هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

یعنی یک سال شد ؟

اووووف باورم نمیشه یک ساله اینجا نیومدم !!!!


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

منو کسی یادش هست ؟


اصلا کسی از اینجاها رد میشه ؟



من اومدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ، البته نه به این معنا که وبلاگ نویسی شروع کرده باشم !!!

زندگی رنگ جدید گرفته . حال و هوای جدید گرفته

چوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون یه خبر جدید دارم


بگم آیا ؟ !!!!


حالا عین شوهر ندیده هااااااا خخخخخخخخخخخخخخخخخ

ازدواج کردم

1394/4/27


آهای دوست عزیز نخند بینم !!!

خب تو این کمبود شوهر ازدواج کردن خودش یه اتفاق بزرگه دیگه

باید بیام اینجا جار بزنم خب

مگه بد میگم ؟


خلاصه اینکه زندگی عوض شد

منم عوض شدم  ( خداکنه عوضی نشم ) : الکی مثلا جو دادم


دیگه شماها بگید چه خبرا ؟؟

چیکارا میکنید ؟

اتفاق جدید چی دارید ؟

نظرات 8 + ارسال نظر

من یادمه...

[ بدون نام ] 1394/11/03 ساعت 17:21

ازدواج کردن اتفاق بزرگی نیست عزیزم . خوب ازدواج کردم مهمه . امیدوارم انتخاب درستی کرده باشی و خوشبخت بشی

بهزاد 1394/09/24 ساعت 13:14 http://anahno.blogsky.com

گفتی کی منو یادشه
منم گفتم من یادمه

منم شمارو یادمه البته

بهزاد 1394/09/21 ساعت 13:16 http://anahno.blogsky.com

من یادمه
مباارکه به سلامتی به پای پیر بشید

چیو یادته ؟ !!!

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی

منتظرا 1394/09/18 ساعت 12:16

اخییییییییییی وای چه با نمک ایشالله خوشبخت شییییییییییییییییییییییییی

آخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ممنون

. 1394/09/18 ساعت 11:44

اولیو منظورم همینه :|
آخریه هم اون پایینیست..
:D
ممنون که اومدی راستی من یادم رفت بگم امیدوارم خوشبخت شین :)

آره کلی تفاوت هست
تو هرسال حال روزمون متفاوت میشه
جالبه که ثبت کنیم و بعدا نگاش کنیم

ممنونم دوست من

ویس 1394/09/18 ساعت 11:38 http://heybateveys.blogsky.com

سلام

یهویی اینجارو پیدا کردم اینم یادم باشه بزنم تو کشفیاتم

خیلی تبریک میگم که تو این کمبود شوهر اومدی قاطیه خروسا خخخ

راس میگینا آدما چقد عوض میشن امیدوارم عوضی نشن

ان شالا خوشبخت باشین و همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه

سلاااام دوست یهوییییه من

البته لازمه بگم من رفتم قاطی مرغ هااااا نه خروسا


ممنون یهویی جون

. 1394/09/18 ساعت 11:31 http://secret-sorrow.blogsky.com

چقد تفاوت بین آخرین پستتو اولین پستت هست..
دقت کردی؟

سلام . خوش اومدی

منظورت دوتای آخره یا کلا اولین پستی که تو این وبلاگ گذاشته شده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد