هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

چک کننده وضعیت یاهو



مچ دوستانتون رو در یاهو بگیرید !





همینه که هست


http://ehsanhp.blogsky.com/1391/05/01/post-532/



воздушные шары


دغـــدغــــهـ هاے کــرگدنے

عشق آن باشد که حیرانت کند

http://fonex.blogsky.com/1391/05/01/post-606


воздушные шары


㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد


http://nonoche.blogsky.com/1391/05/01/post-475/

بدون عنوان :|


بعضی ها ناراحت میشن که خواننده هاشون بعد خوندن مطلب نظر نمیذارن . آمار نظرات براشون مهمه . خب حق دارن . این کارنامه و محبوبیت وبلاگ ، نویسنده و مطلب رو نشون میده . اما اینم باید در نظر داشته باشیم که خیلی ها فقط مطلب رو میخونن و دوست ندارن نظر بذارن . خب زور که نیست دوست نداره دیگه . حالا نظرات کم باشه که عیب نیست .

این مقدمه چینی ها برای گفتن یه حرف دیگه بود

من جزء اون دسته هستم که حتماً حتماً حتماً بعد خوندن پست نظر میذارم . حتی شده یه شکلک . کلا دوست ندارم بدون نظر ببندم برم .

حالا قبلنا که نظراتمم خیلی طولانی میشد . از خود پست هم بیشتر

واسه همینه که الآن نظراتی که به دوستام میدم کم شده . چون پیر شدم حس نظر دادن ندارم . واسه همین کلاً وبلاگ دوستامو باز نمیکنم . وامیستم وقتی حوصله داشتم باز میکنم که 100 % نظر بذارم

عادت بدیه . میدونم

اما چه کنم دیگه . سن که میره بالا این مشکلات رو هم داره دیگه

این سن بالا یه مشکل دیگه که برام درست کرده حواس پرتی و توهم زدنه

وبلاگارو باز میکنم . پست هم میخونم . تو ذهنم نظری که میخوام بدم رو جمله بندی میکنم . اما نمیدونم چی میشه نظر نمیذارم . یعنی خودم فکر میکنم نظرو رو گذاشتم . دفعه بعد میرم که جواب نظر رو بخونم میبینم نظری که من دادم نیست . کلا قاطی کردم . نمیدونم نظر میذارم ارسال نمیشه . یا نظر نمیذارم اما فکر میکنم نظر گذاشتم


هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی روزگار !!!

ادامه مطلب ...

پرشین بلاگ


بلاگ اسکای که تولد نگرفت . حتی که تبریک خشک و خالی هم نبود . فقط چند تا شمع یه گوشه گذاشته بود . خب ما دلمون تولد میخواد دیگه .


امروز پرشین بلاگ تولد 10 سالگیشو جشن گرفته بود . منو نسیم ( قاصدک ) هم رفته بودیم . خوب بود خوش گذشت . جای شما خالی


چند تا عکس از مراسم توی ادامه مطلب گذاشتم اگه دوست داشتید نگاه کنید .



ادامه مطلب ...

ترس


نمیدونم چرا این ترم که دوتا دونه امتحان دادم اونم راضی بودمو به نظر خودم آسون بود میترسم نمره هارو نگاه کنم . هی میگم فردا میبینم فردا میبینم . قبلا که میـ ... ـم تو امتحانا با خیال راحت نگاه میکرم و با خوشحالی به همه میگفتم مشروط شدم !!!

عجیبه ها !!!

تولد تولد تولدش مبارک



یاسر جان تولد خودت و همچنین وبلاگ قشنگت مبارک . وبلاگت از هفت سنگ من بزرگتره ها !!!!

اَم وند آمگا

فناوری اَمایزد 


فناوری اَمایزد فیوژن (AFT) یک فناوری انحصاری است که توسط تیم تحقیق و توسعه آمگا شکل گرفته است. این تیم متشکل از گروهی از دانشمندان، پزشکان و فیزیکدان هایی است که طی 25 سال تحقیق و با به کار گیری اصول فیزیک و مکانیک کوانتوم به این فناوری دست یافته اند.
محصولات AFT انرژی نقطه صفر مولکول ها را تشدید می کند و اختلالات میدان بایو انرژی بدن را برطرف نموده و تمام ابعاد روحی روانی، احساسی و جسمی را با هم هماهنگ می کند.


اَم وند آمگا 


اَم وند آمگا از ترکیب چندین کریستال طبیعی و معدنی خاص با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد امایزد فیوژن ساخته شده است که در یک بدنه خودکار مانند از جنس استیل ضد زنگ تعبیه شده است. کریستال های موجود در اَم وند به صورت کاملا طبیعی تمام اجزای بدن شما را به هماهنگی انرژی می رساند. این کریستال ها دارای قابلیت های منحصر به فردی در راستای فعال کردن، جابجایی و پایدار کردن سطوح طبیعی انرژی هستند.



(اَم وند را می توان برای انسان و تمام موجودات زنده به کار برد)

 

موارد استفاده اَم وند:

  • افزایش سطح انرژی و شادابی جسم
  • تأمین انرژی مورد نیاز اعضای بدن
  • تأمین انرژی در مایعات بدن
  • بهینه کردن انرژی موجود در آب و غذا
  • بهبود کیفیت خواب
  • محافظت در برابر سموم موجود در غذاها
  • بهینه کردن انرژی محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست

 

طریقه استفاده:

نوشیدنی های خود را با چرخاندن اَم وند به صورت ساعتگرد انرژی زا کنید و به تفاوت ایجاد شده در طعم آن توجه نمائید.
برای شادابی بیشتر پوست صورت و جلوگیری از چین و چروک ها، می توانید پس از به کارگیری محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی، با اَم وند پوست صورت خود را به آرامی به سمت بالا بکشید و ماساژ دهید.



این عکس دستبند و اموند خودمه


هرچیزی میخورم حتما اموندمو دورش میچرخونم . خیلی بهش اعتقاد دارم . البته هیچ نیازی به اعتقاد داشتن هم نیست . چون این محصولات واقعا معجزه میکنن و هرکسی با یک بار امتحان کردنش میتونه بفهمه 



ادامه مطلب ...

آمار بازدید کنندگان




... : مردان از دو نوع خارج نیستند؛ یا روی سرشان خالیست، یا توی سرشان !


... : این آقایون محترم همچین میگن دخترای امروزی آشپزی بلد نیستن، خونه داری بلد نیستن که یکی ندونه انگار خودشون مثل مردای قدیم میرن از صبح کار میکنن تا بوق سگ!! بابا شماها رو که باید با بیل ساعت 12 از زیر پتو بیرون آورد!

Amized technology

فناوری اَمایزد  Amized technology



فناوری اَمایزد فیوژن (AFT) یک فناوری انحصاری است که توسط تیم تحقیق و توسعه آمگا شکل گرفته است. این تیم متشکل از گروهی از دانشمندان، پزشکان و فیزیکدان هایی است که طی 25 سال تحقیق و با به کار گیری اصول فیزیک و مکانیک کوانتوم به این فناوری دست یافته اند.
محصولات AFT انرژی نقطه صفر مولکول ها را تشدید می کند و اختلالات میدان بایو انرژی بدن را برطرف نموده و تمام ابعاد روحی روانی، احساسی و جسمی را با هم هماهنگ می کند.


آمایزد فیوژنAmizedFusion Technology  


انرژی نقطه صفر چیست ؟ بدن انسان از ذرات ریزی به نام سلول تشکیل شده است و سلول ها از مولکول و ملکول ها از اتم ها تشکیل شده اند . سلول ها انرژی مورد نیاز خود را از مواد غذایی بدست می آورند . حال وضعیتی را در نظر بگیرید که سلول های بدن بتوانند بدون نیاز به مواد غذایی به فعالیت خود ادامه دهند .

یک لیوان آب را تجسم نمایید که یک شعاع نور از داخل آن عبور می کند ، در هنگام وارد شدن ، نور درصدی از سرعت خود را از دست می دهد و وقتی از سمت دیگر لیوان خارج می شود دوباره به سرعت اولیه خود می رسد . نور در این جدا شدن از آب برای رسیدن به سرعت اولیه ، نیروی لازم را از محیط و فضای اطراف می گیرد . بنابراین نیرویی وجود دارد که این انرژی را به نور می دهد که اسم این نیرو انرژی نقطه صفر Zero Point Energy می باشد .

میدان بایوانرژی بدن

تمام موجودات زنده دارای یک میدان انرژی در اطراف خود می باشند که آن را با نام میدان بایو انرژی می شناسیم. امروزه علم، روش های گوناگونی برای عکس برداری و اندازه گیری این میدان اختراع کرده است. آلودگی هایی که همیشه در زندگی روزمره با آن ها روبه رو هستید باعث تضعیف میدان بایو انرژی بدن می شود، که حاصل آن کاهش توان جسمی و انعطاف پذیری، کم شدن تعادل و استقامت بدن شما است. این امر در ابتدا موجب خستگی و سستی می شود و اگر آن را تحت کنترل قرار ندهید، منجر به بروز دردهای حاد یا مزمن و یا حتی بیماری های مرگبار می شود.

