هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سال نو مبارک

یادم باشد که زیبایی‌های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی‌های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می‌خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی‌تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی‌تواند با دیگران مهربان باشد

 نوروز مبارک

سفر بی خطر

چرا بعضی ها اینجورین ؟ !!!

شماهارو نمیشناسم ولی امیدوارم همچین اخلاقی نداشته باشین

ادامه مطلب ...

معلم

معلم عصبی دفتر رو روی میز کوبید و داد زد : سارا ... دخترک خودش رو جمع و جور کرد ، سرش رو پایین انداخت و خودش رو تا جلوی میز معلم کشید و با صدای لرزان گفت : بله خانوم ؟
معلم که از عصبانیت شقیقه هاش می زد ، تو چشمای سیاه و مظلوم دخترک خیره شد و داد زد :
چند بار بگم مشقاتو تمیز بنویس و دفترت رو سیاه و پاره نکن ؟ هـــا ؟! فردا مادرت رو میاری مدرسه می خوام در مورد بچه بی انضباطش باهاش صحبت کنم !
دخترک چونه ی لرزونش رو جمع کرد ... بغضش رو به زحمت قورت داد و آروم گفت :

خانوم ... مادرم مریضه ... اما بابام گفته آخر ماه بهش حقوق می دن ...
اونوقت می شه مامانم رو بستری کنیم که دیگه از گلوش خون نیاد ... اونوقت می شه برای خواهرم شیر خشک بخریم که شب تا صبح گریه نکنه ... اونوقت ... اونوقت قول داده اگه پولی موند برای من هم یه دفتر بخره که من دفترهای داداشم رو پاک نکنم و توش بنویسم ... اونوقت قول می دم مشقامو ...

معلم صندلیش رو به سمت تخته چرخوند و گفت بشین سارا ...
و کاسه اشک چشمش روی گونه خالی شد . . .

اعصابم داغونه

فلش با کلی عکس شخصی توش گم شد


دیروز گمش کردم


خدایا ...

حالا چیکار کنم

خود فلش به جهنم . عکسای توش ...

وای خدا

اعصابم داغونه

گریم میگیره

تا حالا توی سه تا وبلاگ این داستانو خوندم و هر سه بار بغض گلومو گرفت

نمیدونم چرا بی اختیار گریم میگیره

برام تکراری نشده

بی مزه نشده

اگه ده بار دیگه هم بخونم بازم اشکم در میاد

ادامه مطلب ...

عشق

امیری به شاهزاده گفت : من عاشق توام . شاهزاده گفت : زیباتر از من خواهرم است که در پشت سر تو ایستاده است . امیر برگشت و دید هیچکس نیست . شاهزاده گفت : عاشق نیستی !!!! عاشق به غیر نظر نمی کند



... : تا حالا عاشق شدی ؟؟؟

... : عشق واقعی کمه ... !!!

دلیلم این بود

سلام

اول بگم که برنامم واسه این پست اونجوری که میخواستم نشد و به هدفم به طور کامل نرسیدم چون همه اونایی که قبلا به این پست نظر دادن بازم نظر ندادن چون بعضی ها دیگه پیشمون نیستن . از طرفی هم دوستای جدید بهون اضافه شده که نظر هایه خیلی خوبی هم دادنو از این بابت خوشحالم و واقعا ازشون ممنونم

نظراتو که میخوندم توش خیلی نکته های قشنگی بود پیشنهاد میدم بخونید

خب حالا دلیلم

من این پستو ۶ ماه قبل گذاشته بودم و الآن دلیلم از دوباره گذاشتنش اینه که میخواستم دوستامو و نگاهشونو با ۶ ماه قبل مقایسه کنم و ببینم تو این مدت از لحاظ فکری چه تغییری کردنو آیا بعد از این مدت بازم از زندگی راضی هستن یا خدایی نکرده زندگی اونجور که میخواستن پیش نرفته

حالا توی جواب نگاهه ۶ ماه قبلشونو میزارم برید بخونید

ولی حیف اونجور که توقع داشتم بشه نشد ولی از نظراتتون چیزایه خوبی یاد گرفتم

ازتون ممنونم

... : حالا به نظر خودت الآن زندگیت بهتره یا ۶ ماه قبل ؟؟؟

ادامه مطلب ...