس به اندازه مشت اوست


*******************

آیا میدانید مغز ما هنگام بیداری از خواب مثل کامپیوتر بوت و برای انجام کارهای سنگین اماده میشود

شبنم : آها من میبینم گاهی دائم هنگ میکنم پس مشکل از نحوه برخاستن از خوابه حتما!


*******************

آیا میدانید جدیدا کشف شده است که داخل مغز ما یک سیستم عامل مافوق تصور وجود دارد

شبنم : بنظرتون اسم سیستم عامل مغز رو چی بذاریم ؟؟؟


*******************

آیا میدانید شما مغزتان را کنترل میکنید یا مغزتان شما را ؟ جواب :هر دو

شبنم : این مورد در پسران ایران زمین موضوع متفاوته و هر دو یعنی مغز و فرد رو تنها یک چیز هدایت میکنه و اونم مادرشونه


*******************

آیا میدانید انسان چگونه راه میرود در حالی که هنگام راه رفتن یا دویدن به ان فکـــــــــر نمی کند؟؟؟؟؟

شبنم: من زیاد فکر کردم الکی نگید !


بالاخره یه آدم روشنفکره امروزی با یه موضوع میاد وبم نظر میده


اینجا چت رومه بیاین بزنین تو سر کله هم دیگه



فقط همدیگرو با شمشیر از وسط نصف نکنید !!!

بدون عنوان

با اجازه زینب جووووووووووووون


آزمون ورودی دانشگاه ایرلند


ادامه مطلب ...

کی میتونه عجیب ترین نظرو راجب این پست بزاره ؟

سلام دوست جونام  

بعضی وقتها آدم شک میکنه ( به بعضی چیزایه ... )
آدمه دیگه وقتی خدا بهش قوه ی تفکر داده همینجوری هم میشه سوال
بیکار هم که هستیم خمیازه
میشینیم بیخود به همه چی فکر میکنیم
حالا اگه به نتیجه میرسیدیم دلم نمیسوخت ، بدبختی نتیجه ای هم نداره
حالا من یه سؤال دارم ( الآن دوستایی که اخلاقه منو میشناسن میگن این باز شروع کرد ) کلافه
حالا خوبه من زیاد سؤال نمیپرسم
چقد گفتم حالا !!!

ادامه مطلب ...

عکس بچگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خوابم نمیبرد !!!!!!!!!

سلام Hello

دیشب ساعت 2 دیگه تصمیم گرفتیم از پای کامپیوتر پاشیم ...

همه خواب بودن ( تاریک بود )

تا 3 دراز کشیدیم دیدیم خوابمون نمیبره گفتم نسیم بیا با گوشی بریم نت ( نسیم هم همچین پرید تو رختخوابم که هنوز یه طرف بدنم حس نداره ) گریه 

خلاصه با گوشی اومدم بلاگ اسکای تا نظراتمو ببینم . به فکرم رسید یه پست بزارم خوب که صفحه یادداشت جدید باز شد گوشیه من باز شروع کرد ( ادا در میاره ) خلاصه به زور چند خط نوشتم که اگه میخوندید از خنده روده بر میشدید خلاصه تموم که شد به جای ok زدم back هر چی نوشته بودم پرید ولی مگه از رو رفتم !!! دوباره شروع کردم ...

خلاصه با خوشی نوشتن تموم شدو انتشار زدم . ذوق کرده بودم !!! نمیدونید که با چه درده سری نوشتم

ولی بازم نشد

توی اون تاریکی نسیم هم کلی واسه من شیطون شده بود

داغونم کرد

یا دستش تو چشم بود یا داشت موهامو میکشید

بازوم هم که دیگه تکون نمیخوره

این همه تلاش کردیم نشد یه پست بزاریم

فقط من ناقص شدم

تازه دیروز هم همچین با کیفش زد رو دستم که کبود شده

زورم که بهش نمیرسه تلافی کنم

اصلا من از دستش شکایت دارم Rolling Pin

نسیم باید یه جور حالتو بگیرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


flower divider


... :   

 

ذهن پریشون

bazi vaghta cheghad zod tasmim migirim .
bazi vaghta fek mikonim az hame bishtar mifahmim .
bazi vaghta zooood dir mishe .
bazi vaghta dge na omid mishim .
bazi vaghta dge nemitonim eshtebahemono jobran konim .
bazi vaghta azabe vojdan aziyatemon mikone .
bazi vaghta kasi narahatimono nemifahme .
bazi vaghta ...
bazi vaghta ...
bazi vaghta chi ?
to dele to chi migzare

?

?

?