هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

شبنم نامه

اینم عکس دستبند خودم



ادامه مطلب ...

کاتالوگ محصول ( دستبند )



سمینارها و جلسه با کارشناس ها کاملا رایگان است
البته اگه مایل باشید با کارشناس ها صحبت کنید وگرنه هیچ الزامی در این کار نیست
ادامه مطلب ...

دستبند های مغناطیسی

آیا تا به حال دچار سردرد، استرس، گرفته گی عضلات شده اید؟  

به دلایل این موضوع فکر کرده اید؟



 ما در یک میدان مغناطیسی بسیار بزرگ به نام کره زمین زندگی می کنیم  که در این میدان به رشد و تکامل رسیده ایم. بیشترین قدرت این میدان 0.6 گاوس است . این میدان مغناطیسی ، تاثیرات بسیار مفیدی را برای بدن به همراه دارد.


ولی امروزه 2 عامل اصلی وجود دارد که به این میدان و بدن انسان ضربه می زند.

1)  میدانهای مغناطیسی مخرب طبیعی که توسط طوفان های خورشیدی و بلایای طبیعی به وجود می آید .

2) میدان های مغناطیس مخرب مصنوعی است که توسط دستگاههای ساده ایی مانند موبایل، کامپیوترها،کابل های فشار قوی و غیره ... به وجود می آید.

همه این دستگاهها میدان مغناطیسی بالای 40Hzتولید می کنند. بدن انسان هم میدان مغناطیسی با قدرت 13 Hzتولید می نماید که در نتیجه فرکانس بالای این دستگاهها از بدن انسان عبور می کند و  باعث 2 تاثیر منفی در بدن می شود.

اولین تاثیر این امواج بر روی سیستم گردش خون انسان است .در داخل رگ های خونی ،گلبولهای قرمز جریان دارند .گلبولهای قرمز چون با خود آهن حمل می کنند دارای بار منفی هستند. جنس دیواره رگها هم از یک نوع پروتین است که بار یا جنس این دیوار هم منفی می باشد در نتیجه منفی رگ ،منفی گلبول قرمز را دفع می کند و گردش خون به صورت طبیعی و نرمال در بدن انجام می شود.

 

ولی این امواج ها باعث به وجود آمدن یک خلع شارژ منفی در پشت دیواره رگ ها می شوند که در نتیجه در آن ناحیه شارژ مثبت قرار می گیرد.شارژ مثبت دیواره رگ ها، گلبول های قرمز را به خود جذب می کند که همین عمل، باعث بوجود آمدن یک رسوب و گرفتگی جزئی در رگ ها می شود . علم پزشکی ثابت کرده 67% از بیماری های غیر ویروسی به این دلیل بوجود می آیند.

دومین تاثیر منفی این امواج روی سیستم عصبی انسان می باشد. این امواج ها باعث اختلال در تبادلات عصبی می شود و به همین دلیل 99 درصد افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند استرس دارند و بیماری های عصبی مثل میگرن سریعتر در بدنشان تشدید می شود.


 

برای مقابله با این موضوع چند راه پیشنهاد شده است که یکی قوی ترین از این راه حل ها، مغناطیس درمانی می باشد .  مغناطیس درمانی به عنوان شاخه ای از طب مکمل یا کل نگر شناخته شد . طب مکمل به طبی گفته می شود که از به وجود آمدن خیلی از بیماری ها جلوگیری می کند و همچنین باعث بهبود سریعتر بیماری ها در بدن میشود.

 

مشخصات و تاثیرات این محصولات:

  

این محصولات 2 مشخصه خاص دارند . اولین مشخصه این محصولات جنس آن است که تیتانیوم CP با گرید 2 است. یعنی 2 بار فشرده شده در نتیجه روی پوست هیچ موجود زنده ای ایجاد حساسیت نمی کند که با تیتانیوم هایی که در بازار ایران وجود دارد متفاوت است. قیمت این تیتانیوم از طلا پایین تر و از نقره بالاتر می باشد.