در زندگی روزانه، شما تحت تأثیر آلودگی های محیط اطراف خود قرار گرفته اید. این آلودگی ها شامل امواج تلفن همراه، رایانه، لوازم الکتریکی، سموم پنهان در غذاها، آب و هوا و بسیاری از موارد دیگر است.

 

موارد زیر بدن را در حالت غیر طبیعی قرار می دهند:

  • میدان های الکترومغناطیسی
  • تشعشعات و فرکانس ها
  • مواد سمّی
  • فشارهای روحی روانی (استرس)
  • آلودگی ها
  • تخریب لایه اوزون






ادامه مطلب ...

از یه وبلاگ


از یه وبلاگی یه ایده خوب گرفتم . از این به بعد هرچی وبلاگ خوب دیدم توی خبرنامه لینک میکنم و وقتی آپدیت شدن توی یه پست معرفی میکنم تا بقیه هم ببینن

آهنگ .............


هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست

هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه

هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره

اما افسوس تو نباشی دلم آروم نمی گیره نمی گیره

تا گلی از سر ایوان تو پژمرد و فروریخت

شبنمی غمزده از گوشه ی چشمان من آویخت

دوریه بین منو تو ، دوریه ماهی و دریاست

دوریه بین منو تو ، دوریه ماه و تماشاست

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره خیلی دیره

اما افسوس تو نباشی دلم آروم نمی گیره نمی گیره


دانلود آهنگ شاهین s2 و علی رحیمی ( کلیک کنید )

میدان بایوانرژی بدن

تمام موجودات زنده دارای یک میدان انرژی در اطراف خود می باشند که آن را با نام میدان بایو انرژی می شناسیم. امروزه علم، روش های گوناگونی برای عکس برداری و اندازه گیری این میدان اختراع کرده است. آلودگی هایی که همیشه در زندگی روزمره با آن ها روبه رو هستید باعث تضعیف میدان بایو انرژی بدن می شود، که حاصل آن کاهش توان جسمی و انعطاف پذیری، کم شدن تعادل و استقامت بدن شما است. این امر در ابتدا موجب خستگی و سستی می شود و اگر آن را تحت کنترل قرار ندهید، منجر به بروز دردهای حاد یا مزمن و یا حتی بیماری های مرگبار می شود.

در زندگی روزانه، شما تحت تأثیر آلودگی های محیط اطراف خود قرار گرفته اید. این آلودگی ها شامل امواج تلفن همراه، رایانه، لوازم الکتریکی، سموم پنهان در غذاها، آب و هوا و بسیاری از موارد دیگر است.

 

موارد زیر بدن را در حالت غیر طبیعی قرار می دهند:

  • میدان های الکترومغناطیسی
  • تشعشعات و فرکانس ها
  • مواد سمّی
  • فشارهای روحی روانی (استرس)
  • آلودگی ها
  • تخریب لایه اوزون


ادامه مطلب ...

خیلی وقته از خودم نگفتم


روزای امتحانه اما من با وجود اینکه دوتاش گذشته هنوز سمت کتاب نرفتم . کلا نمیتونم بخونم . نه رشتمو دوست دارم نه شهری که توش درس میخونمو نه دانشگاهمو . نه اینکه اینا بد باشن ، نه ، اما من دوسشون ندارم . به خاطر حرف مردم که پشت سرم نگن دختره دانشگاهو ول کرد دارم ادامه میدم . اما خیلی از لحاظ روحی تو فشارم . دارم فقط تحمل میکنم تا تموم بشه !

اکثر روز ها هم میرم شرکت BIZ توی تهران . صبح راه میوفتم ، 2 ساعت هم توی راه هستم تا برسم . عصر هم برمیگردم . خیلی لاغر شدم . چون روزی یک وعده بیشتر غذا نمیخورم . فقط شام میخورم .

چون تهران هواش خیلی ناجوره و همچنین وحشتناک گرمه اصلا نمیتونم اونجا ناهار بخورم واسه همین کلا ناهار خوردن کنسل شده !

ما خودمون توی تهران نیستیم . یه جای خوش آبو هوا نزدیک کرج هستیم . اما از وقتی کد شهر شد 021 قاطیه تهران شدیمو شهرمون شلوغ شد . آخه این کد عوض کردنشون چی بود آخه !

الآنم دارم یه پست در مورد اموند که یه چیزایی ازش براتون گفتم آماده میکنم تا کامل توضیح بدم این اموند چی هست حالا .


اگرم کسی خواست این محصولاتو از نزدیک ببینه و تست کنه میتونه به من زنگ بزنه آدرس دفتر رو بدم تشریف بیاره نشونش بدیم . یا اگرم خواست تهیه کنه سایت میدم اینترنتی میخره


مشاوره و شرکت در سمینار هم کاملا رایگان هستش


پایان