هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

ترس


نمیدونم چرا این ترم که دوتا دونه امتحان دادم اونم راضی بودمو به نظر خودم آسون بود میترسم نمره هارو نگاه کنم . هی میگم فردا میبینم فردا میبینم . قبلا که میـ ... ـم تو امتحانا با خیال راحت نگاه میکرم و با خوشحالی به همه میگفتم مشروط شدم !!!

عجیبه ها !!!

نظرات 6 + ارسال نظر

عجیبا غریبا

تازه عجیب تر هم میشه

ZiZoOo 1391/04/28 ساعت 21:16 http://shaloot.blogsky.com

سیییییییییییییییلام شبنمی
قالب نو موووووووووووووبارک

ایشالا که قبول میشی ...
هنوز درسی رو نیوفتادم ......... راجع مشروطی که نمیتونم نظر بدم

به این میگن دختر خوب . زینب من به تو افتخار میکنم

کرگدنی 1391/04/28 ساعت 14:28

یازمخدا رو شکر که مشروط نمیشی
یه ترم بشینم درس بخونم ببینم مشروط نشدن چه طعمی داره
باید خوب باشه
نه؟

نمیدونم والا . منم اولین باره دارم تجربه میکنم . البته هنوز نمیدونم شایدم مشروط باشم

کرگدنی 1391/04/28 ساعت 13:51 http://fonex.blogsky.com

والا من دلم میخواد نمره هامو ببینم
ولی نه یوزر و پسووردم رو یادم میاد
نه کارت دانشجوییم رو پیدا میکنم که برم از دانشگاه یوزر و پسووردمو بگیرم
همین جوری موندم لنگ در هوا
ولی ذره ای استرس ندارم
2 حالت بیشتر نداره دیگه
یا این ترم استادا با من لج نیستن و بهم نمره میدن
یا مث ترم های قبلی سر به سرشون گذاشتم و اونا هم باهام لج کردن و 20 هم بگیرم بهم میدن 2
پس دست خودم نیست
یا قبول میشم یا مشروط میشم و دور هم میخندیم

منم کارت دانشجوییمو توی امتحان آخر گم کردم . حالا ترم بعد یکی دیگه میگیرم

من فکر کنم این ترم دیگه مشروط نشم

خودم 1391/04/27 ساعت 22:54

ازین حرفا نداشتیم دیگه
من فک میکردم نمره الف کلاستون باشید
بس که بازیگوشی

تو دبیرستان شاگرد اول بودم همیشه . تو دانشگاه حس درس خوندن ندارم

2 تا از امتحانارو این ترم خوندم اونم روزنامه وار و فقط نصف کتاب . فکر کنم 15 یا 16 بگیرم

اگه حسش بیاد بخونم نیم دور هم برام کافیه . خیلی زود یاد میگیرم

ali 1391/04/27 ساعت 20:31

hi
khufi?

mikhay bedeh man negah konam!
chera inghadr esteres????
khubeh dstbandam dariya!!!!
baba foghesh 18 mishi bezar yebar 20 nashi chi misheh akheh?

استرس که ندارم . چون میدونم این ترم مشروط نمیشم حس نگاه کردنش رو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد