هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

مغناطیس درمانی چیست؟


مغناطیس درمانی روشی مطمئن و بی ضرر در استفاده از میدانهای مغناطیسی برای بدن در جهت کسب اهداف درمانی می باشد.

از این روش می توان به صورت مستقل یا همراه با درمان حاضر استفاده شود .

مغناطیس درمانی می تواند یک راه موثر برای به دست آوردن آرامش در دردهای مفاصل ،التهاب ها و سفت شدن عضلات باشد.

 مغناطیس درمانی


تاریخچه طب مغناطیس : 200 سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تاثیر مثبتی دارد و در پیرو آن اشاره شده که ابن سینا نیز در دردهای مفصلی از مغناطیس درمانی استفاده می کرده است .

امروزه مواد قویتر و کوچکتر منجربه استفاده محصولات درمانی مغناطیسی مدرن شده که درحال حاظر بیش از120 میلیون نفر در سراسر دنیا از این محصولات استفاده می کنند.

طب مغناطیس بعنوان یک متد مکمل ( نه درمان ) و بدون زیان استفاده می شود و جالب است بدانید که طبق آمار 140 میلیون نفر تا به امروز از مغناطیس درمانی استفاده کرده اند که 80 درصد آنها جواب مثبت گرفته اند.

 

طب مغناطیس چه می گوید ؟

ما در یک مغناطیس بزرگ بنام کره زمین زندگی می کنیم که بطور ناخواسته و با پیشرفتهای علمی و زندگی مدرن و تکنولوژیهای جدید ، این نیروی مغناطیسی طبیعی زمین دچار بی نظمی و اختلال گشته است .

 

در دنیایی زندگی می کنیم که مدام در معرض پرتوها و امواج و تشعشاتی نظیر : تلفن همراه ، کامپیوتر ، دکل ها و خطوط انتقال برق ، تلویزیون و ... قرار داریم

تا بحال به این موضوع توجه داشته اید که چرا افراد و مردم شهرنشین نسبت به آدمهای روستایی بیشتر دچار سردرد ، استرس ، میگرن و بی خوابی ، کم اشتهایی ، احساس خستگی و ... می شوند ؟

 

با اختراعاتی مثل ماشین ، قطار ، هواپیما و ساختمانها و برج هایی با اسکلت های فلزی و ... مانند یک سپر در برابر مغناطیس طبیعی زمین عمل می کند .

 

چرا ؟

یون های منفی باعث افزایش سرعت گردش خون و شادابی شما وبه متابو لیسم سوخت وساز کمک میکنند. بدن انسان سرشار از فلزاتی (تحت عنوان یون ) است مانند کلسیم ، پتاسیم ، سدیم ... که برای انتقال سیگنال های الکتریکی بین مغز و اعصاب دخالت دارند .(سلولهای عصبی برای انتقال پیام های عصبی از امواج الکتریکی استفاده می کنند ).

 

این یونها در سیستم ارتباطی داخلی بدن نقش مهمی دارند . بدن ما امروزه در محیطی رشد کرده که غنی شده از آب (H2O ) و اکسیژن (O2 ) مواد مغذی و مغناطیس است و این بدن که دارای الکترو مغناطیس است نسبت به مغناطیس طبیعی کرة زمین ( که قبلا به آن اشاره شده ) واکنش نشان می دهد .


جالب است بدانید که چون مغز انسان یک محیط مغناطیسی منتشر می کند دانشمندان با استفاده از اشعه های قابل استفاده برای اندازه گیری مغناطیس به این نتیجه رسیده اند که مغز از طریق آن می تواند حتی اعمال شیمیایی داخل بدن را کنترل کند .

وقتی که ما نفس می کشیم ، در هر بار تنفس یونهای مثبت و منفی را که در فضای اطراف ما وجود دارند وارد بدن ما می شوند که تقابل این دو یون موضوع قابل بحث در افزایش و یا کاهش دستگاه گردش خون می باشد .

چندی از آثار یونهای شارژ منفی روی بدن انسان عبارتند از :

– کاهش ضربان قلب و فشار خون

– افزایش حجم هوای وارد شده به ریه ها در هر تنفس

– تاثیر بر غدد درون ریز ( غدد تولید کننده هورمون )

– تاثیر بر ریتم ها و امواج طبیعی مغز

 

یون های مثبت به محض ورود به بدن شارژ منفی داخل خون را کم می کند و این یعنی چسبندگی داخل سرخرگ و کاهش جریان خون ، تقابل آن با یون منفی یعنی بهبود چرخش خون و جابجایی اکسیژن یعنی کمک به متابولیسم بدن ، یعنی جلوگیری از هدر رفتن انرژی و همه اینها یعنی احساس آرامش بیشتر و انرژی بیشتر .

