هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

حدیث روز


با هر بار باز کردن وبلاگ حدیث جدیدی میبینید


اول اونو کپی کنید تو نظرات

بعد نظرتونو بگید


سخن روز


با هر بار باز کردن وبلاگ سخن جدیدی میبینید


اول اونو کپی کنید تو نظرات

بعد نظرتونو بگید


18 +




... : چندتا پست گذاشتم ، اگه به همش نظر ندید دعا میکنم کچل بشید

ادامه مطلب ...

...


 

 یکی از نمونه های بارز تهاجم فرهنگی اینه که:سالهاست در تولید گوجه فرنگی خود کفا شدیم اما هنوز اسمش به گوجه ملی تغییر نیافته!

 

 

پس از مرگ از شخصی پرسیدند :
جوانی خود را چگونه گذراندی ؟

ندایی از عرش برآمد که :

بدبخت ایرانیه ،
ولش کنین ،
برین سراغ سوال بعدی....
silly

 

 

یاهو مسنجر


۱-وضعیت کلی کاربران اینترنتی ایران با توجه به کیفیت و سرعت اینترنت=

۲-وضعیت کاربران ایرانی شاکی از کندی اینترنت در زمانهای خاص و فیلترینگ فله ای!=

۳-وقتی بلاگری میخواهد وارد بلاگ خودش بشود و می بیند فیلتر شده است!=

۴-وضعیت کاربران ایرانی وقتی موفق به عبور از فیلتر  (زبانم لال!) می شوند!=

۵-وقتی منتظر رسیدن ساعت دانلود رایگان هستند=

۶-وقتی یک نرم افزار ۱۰۰۰ دلاری را کرک میکند و مورد استفاده رایگان قرار می دهند=

۷-وقتی همینجوری کاملاً اتفاقی به یک مطلب بالای ۱۸ سال برخورد می کنند!=

۸-وقتی همزمان دارند با چند نفر چت میکنند=

۹-وقتی سرعت اینترنت را در بلاد کفر می بینند!=

۱۰-وقتی کتابهای درسی را باز میکند=

۱۱-کسری از ثانیه بعد از بستن کتاب و ورود به فیسبوک=

۱۲-وقتی مزخرفات پ نه پ دیگران را میخواند و خودش هم چند پ نه پ سر هم می کند=

۱۳-وقتی یک پ نه پ خطرناک و سیاسی می بینند!=

۱۴-وقتی در حال بازدید از سایتهای همیشگی خود هستند و مادرشان و یا بدتر همسرشان از راه میرسد!=

۱۵-وقتی توجیهات صد من یک غاز مسئولان در مورد برخورد لنگر کشتی و جویدن فیبر نوری توسط کوسه ها را می شنوند!=

۱۶-وقتی یک فایل سنگین را با سرعت زپرتی دانلود می کنند=

۱۷-وقتی پاسخ مسئولان محترم را در نهایت احترام می دهند!=

۱۸-وقتی وی پی ان و فیلترشکن مجانی پیدا می کنند!=

۱۹-وقتی موقتاً سیستم فیلرینگ از کار می افتد و همه سایتها در دسترس هستند=

۲۰-وقتی در اینترنت با یک دختر که عکس یاهوی زیبایی دارد آشنا می شوند=

۲۱-وقتی عاشق می شوند و از زندگی و درس و همه چیز می افتند!=

۲۲-وقتی فکر کردن همینجوری دارند تریپ لاو می ترکونند!=

۲۳-وقتی دارند امکانات و موفقیتهای خودشان را صادقانه توضیح میدهند!=

۲۴-وقتی شکست عشقی میخورند!=

۲۵-وقتی میفهمند که آن دختر در یاهومسنجر درواقع پسرعمه خودش بوده است!=

(تازه کلی شارژ ایرانسل و …هم واسش خریده بوده!!!)

۲۶-وقتی شایعه ملی شدن اینترنت را می شنود!=

۲۷-وقتی خبر شیرین ملی شدن اینترنت به گوشش میرسد!=

۲۸-وقتی به اینترنت ملی ابراز علاقه می کند=

۲۹-وقتی پیشنهاد استفاده از تبیان به جای فیسبوک میرسد!=

۳۰-وقتی یک ایمیل یا اس ام اس اشتباهی برای کسی ارسال می شود و خیلی هم خفن است!=

۳۱-وقتی آنقدر علاف بوده اند که تا اینجای نوشته را خوانده اند!=


کرایه تاکسی


توی تاکسی نشسته بودم، دو تا آقای مسن هم عقب نشسته بودن.
نزدیک پیاده شدنشون یکی به اون... یکی گفت:
به خدا اگه بزارم دست تو جیبت بکنی! من حساب میکنم...
بعد از راننده پرسید : ببخشید چقدر شد؟
راننده: هزار تومن !
یهو یارو برگشت به راننده گفت: آدمــــــی ؟؟!!
راننده گفت : جـــان ؟
مرد : گفتم آدمی یا نه؟
راننده گفت : حرف دهنتو بفهم درست صحبت کن!
یارو دوباره گفت: نه.. آدمی؟؟!
راننده هم با عصبانیت ترمز کرد برگشت عقب گفت : نــــــــه ... فقط تو آدمی!
یارو گفت : یعنی چی؟ من میگم آدمی هزار تومن؛یا دوتاییمون باهم هزار تومن!!

عجبااااااااااااااااااااااااااااااا


گشت ارشاد به دختر : دختره کجا میری ؟ می رم به آرایشگاه ، مو رنگ کنم ، فرنچ کنم ، برنز کنم ، خوشگل بشم بعد میام تو منو بگیر

فروردین روز - جشن فروردینگان - تولد نسیم







امرووووووووووووووووووز دور هم جمع شدیـــــــــــــــــم تـــــــــــا روز تولد نسیم رو جشن بگیریم



این فرشتمون دیگه کوچولو نیست ، ماشاالله گنده شده

 خیلی هم شیطون شده

اینم وبلاگش

سکوت گوش خراش !!!

♥♥♥♥


تقدیم به بابای نی نی ها


ای بهانه ی زنده ماندنم

ازتو هیچوقت، دل نمی کنم ( هیچوقت )


از نگاه تو ، شعر می چکد

ای تو مایه ی شعر گفتنم


ای عصاره ی آفتاب و ماه

در شب سیاه و سترونم


ای خلاصه ی هرچه هست و نیست

بی تو زودتر باد مردنم ( میمیرم برات )


بی تو ، من چه ام؟ هیچ هیچ هیچ

سرد و زنگپوش ، مثل آهنم


حرفی نمیشه زد


* اشتباهی میکنم

** دعوا میشوم

*** حرف هایی میشنوم



چرا وقتی من کاری میکنم دعوام میکنه کلی حرف میزنه ؟ بعد وقتی خودش مشابه اشتباه منو تکرار میکنه من حرفای خودشو بهش میزنم داغ میکنه ناراحت میشه ؟


خب اگه حرف بدیه چرا به من میزنی ؟ اگرم خوبه چرا وقتی بهت میگمشون ناراحت میشی ؟


عجب گیری افتادیما


دیکتاتور یا یه چیز دیگه ( نمیدونم ) ، خودتون یه جور ربطش بدین


خسته شدیم


ای بابا  

خسته شدیم دیگه

خسته شدیم از بس نگاه های ... آقایونو تحمل کردیم

هیچ کاری نمیتونیم بکنیم

چرا ؟ 

چون یه وقت پسرا ...angry

ای بابا  

خاصیته پرچونگی



کاغذ سفید را هر چقدر هم که تمیز و زیبا باشد، قاب نمی گیرند برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت .
... : با این حساب من هیچ وقت از ذهن شما بیرون نمیرم ( بس که حرف زدم )... : چرا نظراتم رو 13 تا گیر کرده

سروش روز - جشن سروشگان






سروش روز از فروردین ماه برابر با 17 فروردین در گاهشماری ایرانی هفدهمین روز از هر ماه در گاهشماری ایرانی « سروش » نام دارد و هفدهم فروردین، نخستین روز سروش سال است.

هنگام جشن « سروشگان » یا جشن « هفده‌روز » در ستایش «سْـرَئوشَـه» یا « سروش »، ایزد پیام آور خداوند و نگاهبان «بیداری»؛روز گرامیداشت « خروس » و  به ویژه خروس سپید که از گرامی ترین جانوران، در نزد ایرانیان به شمار می رفته و  به سبب بانگ بامدادی، نماد سروش دانسته ‌شده است.



روز سروش و غلبه نیکی بر دروغ بر تمامی ایرانیان خجسته باد


ادامه مطلب ...

دیکتاتور یا یه چیز دیگه


مرد آفریده شده برای زورگویی

( حرفمو پس میگیرم )


یکم عصبانی بودم




 مرد فقط زورگو نیست بعضی وقتها هم آدم خوبیه



شکموووووو


دخترام شدن مثل باباشون

شیطونن حسابی

توی خوردن که با باباشون رقابت هم میکنن



خیر ، نیکی ، بدی


خیر و نیکی وقتی شناخته می شود که می روند .

بــدی وقـــتی مـــعلوم مــــی شود کـــه مـی آیـد .



حالا این شد یه چیزی


13 رو قشنگ بدر کردم


الآن که اومدم خونه از ناحیه ساق پا ، ستون فقیر فقرات و گردن احساس درد دارم


ساق پا واسه بازیه وسطی ، توپ عاشق من بود هی میخورد به من ، داغون شدم


ستون فقیر فقرات هم به خاطر شوخیه شتریه زن عموم ، آخرش دعوامون شد ( از اون دعوا الکی ها ، شوخی ) . اما خدایی ناجور کمرو گردنم درد گرفت ، زن عموم هم ماشالاش بشه با اینکه از لحاظ طولی نصف منه اما از عرض به اندازه ی  دوتای من هیکل داره ، خلاصه اینکه زورش زیاد بود


در کل روز خوبی بود


فعلا بای


لینک نگاه ها

ایــــــــــــــــــــــــــــــش


اینقد عید مزخرف و کسل کننده ای داشتم که دیگه حالو حوصله ی هیچ کاری رو ندارم

کلا روحیه ندارم

.

همش تو خونه

نه عید دیدنی میریم نه میان

.

نکه رابطه نداشته باشیم باکسی ، کسی نیست ، همه رفتن شهرستان

.

چند روزه میخوام بیام مطلب ( دروست و حسابی ) بزارم حسش نمیاد


اینم لینک نظرات وبلاگ برای دوستانی که نمیتونن نظرات رو باز کنند ( نگاه ها )


و دیگر هیچ ... !

ادامه مطلب ...