هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سال نو مبارک

یادم باشد که زیبایی‌های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی‌های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می‌خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی‌تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی‌تواند با دیگران مهربان باشد

 نوروز مبارک

سفر بی خطر

نظرات 42 + ارسال نظر



سال نو شما هم مبارک باشه
اولین سال متاهل بودن
شادوخندون باشی شبنم جونم

اگه منظورت منم که مجردم عزیزم

درضمن
ببخشید
اون بالا نوشتم بنم
منظورم شبنم بود
اشتباه نوشتم
عذر میخوام

عیب نداره
خواننده باید عاقل باشه

سلام خانم بنم
شما بهترین مشورت دهنده دنیا هستید
من لینک شما را پاک کردم
شما هم انجام بدید
ممنون میشم

سلام
سلام
منکه تولینکات نبودم !!!
بودم ؟
اگرم بودم خبر نداشتم
توام تا جایی که یادمه تو لینکام نبودی که !!! من چیو پاک کنم ؟

سلام آبجی اومدم بهت سر بزنم بگم که هنوز یادتم.

مرسی داداش

سلام عید توهم مبارک!
تو با اسم هفت سنگ لینک شدی اگه خواستی منو با اسم بیا تو! بلینک!
در ضمن وبلاگ جالبی داری خوووووووووووووفه!

امیر 1390/01/03 ساعت 13:42 http://taranoom.co.cc

سلام من چرا تو رفیق هات نیستم؟مگه ما با هم تبادل لینک نکرده بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

کی ؟؟؟ یادم نمیاد همدیگرو لینک کرده باشیم

سلام
آپم

رامتین 1390/01/03 ساعت 01:56

اره دیگه
یادمان باشد همین چیزایی که گفتی .

پس توام رفتی زیر تاثیر !!!

رامتین 1390/01/03 ساعت 01:52

خیلی قشنگ بود
یادمان باشد .....

چی یادت باشه ؟
یعنی الآن متحول شدی ؟

راستی هواست هست؟؟
یه سال پیرتر شدی!!!

سال نوت مبارککککککککککککککککککککککککک

با درود .
وقتی به جستجو برای پیام نوروزی می پرداختم به تکرار رسیدم همه ی پیام ها یکی بود و آن یکی این را به من میفهماند :
عید نوروز مبارک ، یا سال نو مبارک .... برای همین تصمیم گرفتم در پیام نوروزی خود از این مبارک ها عبور کنم و
حرف های دلم را در این جا بنویسم :
ماه ها جای خود را به روزها دادند و روزها جای خود را به ساعت ها دادند و ساعت ها هم طبق نظم خداوندی جای خود را به
دقایق خواهند داد و دقایق نیز جای خود را به ثانیه ها ، برای تحویل سال جدید ، و انتشار جمله ای زیبا ولی تکراری !
آری جمله چنین است : عیدتان مبارک .
اما چه مبارکی ؟! این که عید طبیعت است مارا چه به عید طبیعت ؟! یعنی ما برای طبیعت اینچنین باید دلشاد باشیم و اینچنین
تبریک گویان ! همدیگر در آغوش بگیریم و .....
نه ! این عید پیامی دارد و این عید از دیدگاه من هشداری است برای ما از جانب خداوند تا هر ساله به خودمان بیاییم ،
این همه عید گذشت ! پس چه وقت عید دل هایمان میشود ؟ پس چه موقع باید دل هایمان را بهاری کنیم ، دل هایمان را
پر از سرسبزی و نشاط کنیم ، خزان کینه ونخوت ، دروغ ، ریا و.... خصوصیات زشت وتاریک وانسانی را از خود دور کنیم و به جای آن خورشید مهر ومحبت ، و هزاران ویژگی خوب را در سرزمین دلهایمان قرار دهیم تا دلهایمان را غرق در نور و روشنی کند .......
امیدوارم این نوشته برای شما عزیز بزرگوار که این نوشته را میخوانید اتفاق بیفتد و دلتان بهاری شود و همین طور بهاری بماند
و هیچگاه رنگ خزان به خود نگیرد ....... و خوشا به سعادتان اگر چنین شود ..........
واگر چنین شد آن روز است که باید گفت : عیدتان مبارک . پس تا آن روز عیدتان مبارک !
با احترام آندرانیک پسر پاییز
در واپسین ساعات ، آخرین روز اسفند 1389.

به سلامتی همه زندانیایی که سال تحویل رو دربند هستند
به سلامتی سربازی که لحظه ی سال تحویل رو پست وایستاده
به سلامتی اونی که لحظه ی سال تحویل به ستاره ها نگاه میکنه چون سقفی بالا سرش نیست
به سلامتی اونایی که سال تحویل در بیمارستان هستند
به سلامتی اونایی که سال تحویل بر مزار عزیزانشون هستند.
و به سلامتی پدری که ساعتش رو میفروشه تا واسه شب عید ماهی و سبزه بخره تا جلو زن و بچش شرمنده نشه...
به سلامتی اونایی که قلبشون شکسته و بغض گلوشون رو گرفته.
سال تحویل رو به یاد هم باشیم

جواد 1390/01/01 ساعت 12:32

سلام
عجم یعنی چی؟

عجب فولی کردم
اره؟
خودمم فهمیدم
زمان پست رو اون بالا مینویسه

سال نو تو هم مبارک . . از ته دلم گفتم !