 


مغناطیس درمانی - گردش خون صحیح



نحوه عملکرد مغناطیس درمانی به چه صورت است؟

تمام عملکردهای فیزیکی و ذهنی هر فرد با میدانهای الکترومغناطیسی کنترل می شود که با حرکت یون های الکتروشیمیایی در بدن تولید می شوند.

وقتی جایی از بدن زخم می شود و بافتی از بدن آسیب می بیند یون های مثبت به سمت مکان آسیب دیده حرکت کرده و باعث ایجاد درد و ورم می شوند.


برای اینکه این زخم بهبود یابد می بایست قسمت آسیب دیده به یون های منفی طبیعی خود بازگردد، مواد الکترو شیمیایی مربوط به ورم و درد نیز می بایست برداشته شده و اکسیژن و مواد مغذی به منطقه آسیب دیده برسد.

 

از آنجائی که آنها همدیگر را دفع می نمایند گلبولهای قرمز دیگر به دیواره شریانها نمی چسبند که باعث می شوند کانالهای باریک انتقال خون همیشه صیقلی باقی بمانند.

با ورود یونهای مثبت از طریق تنفس از ریه ها به سیستم گردش خونی، میزان بار منفی گلبولهای قرمز کمتر شده و به طبع میزان چسبندگی آنها به کانالهای انتقال خون بیشتر می گردد. که این امر موجب کند شدن میزان گردش خون می شود.

 

میدان مغناطیسی دیواره های مویرگهاو همچنین ماهیچه های بدن وبافتهای مربوط به آن را به حالت آرامش در آورده و باعث افزایش جریان خون می شود. اکسیژن و مواد غذایی بیشتر به منطقه آسیب دیده رسیده و باعث از بین رفتن مواد الکتروشمیایی مضرو موادشیمیایی درد آور و خود درد می شود.

میدان مغناطیسی با بازگشت بالانس الکترومغناطیس به حالت متعادل اولیه به بهبود منطقه آسیب دیده کمک می کند.

 

فرایند بازگرداننده بالانس متعادل الکترومغناطیسی به منطقه آسیب دیده بوده وباعث کاهش درد و از بین رفتن عوارض شده و به فرایند بهبود سرعت می بخشد.

 

تمامی موجودات از یک سیستم میدان مغناطیسی درونی استفاده می کنند. الکتریسیته درونی و میدانهای مغناطیسی که سیگنالها را در کل بدن برای کنترل اعصاب و ماهیچه ها می فرستند توسط مغز صادر می گردند که امروزه میزان و شدت این میدانها توسط دستگاههای پیشرفته قابل اندازه گیری می باشد.

 

استفاده از درمان مغناطیسی در حقیقت باعث کمتر شدن میزان بار مثبت یونها در بدن شده و سرعت گردش خون در بدن را بهبود می بخشد.

بهبود میزان گردش خون و ایجاد حرارت در بدن که یکی از کارهای مهم این شیوه درمانیست، در حقیقت کمک به بدن انسان برای انجام سریعتر امر خود بهبودی سیستم بدن است.

 

 

این روش درمانی که برگرفته از طب قدیم سوزنی در چین باستان است امروزه جایگاه ویژه ای را در درمانهای تکمیلی در کنار درمانهای پزشکی روزمره پیدا کرده است. زمان پاسخگویی در افراد متفاوت می باشد و ممکن است از چند دقیقه تا چند هفته طول بکشد.

 

تاثیر مغناطیس درمانی بستگی دارد به استفاده از محصولات اصلی مغناطیسی،مدت زمان استفاده از محصولات و نوع و شدت مشکل(بیماری).




نظرات 1 + ارسال نظر
امید 1391/03/30 ساعت 10:39 http://garmak.blogsky.com/

خیلی دوست دارم از انرژی درمانی استفاده کنم
اما می ترسم

سلام داداش . ترس نداره که . من خودم دارم استفاده میکنم . خیلی هم خوبه. خوب واسه یه لحظشه میتونم بگم عالیه محشره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد