هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

ما آدما درست بشو نیستیم یا دنیا ؟

پدر داشت روزنامه می خواند پسر که حوصله اش سر رفته بود پیش پدرش رفت و گفت : پدر بیا بازی کنیم پدر که بی حوصله بود چند تکه از روزنامه که عکس نقشه دنیا بود تکه تکه کرد و به پسرش داد و گفت برو درستش کن . پسر هم رفت و بعد از مدتی عکس را به پدرش داد. پدر دید پسرش نقشه جهان رو کاملاً درست جمع کرده از او پرسید که نقشه جهان رو …از کجا یاد گرفتی ؟ پسر گفت : من عکس اون آدم پشت صفحه رو درست کردم . وقتی آدمها درست بشن دنیا هم درست میشه .


... : ما آدما درست بشو نیستیم یا دنیا ؟

... : Who is to blame ???

... : It is better to change ourselves ...

... : Yeki mano az bargh bekeshe !!!

بد نیست بدونید که ...

۱- اثر خطوط و اشکال روی زبان درست همانند اثر انگشت عمل میکند . یعنی هر انسانی خطوطی کاملا منحصر به فرد روی زبانش دارد . از این رو اثر زبان میتواند به عنوان یکی از فاکتورهای تشخیص هویت مورد استفاده قرار بگیرد.

۲- انسان نیز مانند دیگر پستانداران در هر هر لحظه در حال پوست انداختن است . طبق تحقیقات انسان در هر ساعت ۶۰۰ هزار ذره از پوست خود را در فضا پراکنده میکند . این مقدار برابر هفتصد گرم پوست در هر سال می باشد . به صورت میانگین انسان در سن هفتاد سالگی تقریبا به میزان پنجاه کیلوگرم پوست اندازی کرده است .

۳- جالب است بدانید که کودک انسان تعداد بیشتری استخوان نسبت به یک فرد بزرگسال دارد .ما زندگی مان را با ۳۵۰ استخوان شروع میکنیم ،اما در طول دوره رشد تا سن بلوغ به علت پیوستن استخوان ها به یکدیگر این مقدار به ۲۰۶ عدد استخوان کاهش پیدا میکند.

ادامه مطلب ...

۱.۲.۳

 اینم لینک زینب : قاب عکس چوبی

 

۱. از اونجایی که زینب داره ازم جدا میشه لازم دونستم یه توضیحی بدم

خطاب به کسایی که پرسیدن ( مگه دعواتون شده ؟ چیه نتونستید با هم کنار بیاین ؟ قطع رابطه کردین ؟ و ... )  :  

منو زینب هم دوستیم هم مثل خواهر و دلیل جداییمون (تو وب) بحث و دعوا و این جور چیزا نیست و رابطمون با هم خیلی خوبه 

دوستیمون خیلی با ارزش تره که به خاطر وب بخواد بهم بخوره 

درسته وبلاگ واسمون مهمه ولی دوستی مهم تره   

۲ . از این به بعد من تنها تو این وب مطلب میذارم  

امیدوارم وب خوبی باشه  

. 

۳ . . .

سوپرایز شبنم و خبر زینب

اهم اهم   

 

سلام بینندگان و شنوندگان عزیز  

یاران دوست داشتنی و همیشگی و با وفا و با معرفت و .... هفت سنگ 

 غرض از این پست جدید قراعت متن اعلامه زیر میباشد . 

 

بدین وسیله من زینب بانو متخلص به ZiZoOo حامل خبر ناگهانی میباشم واعلام میدارم در پی آخرین نشست زینب و شبنم ( دو خواهر گل ) زینب بانو تصمیم به ترک هفت سنگ که نه ترک از پست مدیریت هفت سنگ گرفت و از این پس مطالب شخصی خود را در وبلاگ جدید خود بنام  

  

قاب عکس چوبی  

  

در اختیار شما یاران قرار خواهم داد . 

امید است همچنان مرا یاری کنید. 

با سپاس

ادامه مطلب ...

عجب عکس هاییه !!!

سلام علیکم

یه سری عکس بود که مثل اینکه (حتما) با فوتوشاپ درست کردن

خوشم اومد گذاشتم ببینید


اول بگم اگه ناز نازیو سوسولی بیخال شو (نری ببینی ... بدی)

بعدا نگی نگفتی


( لازم به ذکر است که زینب اصلا سوسول نیست )

لطفا حرف تو دهن من نذارید

ادامه مطلب ...

نمیدونم چه عنوانی بذارم

میخوام لینکامو درست کنم

اگه کسی میخواد اسمشو عوض کنم بگه

اگه کسی رو قرار بوده لینک کنم یادم رفته بگه ( مرسده جون شمارو یادمه )

اگه کسی میخواد لینک کنم هنوز بهم نگفته الآن بیاد بگه

اگه میخواد تغییری بدم (حالا هرچی) بیاد بگه

کلا بیاید یه چیزی بگید دیگه


... : خبرو زینب جان بهتون میدن

... : بیکار بودم گفتم یه چیزی گفته باشم

... : اینم یه عکس


تغییرات در سورپریازی که قرار بود بدم !!!

دیگه یه سورپرایز ندارم


به زودی خبر جدید میدیم  

 ولی من از این خبر خوشحال نیستم 

خبر بدی نیست 

یه شروع دوبارست 

ولی من ازش ناراحتم 

 

... : عروسکای زشت تو قالب نظراتو بر داشتم (خواسته بودید)  

... : عشقولانشو میذارم (مربوط به بالایی)

... : این روزا خیلی حالم خوبه 

... : فقط یکم دلشوره دارم که رفع میشه

این نیز بگذرد ...

دفعه قبل اومدم گفتم سلام من برگشتم که شبش بدجور حالم گرفته شد

دیگه ایندفه نمیگم سلام

نمیگم اومدم که بمونم

اومدم بگم خداحافظ

اومدم بگم اگه خوبی بدی دیدید حلالم کنید


ادامه مطلب ...

علت درس نخوندن دانشجویان

 علت درس نخوندن دانشجویان کشف شد  .

 

ادامه مطلب ...