هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاطرات کاری قسمت 14


من نمیفهمم اینکه بگن ما مشتری همیشگی هستیم چه فرقی داره !!!!

اکثرا وقتی میخوان پول بدن میگن ما مشتری هستیم

لابد انتظار دارن پول نگیریم

خب مشتری هستی که باش . بلیطشو باید بگیری





من : آقا بچه میخواد بازی کنه ؟

مشتری : بله

من : خب پس بیاید حساب کنید

مشتری : باشه میام . من مشتری همیشگی هستم هر روز میام

من : خوبه . از نظر ما هم ایرادی نداره میتونید هر روز بیاین . الآن بیاید پولشو بدید

مشتری کج کج نگاه کردو با افاده اومد حساب کنه . منم نگفتم چنده فقط منتظرم تا پول بده . دید هیچی نمیگم پرسید :

مشتری : بلیطش چنده ؟

من : فکر کردم مشتری هر روز هستید !!!!



خب تو که اولین بارته میای ...

توکه نمیدونی قیمت چقده ...

مگه مجبوری بگی مشتری هستی که ضایع بشی ؟ !!!



یه خانم و آقا اومدن بچه رو سوار کنن

آقا اومد پرسید چنده . قیمتو گفتمو بچه رفت بازی کنه

من رفتم بیرون باجه واستادم

خانم اومد پیش من گفت :

خانم : ما مشتری همیشگی هستیم خیلی بچه رو میاریم

من : خوبه . خوشحال میشیم . اما چون آقاتون قیمتو پرسید من فکر کردم اولین باره میاید

خانم : اون نمیدونه آخه من بچه رو میارم . برای همین پرسیده

من : آها که اینطور

خانم : ببخشید میتونه بره تو توپا ؟

من ( با خنده ) : فکر کردم هر روز بچه رو میارید !!!!!!

دیگه خنده نزاشت بقیه حرفو بزنم





خلاصه اینکه خیلی خودشونو ضایع میکنن





نظرات 5 + ارسال نظر
ali 1392/06/17 ساعت 14:24

hanuzam hamun banamkito hefz kardi

بهزاد 1392/05/24 ساعت 11:45

چه موجوداتی پیدا میشه!!!

کارایی که مستقیم با مردم باید سرو کله زد جالبن

یه جوری خاطرات را مینویسی که آدم حس میکنه اونجا بوده و از نزدیک دیده.
فوق العاده می نویسی....
راستی سلام....
منتظر خاطرات جدید هستیم.....

به به سلام آقا محمد گل
چه عجب از اینطرفا

چشم جدیدش هم میزارم .بی نت موندم وگرنه تند تند پست جدید میزاشتم

کرگدن عاشق 1392/04/22 ساعت 11:51

کرم داری مگه بچه؟

من کرم دارم یا اونا ؟

عجب ضایع بازیه ضایعی

خجالتم نمیکشن از خودشون

کلا آدمای ضایعی هستن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد