هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خیلی سخته


.


سلام


چه راحت میشه با یه سلام شروع کرد


دلم یجوری شد


وبلاگو باز کردم هُری دلم ریخت


چقد خاطره اینجاست


چقد دوست اینجاست


چقد خل و چل بازی


حرفای بچه گونه


ههه یهو حس بزرگی بهم دست داد منم به اجبار بهش دست دادم


من هنوز زنده ام


هنوز هم قلبم با عشق میتپه


عشق ؟ !!!


لابد دیگه


کیا هستن  ؟ کیا رفتن ؟ نمیدونم کسی مونده که براش اینکه زنده باشم یا نه مهم باشه


خدا کنه برام اینجا دوستی مونده باشه


.


نظرات 2 + ارسال نظر
zhinoo 1393/08/22 ساعت 01:09

اون کلاس روان شناسی رو دارم گوش میدم ....

بازم بذار دوستش داریم :)))

راسی چرا میذاری اینجا؟ مث جزوه مدیریت...؟

ههههههه نشستی گوش میدی ؟

بابا این مال بچه های دانشگامه

حوصله نداشتم یه وبلاگ جدید درست کنم گذاشتم از همینجا بردارن

سلاااااام دخترررر!!

انقد یه مدلی (نمیدونم چه مدلی... یه مدل خیلی خوبی ) شدم وختی کامنتتو دیدم... اومممم... خوبی دوست قدیمی؟ :)

عزیــــــــــــــــــــــــــــزم سلااااااااااااااااام

خوبم عزیزم
منم خیلی خوشحال شدم
وای چقد خوبه هنوزم هفت سنگ دوستایی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد