هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

گلابی ...


اینم یه گلابیه خوشگل 


شبنم


ثروت چون شبنم در آفتاب است .


ضرب المثل آفریقایی

هلو ...


چطوری هلو ؟؟؟؟


من نفهمیدم چرا به یکی بگی هلو حرف خوبیه خوشحال میشه اما بگی گلابی میشه یه حرف بد یا حتی فحش بعد طرف ناراحت میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تو این هنوز موندم



ادامه مطلب ...

پیاز ...


آقا من سر پیازم یا ته پیاز ؟؟؟


حالا چرا پیاز ؟؟؟


کی قضیه این مثل رو میدونه ؟؟؟


آقا من سر هویجم یا ته هویج ؟؟؟

هویج که بهتر از پیازه



... : اینم موزیلا برای اونایی که مشکل دارن ( بکلیکید ) Firefox Setup 3.0


... : اینم موزیلا برای اونایی که مشکل دارن ( بکلیکید ) Firefox Setup 8.0


... : به داستان هایه وبلاگ هم سر بزنید ، یه صفحه ی جدید اضافه کردم ، نظر فراموش نشه


... : نه سر کرباسم نه ته کرباس !


... : توضیح در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

D:


دختر که رسید به بیست ، هنوز وقت ازدواجش نیست!

دختر که رسید به بیست و یک، کم کم دور و برش بپلک!
دختر که رسید به بیست و دو ، دیگه دنبالش بدو!
دختر که رسید به بیست و سه، منتظر مهندسه!
دختر که رسید به بیست و چار، دست مامانت رو بگیر و بیار!
دختر که رسید به بیست و پنج، درست شده شبیه گنج!
دختر که رسید به بیست و شش، بیشتر بهش داری کشش!
دختر که رسید به بیست و هفت، یه وقت دیدی از کفت رفت!
دختر که رسید به بیست و هشت، نباید دنبال کسه دیگه ای گشت
دختر که رسید به بیست و نه، هنوز نگرفتیش بی عرضهء ...؟!!
دختر که رسید به سی، شاید بهش برسی!
دختر که رسید به سی و یک، خر نمی شه با پول و چک!
دختر که رسید به سی و دو، به این راحتی ها نمی شه همسر تو!
دختر که رسید به سی وسه، دیگه دستت بهش نمی رسه!
چون اگر می خواست،‌ تا الان ازدواج کرده بود



بقیش هم گفته هایه عمو :


دختر رسید به سی و چار
دیگه میشه یه گرگ هار !

دختر رسید به سی و پنج !
میاد بدست ،  نابرده رنج !

دختر رسید به سی و شش
میزنه به سرش ، شپش !

دختر رسید به سی و هفت
بریزی روش  یه پیت نفت !

دختر رسید به سی و هشت
بهتره بندازیش تو تشت !



مشکل کجاست ؟


نمیدونم چه مشکلیه هر قالبی میذارم میاید میگید مشکل داره

آخه من چه کنم ؟

این دفه که دیگه قالب استاندارد خود بلاگ اسکای رو گذاشتم

چرا از موزیلا ( Mozilla Firefox ) استفاده نمیکنید ؟ هم از بقیه جیگولیا قدرتمند تره هم امنیتش بالا تره

من با موزیلا اصلا تو قالبم مشکلی نمیبینم

ویبره


سلام

خونه ی شما هم لرزید ؟؟؟



۲۷ کشته و ۱۶ زخمی در انفجار زاغه مهمات سپاه در حوالی ملارد تهران



ادامه مطلب ...

گول مالی


 دخترا میخوان پسرا رو گول بزنن پسرا هم میخوان دخترا رو گول بزنن


حالا نمیدونم کدوم طرف معمولا پیروز میشه

دختره خطاب به دوستش : سحر دیروز یه شماره بهم دادن ، بیا یکم بزاریمش سر کار ، ازش شارژ هم میگیریم ، دوره هم یکم میخندیم

پسری که شماره رو داده خطاب به دوستش : کامران دیروز یه شماره دادم به یه دختره عجب دافی بود ، بیا یکم بزاریمش سر کار ، دوره هم یکم میخندیم ، مخشو بزنم ، ببریمش ...


نکنید این کارارو آخر عاقبت نداره


شماها با این کارا طرفتونو فریب ندادین ، دارین خودتونو گول میزنین

ضرب المثل


عجیب ترین چیز در دنیا موفقیت احمق و شکست داناست !!!


ضزب المثل عربی




... :‌خودشونو کشتن حرف زدن بهشون یه خسته نباشید باید بگیم !!!

... : ...


... : سلام دوستایه گل

سلام خدا جون

وای از دیشب چه برفی میباره

خدایا شکرت

نه از خشک سالیه پارسال که اصلا حس نکردیم زمستون شده نه از امسال که هنوز پاییزه اما حالو هوایه زمستون شده ...

شانسه من دارم ؟؟؟ آخه دانشگاهمون ( اگه یادتون باشه گفتم ) هنوز گاز نداره میمیریم از سرما


... : امروز میخواستم برم دبیرستان که یکی از معلمارو ببینم

معلم تاریخمون بود ، خیلی دوسش داشتیم ، واقعا ماهه گله ، اما حالش خرابه ، پاهاشو کمرش مشکل دارن دیگه نمیتونه بیاد مدرسه ، باید بره عمل کنه ، انشاالله زودی خوب بشه

اما این هوا نزاشت از خونه برم بیرون

ناراحتم که نرفتم دیدنش


... : مجبور شدم پرده ی خوش امد گویی رو بردارم لینکامو خراب کرده بود


... : از اون دری که افتاد رو یکی از دخترا عکس گرفتم

اما حالا دیگه درستش کردن

دستگاهی که میخواستن رو گذاشتن و در دیگه به دیوار وصل شده



اگه نخوندید ماجرا رو این پست بود

عیدتون مبارک


من نمیدونم این چه صیغه ایه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثلا که چی ؟؟؟

فقط میخواین خودتونو خوب نشون بدید ؟؟؟

با این کارا چی بهتون میدن ؟؟؟

اه اه اینقده از آدمایه خودنما بدم میـــــــــــــــــــــــــــــــــــاد



بگذریم .......


سلام عزیزانم

خوبید ؟؟؟

تعطیلات خوبه ؟؟؟

مدرسه نیست دانشگاه نیست

خــــــــــــــــــــــوبه

مهمون دارید ؟؟؟؟

مهمونی رفتین ؟؟؟؟

آها قراره برین پارک ؟؟؟

ای نامردایه تک خور پس من چیییییییییییییییییی ؟؟

منم ببرید دیگه


بالا شهرید یا پایین شهر ؟؟؟

کدوماتون قربونی کشتید ؟؟؟

بین کیا پخش کردید ؟؟؟

فکر فقیرایی که سالی یه بارم گوشت نمیبینن بودید ؟؟؟

یا فقط بین همسایه هایه پولدارتون پخش کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نمیگم شما اما پولدارا معمولا واسه ظاهر سازی فقط بین همسایه هایه پولدارشون پخش کردن

آخه چرا ؟؟؟


خب بعضیا هستن که بچه هاشون گوشت نخوردن تا حالا یا خیلی کم خوردن


یه داستانی یادمه قبلانا جایی خونده بودم

خلاصش این بود که :

یکی گوشت قربونی میبره در خونه ی یه فقیر ، خانم خونه درو باز میکنه ، گوشوتو قبول نمیکنه

میدونید چرا ؟؟؟

میگه آقا بچه هایه من از این چیزا نمیخورن

من نمیتونم براشون بخرم

اگه الآن این گوشتو بخورن و مزشو بچشن بازم ازم میخوان و ....

واسه همین گوشوتو نگرفت


قلب آدم درد میگیره اینارو میشنوه

جشن نرید


نرید جشن بی کلاسیه

پشت سرتون حرف درمیارن

من هرجا دعوتم میکنن نمیرم


واقعا که !!!


بچه ها برید لاف بزنید گناهش پایه یوگوسلاوی ها

ترس


چیزی برای ترسیدن وجود ندارد


جز خود ترس


اینو برای اونایی گفتم که تا سوسک میبینن میپرن بالای میز

آخه کجاش ترس داره ؟؟؟

تازه از موش هم میترسن

موش به این خوشگلی ، با اون دست و پاهای کوچولوش
چـــــــــــــــــــــــــــــــــــرا از چیزی که از خوده شما میترسه و فرار میکنه میترسید ؟

... : باید بخوابم اما خوابم نمیاد
... : فردا باید 6 صبح بیدار بشم تا 4 عصر هم کلاس دارم


رنج ، زندگی ، ( ... )


دیدید بعضیا چقد استرس دارن ؟

تو همه چی

میخواد بره عروسی = استرس

میخواد بره عزاداری = استرس

شب مهمون داره = استرس

کلا واسه همه چیز حرص میخوره

میترسه

از فرداهاش میترسه

از زندگی میترسه

میگه وای اگه اینجور بشه ، وای اگه اونجور بشه

از ترس بیخیاله خیلی چیزا میشه

بیخیاله خیلی کارا که باعث موفقیتش میشه ، میشه


اونا هیچی از زندگی نمیفهمن

تو یه جمله : اصلا زندگی نمیکنن

خودشونو بیخودی عذاب میدن


امیدوارم شما اینجور نباشید


خدارو شکر من خونسردو ریلکس هستم


... : آنکسی که از رنج زندگی بترسد ، از ترس در رنج خواهد بود . ( ضرب المثل چینی )



اشتباه


یه جمله ای از بیل بال هاس یه جایی خوندم که نظرمو جلب کرد

ایشون گفته بودن که : ما اشتباهات جدیدی را اختراع نمیکنیم ، اشتباهات گذشته را تکرار میکنیم .


یکم روش فکر کردم و به اشتباهاتم فکر کردم

دیدم همچین بدم نمیگه ها

تو خودم به این جمله رسیدم