اما مهم تر از آن پشت این محصولات 2 لایه سنگ وجود دارد سنگ ژرمانیوم و رئل مگنت. سنگ سفید رنگی که در تصویر مشاهده می کنید ، رئل مگنت یا مگنت خالص شده با قدرت 3000 گاوس می باشد.  وقتی شما از این اجناس استفاده می کنید با هر بار گردش خون در بدن و رد شدن خون از زیر این سنگها بارهای مثبت از پشت دیواره های رگ ها دفع می شود و در نتیجه این رسوب گرفتگی ها در داخل رگ ها از بین می رود و سرعت گردش خون به حالت نرمال و طبیعی خود باز می گردد. وقتی سرعت گردش خون بالا می رود اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به سلولهای بدن می رسد و در نتیجه غدد بدن به صورت طبیعی و نرمال ترشه می کند و تعادل بین مغز و ماهیچه های بدن بیشتر می شود.

دومین تاثیر:

حاله انرژی بدن با استفاده از این سنگها تقویت می شود و سپر محافظی را در برابر نفوذ امواج الکترومغناطیسی ایجاد می کند. در نتیجه تبادلات عصبی درست می شود و بدن ریلکس می گردد. در این حالات بیماریهای عصبی مثل: میگرن دیرتر عود می کنند.

  

اما سنگ مشکی رنگی هم به نام ژرمانیوم در این اجناس به کار رفته است. که تکنولوژی ساخت آن انحاصارا در اختیار شرکت آمگا می باشد، این سنگ ها با حرارت بدن شما فعال می شود و اشعه مادون قرمز خورشید را جذب نموده و به بدن ما انتقال می دهند که این اشعه دارای یک انرژی حرارتی است که باعث می شود بدن ما ویتامین D بیشتری تولید کند.

و در نهایت این را خدمت شما عرض کنم که این اجناس ، روی 70 نوع بیماری تاثیر می گذارد که یا برایشان مکمل درمانی خوبی است یا پیشگیری کننده خوبی می باشد، بیماریهای مثل : فشارهای شدید عصبی، میگرن ، فشار خون ، دردهای ماهیچه و مفاصل، قند خون ،چربی خون ، ام اس و غیره ... . 

  

همانطور که در این چند سال اخیر دیدید از هر جنسی، مدلهای تقلبی اش هم وارد بازار شده است.

فرق محصولات اصل و تقلبی

1-  محصولات تقلبی از یک سنگ به قدرت60 گاوس تولید شده ولی به اسم 3000 گاوس به فروش می رسند و جنس خود سنگ هم یک آهن ربای معمولی می باشد که برای سلامت انسان مضر است.

2- جنس اکثر محصولات تقلبی استیل یا مس است.

 سازمان Who  (سازمان وزارت بهداشت جهانی) در سایت خود به علاقهمندان این طب پیشنهاد کرده است که این اجناس را از شرکت های معتبر خریداری نمایند.

1-  اجناس آمگا با بار کدی تولید شده است که می توانید این بارکد را پشت این اجناس مشاهده نمائید که نشانه سری ساخت این محصولات می باشد و همچنین آرم شرکت آمگا بر روی قفل این اجناس حک شده است. در صورتی که اجناس تقلبی موجود در بازار هیچ مشخصه شرکت خاصی را دارا نمی باشند.

2-  در این اجناس از 2 سنگ به نام های: رئل مگنت و ژرمانیوم استفاده شده است که تکنولوژی ساخت آنها، انحصاری می باشد. قدرت سنگهای مگنت 3000 گاوس است که این را با آزمایشاتی فیزیکی می توان ثابت کرد.

3- جنس این محصولات کاملا ضد حساسیت است.

