هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

Nikon D5100

 



دوربین نیکون D5100 دارم  خورد زمین لنزش آسیب دید  لنر فابریکش بود  حالا میخوام لنز خوب بخرم براش


اما نمیدونم چی خوبه و به دردم میخوره


کسی میتونه راهنماییم کنه ؟




مثلا من اینارو یافتم !! اما اطلاعاتم پایینه


راست میگناااااااا

الآن که چند تا پست پایین رو نگاه کردم دیدم چقد رنگ و حس هی عوض شده !!! راه به راه مدلم تغییر کرده !!! یکم نگران حال خودم شدم

یعنی یک سال شد ؟

اووووف باورم نمیشه یک ساله اینجا نیومدم !!!!


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

منو کسی یادش هست ؟


اصلا کسی از اینجاها رد میشه ؟



من اومدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ، البته نه به این معنا که وبلاگ نویسی شروع کرده باشم !!!

زندگی رنگ جدید گرفته . حال و هوای جدید گرفته

چوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون یه خبر جدید دارم


بگم آیا ؟ !!!!


حالا عین شوهر ندیده هااااااا خخخخخخخخخخخخخخخخخ

ازدواج کردم

1394/4/27


آهای دوست عزیز نخند بینم !!!

خب تو این کمبود شوهر ازدواج کردن خودش یه اتفاق بزرگه دیگه

باید بیام اینجا جار بزنم خب

مگه بد میگم ؟


خلاصه اینکه زندگی عوض شد

منم عوض شدم  ( خداکنه عوضی نشم ) : الکی مثلا جو دادم


دیگه شماها بگید چه خبرا ؟؟

چیکارا میکنید ؟

اتفاق جدید چی دارید ؟