جواد 1389/12/29 ساعت 21:35

باید بگم فارس؟
اوکی
ببخشید

آره دیگه باید بگی فارس . میدونی عجم یعنی چی ؟

سلام... پیشاپیش عید شمام مبارک...
آرزوی سالی پر از لبخند رو برات دارم...
چرا؟؟؟

مرسی نوروز برای شما هم مبارک


چی چرا ؟

من که ناراحت نبودمـ بابا

خوشحالم که ناراحت نیستی عزیزم

مجتبی 1389/12/29 ساعت 17:55 http://loves20.blogfa.com

سلام شبنم بانو
خوبی خوشی؟
منم عید باستانی نوروز رو بهت تبریک میگم
و امیدوارم سالی خوبی رو با اقا حمید سپری کنید

چه خوب ابجی اون دید منفی به زندگی رو توی همین سال که داره تموم میشه رو جا بزاری

و در سال جدید شاهد این باشی که ابجی شبنم مثل گذشته پر جنب جوش باشه


قربون ابجی گلم

مرسی داداش
انشاالله سال جدید برای تو هم سال خوش و شیرینی باشه

man ghablan umadam inja na??
eydet mobaraaak khanumi
ishala sale khobi dashte bashii
hamemye lahzehash hamuni beshe k mikhaaam

مرسی خانومی

سلام مرسی که سرزدی عیدت مبارک در ضمن خیلی بلاگ خوشملی داریا

چشات خوشگل میبینه عزیز

سال خوبی داشته باشی

پلاک16 1389/12/29 ساعت 11:35 http://pelak16.blogsky.com


سلام
نوروز باستانی مبارک[گل][بوسه][قلب][لبخند]

سال نو شما هم مبارک

عید شما هم مبارک آبجی شبنم
انشاله سال 90 سال شبنم و حمید باشه

مرسی داداش آرمان
سال نو شما هم شیرین

سلام شبنم جان
اومدم عیدو بهتون تبریــــــــــــــــک بگم خانومی
امیدوارم در کنار آقا حمید یال خیـــــــــــلی خوبی رو آغاز کنین
روزهاتون طلایی و قلبتون بهاری باشه همیشه

مرسی عزیز
برای شما هم روزای خوب رو آرزو میکنم

دانشجو 1389/12/28 ساعت 22:59 http://pnushal.blogfa.com/

دوباره تبریک میگم عید رو

دوباره ممنون
برای شما هم مبارک باشه

زهرا 1389/12/28 ساعت 22:52 http://loverain.blogsky.com/

عیدت مبارک دوست عزیز!
سال نو برات شیرین تر از عسل باشه الهی!

مرسی خانومی
سال نو شما هم شیرین باشه

ای بابا
پس شما خواهر قاصدکی{نسیم}
خب
ببین
در قدیم میگفتن هفت شین
اما...
درمورد شراب
نمیدونم بینشون بود یا نه
چون شراب یه کلمه عربی است که از زمانی که اعراب با عجم ها قاطی شدن در ایران رواج یافت
و کلمه ایرانی ان فکر کنم باید {می} باشد

اول اینکه نگو عجم . ok ؟؟؟
بعدش اینکه . بله من خواهر نسیم هستم

سلام
ممنون
چشم
اگه بتونم
فقط...
من تو لینک های شما نبودم
و شما هم تو لینک های من نیستید

شما منو از کجا پیدا کردید؟

الآن داری شوخی میکنی ؟
من که خیلی وقتها شده بهت نظر دادم
البته قبلا بعضی وقتها بهت نظر میدادم
اگه قاصدکو میشناسی و قاصدک تورو میشناسه مطمئن باش منم میشناسمت


عید تو هم مبارک آبجیه گلم

مرسی آبجی جون
انشاالله سال خوبی داشته باشی

و یادم باشد در دنیا خیلی ها آرزوی داشتن مشکلات و زندگی من را دارند... پس همیشه شاکر خدا باشم.

پیشاپیش سال نوت مبارک

اینو خوب اومدی

مجتبا 1389/12/28 ساعت 18:43 http://bullshit.blogsky.com

به خاطر اون شناسنامه من از طرف اسلامشهری ها تهدید به کتک خوردن پشت دانشگاه شدم :ی

وقعا نامزدی؟ یعنی با خانواده اومدن خواستگاری و بله گرفتن یا اینکه از رو علاقه دوست دارین یه روزی ازدواج کنین؟

جدی به خاطر شناسنامه ...
به نظر من که شناسنامت باحال بود

آره نامزد دارم
البته هنوز عقد نکردیم . فقط اومدن نشون گذاشتن که مثلا منو شوهر ندن

نه . . نه نه نه نه . . من می خوام غمگین باشم . .آخه دیوونه ام

منظورتو نفهمیدم

HusSin 1389/12/28 ساعت 16:35 http://toobaghche

عیدشما هم مبارک

و همچنین برای شما

مرسده 1389/12/28 ساعت 16:03

سال نو شما هم مبارک

مرسی عزیزم

این جمله ها قشنگن ولی کیه که بهشون عمل کنه؟؟!!!!

من

سلام من اپم ومنتظر نظرت

سلام ممنون سال نو توهم مبارک

مرسی انشاالله سال شیرینی داشته باشی

به همچنین

انشاالله تو سال جدید غم نبینید

Unicorn 1389/12/27 ساعت 12:31 http://fire-fighter.blogsky.com

سال نو شما هم پیشاپیش مبارک!

انشاالله سال خوبی داشته باشین

پلاک16 1389/12/27 ساعت 12:22 http://pelak16.blogsky.com

سلام ممنون که اومدی.........

http://mardannet.blogsky.com/

رهـــا 1389/12/27 ساعت 11:34 http://never.blogsky.com

عیدت پیشاپیش مبارک...

سال خوبی و برات آرزو میکنم

و همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد