هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

مشکل کجاست ؟


نمیدونم چه مشکلیه هر قالبی میذارم میاید میگید مشکل داره

آخه من چه کنم ؟

این دفه که دیگه قالب استاندارد خود بلاگ اسکای رو گذاشتم

چرا از موزیلا ( Mozilla Firefox ) استفاده نمیکنید ؟ هم از بقیه جیگولیا قدرتمند تره هم امنیتش بالا تره

من با موزیلا اصلا تو قالبم مشکلی نمیبینم

نظرات 7 + ارسال نظر
ZiZoOo 1390/08/24 ساعت 00:41 http://qabeax.persianblog.ir

من هنوز مشکل داررررررررررررررررررررررررررررم
.
.
.
.
.
قبلا اینطوری نبود . تازگیا اینطوری شده ....
.
.
.
میل خودتونه ولی اینجوری کلاس کاریتون میاد پایین چون خوانندگان شریف و با کلاسی مثل ZiZoOo رو از دست میدین ....
.
.
هر چند ما از یادرفتگانـــــــــــــــــــــــــــــــــیم .

باز خون به مغزت نرسیده کچل

عزیزم ژس چرا بقیه مشکل ندارن ؟

چرا از موزیلا استفاده نمیکنی ؟

سلام عزیزم وبت زیباست
بهت تبریک میگم خوشحال میشم به برگهای دفتر منم سری بزنی منتظرتم مهربون
خداحافظ تابعد

این قالبت که الان خوبه...

خیالم راحت شد

Nima 1390/08/23 ساعت 18:03 http://nimacruise.blogsky.com

مشکل نیته شبنم جان !
آخه من چند بار داخل کلاسام به این موضوع اشاره کنم ؟
آره ؟
بابا شما نیتت رو صاف کن همه چی حل میشه !
اصلا نیازی به این کارا نیست که !

من به جای نیت قالبم رو صاف کردم اما ...

اوه اوه قالب نظراتت خیلی اوضاش ناجوره من تو یه پستی نظر داده بودم
میخواستم جوابشو ببینم

زبونش یه جوریه نمیفهمم چی نوشته

همون زبان رو عوض کن
خداکنه درست بشه

سلام شبنم جان

من با گوگل کروم میام ...قالبت مشکل نداره
ولی این صفحه نظراتت نوشته هاش یه زبون عجیب غریب برام نشون میده !!!

راستی من یادم رفته بود لینکت کنم الان لینکت میکنم ...آپم دوست داشتی پیشم بیا

نظراتم ؟
خب زبان مرورگرتو عوض کن باز دوباره به حالت اول برگردون
فکر کنم درست بشه

ژینوس 1390/08/23 ساعت 14:46 http://zhinoos.blogsky.com

من با اکسپلورر اومدم مشکلی نیست.

خب خداروشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد