هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

بستری


مدتی نبودم حالم خوش نبود بیمارستان بستری بودم اما الآن خوبم ولی متاسفانه نت ندارم که بیام

بی نتی بد دردیه

جذابیت


تو این دنیا ، تو این زندگی چی براتون جذابه ؟

چی شما رو هر شب به امید فردا میخوابونه ؟

دلیلتون دلخوشیتون چیه ؟

یه نگاهی به دورو بر بنداز

ببین چی توجهت رو جلب میکنه . چی همیشه خنده به لبت میاره ؟


میدونم اولین چیزی که به ذهنتون میرسه خانواده هستش

اما من منظورم به جز خانواده هستش

عجب !!!


خبرنامه منو نیگا تورو خدا




حالا این هنوزم ادامه داشت

استریت گروپ پدر خبرنامه منو درآورده

قزوینی



وبلاگ jameolmozakhrafat.blogsky.com توسط فیلسوف قزوینی به روز شد


هفت سنگ

آبان روز


وبلاگم داره تبدیل میشه به تقویم !!!! وبلاگ به روز شده ها هم که .... !


بد نیستا . اما چون موضوعی برای پست ندارم فعلا همین روال رو ادامه میدم


دوست دارم این روزا رو که تو تقویم های اصلی کشور فراموش شده رو معرفی کنم . فرهنگ آریایی ها خیلی قشنگه . بهتره بشناسیم و بدونیم اون روزا چه مراسم هایی بوده . چه چیزایی رو خوب میدونستم . مظهر پاکی و مهربونی رو بشناسیم  و ...


امیدوارم مفید باشه




biah552495000

:((


استیریت گروپ تورو خدا مواظب خودتون باشید

ورزش خیلی خوبیه اما پر از خطره


وبلاگ streetgroup.blogsky.com توسط مهدیار به روز شد


بچه ها دعا کنید


انشاالله اتفاق جبران ناپذیری نیوفتاده باشه



حمایت از مصرف کننده ؟ !!!


فقط میتونم بگم ...


بدون شرح



biah552495000

بهله



وبلاگ streetgroup.blogsky.com توسط امیر حسین به روز شد


وبلاگ kooris-6.blogsky.com توسط کوریس به روز شد




هفت سنگ

عصبانی


الآنه که سرمو بکوبم به دیفال




آخ سرم



چرا این درست نمیشه . خسته شدم











راستی



این همون آقا خوشگلست که مهدیار عاشقش شده


اوایل خوب بود



اما بعد یه مدت

خلافکار شدش



من زنگیدم لو دادمش



اما آدم بشو نیست که


biah552495000


امید گرمکی ( آبدزدک )


وبلاگ garmak.blogsky.com توسط امید گرمکی به روز شد





الآن اینا دارن غیبت میکنن آیا ؟ سبزی هاشون کو پس ؟




سپندارمذگان مبارک






سپندارمذگان مبارک


داستان سپندارمذگان در ادامه مطلب


biah552495000


ادامه مطلب ...

فکر


از کریسمس وبلاگ نبود

واسه من که دنیامو زندگیم شده بود هفت سنگ خیلی سخت بود


میومدم پای کامپیوتر اما وبلاگی نبود !!! دلم میگرفت

اما خب برای چی بازش کنم ؟

بیا الآن باز کردم

خب چی بنویسم ؟


چیزی تو زندگیم پیش نمیاد

ظهر از خواب بیدار میشم . صبحونه ناهارو یکی میکنم . بعد پای کامپیوتر تا ساعت 8 شب . 8 شمیم عشق بعدش 9 عمر گل لاله و بعدشم 10 حریم سلطان . این وسط مسطا هم شام . بعدش باز کامپیوتر تا 12 یا 1 شب . بعد میخوابم تا ظهر فرداش

خیلی وقته برنامه زندگیم شده این

نه هدفی

نه برنامه ای

نه اتفاقی


میترسم اینطوری پیش بره دیوانه بشم . افسرده بشم


همینجا اعلام میکنم که نصیحت پذیرفته میشود


اگه بتونید کمکم کنید دعاتون میکنم


دیگه کم آوردم