بطور خلاصه  اینکه میدان مغناطیسی تأثیر فراوانی در موارد ذیل دارد:

گیاهان در میدان مغناطیسی سریعتر رشد می کنند و محصول بهتری می دهند.
رشد سلولهای سرطانی در میدان مغناطیسی یا کاملا متوقف شده و یا تا حد قابل ملاحظه ای کند می شود.
ذخایر ژنتیکی موجودات در میدان مغناطیسی ثبات بیشتری خواهند داشت.
میدان مغناطیسی از وسعت بیماریها می کاهد.
میدان مغناطیسی بر روی همۀ بافتهای بدن اثر مثبت می گذارد.
میدان مغناطیسی بر روی خون و مایعات آن بسیار مؤثر است.










فایل های صوتی


میخوام کم کم شما رو با شرکت بیز آشنا کنم .



شرکت بیز به صورت کاملا رایگان سمینار هایی برگزار میکنه . اگه دوست داشتید تا حضوری با محصولات و کارایی هاش آشنا بشید به من یا زنگ بزنید یا توی نظرات بگید که آدرس و زمان دقیق رو بهتون بگم . سمینار ها توی تهران هستش


اول این فایل هارو گوش کنید



از قدرت و زیبایی جوانیت لذت ببر(فایل صوتی)

4,894 کیلو بایت




قسمتی از کتاب بزرگترین نتورکر دنیا (فایل صوتی)

1,759 کیلو بایت


محصولات رو کامل توی پست های بعدی معرفی میکنم

تاکسی

بسیجیه سوار تاکسی میشه، به راننده میگه : این رادیو را خاموش کن ، چون در مذهب ما شنیدن موسیقی حرام است، در زمان پیغمبر رادیو و موسیقی نبود، مخصوصاً موسیقی فرنگی که مال کفار است .

راننده رادیو را خاموش میکنه ، تاکسی را متوقف میکنه و درب تاکسی را باز میکنه میگه : در زمان پیغمبر تاکسی نبود ، شما بفرمایید پایین منـتظر شُتر بشید .

دلم تنگه !!


دلم برای آقای خونه تنگ شده

ادامه مطلب


برید ادامه مطلب ، یکی کارِتون داره

ادامه مطلب ...

ایـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـش


اینقده از این بچه درس خونا بدم میاد ، از امتحان میان تریپ افسرده برمیدارن میگن خدا کنه حداقل 10 بشم ، بعد کارنامه که میگیرن میبینیم 20 شدن

خانم ها بخوانند


آقایون شرمنده اینو شما نباید بخونید

ادامه مطلب ...

آقایان بخوانند


    رابطه عاطفی خود را با مادر و پدر خویش بیشتر کنید و سعی نمایید رابطه همسرتان با پدر و مادرتان صمیمی تر باشد .



اگه موضوعات رو یه نگاهی بندازید میبینید که موضوعاته : ( سخن روز - آقایان بخوانند و خانم ها بخوانند ) به لیست موضوعات اضافه شده و مرتب هم به روز میشه ، خب حالا خواسته ی من از شما دوستای گل اینه که حتما بخونید و حتما حتما حتما نظرتون رو درمورد پست بدید ، این خیلی برام مهمه ، چون نظرات شما نشأت گرفته از تجربیاتتونه ، مخصوصا اونایی که ازدواج کردن

خوش رفتاری


امام صادق علیه السلام :


هیچ شیوه زندگانی گواراتر از زندگانی آمیخته با حسن خلق نیست .



پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم :


بهترین شما ( مردان ) کسی است که با همسرش از همه خوش رفتار تر باشد و من از همه شما با همسرم خوش رفتار تر هستم .



راه روشن :


احساس رفاه و آسایش ، مهمتر از داشتن وسائل و اسباب متعدد است . چه بسیار خانواده ها هستند که با آنکه دارای امکانات رفاهی فراوانی می باشند احساس رضایت و آرامش نمی کنند . و چه بسیار افراد که با رضایتمندی و قناعت از حداقل امکانات با مدریت و دقت استفاده و رفع نیاز می نمایند .